guabana (weet haar naam niet precies) die had toch een adoratie topic !? die doet vast wel meequote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja mag met nog een paar altijd op de radio, zingen is niet verplicht. Maar wil kijken of er een paar fokkers zijn die graag willen zingen
Blijf van mijn 20:00 afquote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
Want
[..]
Ik wil mezelf bewijzen als primetime DJ door te woensdag te draaien om 20:00![]()
![]()
Als dat zo is, dan kan het welquote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Komend halfuur verwacht je house
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Dasjonny het volgende:
Er wordt toch wel gewoon nieuw talent toegelaten buiten de primetime uren? Zou zonde zijn als dat er niet kwam.
Overdagquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Dasjonny het volgende:
Er wordt toch wel gewoon nieuw talent toegelaten buiten de primetime uren? Zou zonde zijn als dat er niet kwam.
hehehe meteen even de overgebleven drugs van het weekend uitdelenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef Swomp het volgende:
[..]
Met deze muziek![]()
ik zeg DOEN !![]()
Dikke hardcore party met allemaal kale gespierde mannen in die fitness zaal
komt goedquote:
HOHOOHOHHHOOH vannacht alleen maar de beste 70's,80's en 90;s hitssssssquote:
Lindstrom houdt zijn show deze zondag gewoonquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Swomp het volgende:
[..]
komt goed![]()
lidstrom ook niet ... maar dit is primetime, zometeen gaat mono er nog wat over bekend maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |