Dat hoop ik maar voor ONZ radio, anders haalt het volgende week nietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We regelen de programmering heus wel goed hoor.
Zelfde hier. Ik ben de kritische luisteraar.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Swomp het volgende:
Mensen we moeten eigenlijk niet zeuren, er moet toch een soort van structuur in komen. En als dit nou echt niet gaat werken komen we daar snel genoeg achter en zal er wel wat worden veranderd !
En er is nu nog steeds voor iedereen een kans om te draaien !
en ik heb besloten om niet te gaan draaien dus is er al weer meer plaats!
Gaat daarna pas in.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
het rooster van morgen gaat gewoon door toch?
ik heb net een uur gewerkt aan mn nieuwe jingle
Ja rooster voor morgen blijft gewoon staan, daarna gaan we aan een ander rooster werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Leg eens even uit wat Primetime inhoudt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja rooster voor morgen blijft gewoon staan, daarna gaan we aan een ander rooster werken
Er is echt nog genoeg tijd hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Whut!?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
One, toch wel het beste nummer van 2010
sjeck even terug!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leg eens even uit wat Primetime inhoudt?
er zit wel een kern van waarheid in..quote:
Er zijn ook nog altijd DJ's die veel House en Trance draaien zoals ik en sommige urban. Je krijgt echt genoeg afwisseling. Ik probeer zelf dat mijn show zo veel mogelijk inbreng krijgt. Helaas krijg ik nog niet zoveel binnen aan ideeën.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik bedoel afwisseling qua mensen die muziek draaien
Nu krijg je elke avond, dunstep en 60-90's
17:00 tot 22:00, daar buiten kan iedereen nog draaien alleen de verdeling wordt anders maar daar gaat Mono meer over vertellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De uurtjes van 17:00 tot 22:00quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind dat er inderdaad ook een dag zonder primetime moet zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
er zit wel een kern van waarheid in..
je hebt nu inderdaad verschillende meningen..
je hebt de mensen die in primetime zitten, en de mensen erbuiten..
terwijl de mensen bijvoorbeeld ook wel tussen die tijd zouden willen draaien, misschien ook ivm werk/school..
ik zou bijvoorbeeld niet kunnen draaien, want na 10en duik ik mn nest in (ik ben lui, sta slecht op) en voor 17uur ben ik nog niet thuis.. nou is dit allemaal geen punt voor mij, want ik draai niet, maar je moet hier natuurlijk ook wel rekening mee houden..
ik zou zeggen: in het weekend geen primetime? De mensen die dan normaal gesproken niet kunnen draaien, of op een kuttijd draaien, kunnen dan ook 'de meeste' mensen trekken, en eventueel misschien nog in primetime komen..
en ook denk ik: een uur per dj in primetime ?
oke, een half uur is zo voorbij, maar er zijn mensen, zoals ik, die niet een half uur naar alleen maar hip hop kunnen luisteren met 1 ander nummertje ertussendoor..
vanuit mijn oogpunt nog 1 HEEL groot obstakel dat overwonnen moet worden...
Je mag niet tussen 17:00 en 22:00 draaien komt het op neer.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja dat las ik wel maar ik snap het niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |