Wie dat ook mogen zijn.quote:
Klopt niet..quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Eierbal het volgende:
Hier een google maps renderversie van de server van NTVMet zoommogelijkheden.
Zal de orientatie (noorden ipv noordoosten) en wat andere kleine dingen veranderen wanneer NTV weer eens de map upload
Mijn bouwwerk staat er niet op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Eierbal het volgende:
Wat klopt er niet?Dat de oriëntatie niet naar het noorden moet maar naar t zuid-oosten?
Lijkt mij dat we zo min mogelijk mods en shit moeten gebruiken. De opzet was pure survival en de server zo standaard mogelijk houden. Als we weer met winkeltjes beginnen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef Balista het volgende:
Berend. is het misschien een idee om de iConomy mod op de server te installeren?
http://iconomy.nexua.org/
dan kan Maurissio zijn winkeltje openen:)
Ik ben bang dat een moderator en ikzelf je wat uitleg verschuldigd zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Er staat nu weer een of andere gare broodjeszaak
Ah, kan kloppen ja. Deze kaart is van begin dit jaar. Wanneer NTV de nieuwste versie van de map online zet kan ik een up-to-date kaart makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mijn bouwwerk staat er niet op.
Lol oja, je broodjeszaakquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een moderator en ikzelf je wat uitleg verschuldigd zijn.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een moderator en ikzelf je wat uitleg verschuldigd zijn.
Ben over een uurtje klaar met school. Het kan ook zijn dat ik even wat moet doen, weet al wat denk ik zoquote:
Lees het topic even door, de dader heeft hier bekendquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Een of andere halfgare heeft mn brug op ntv in de fik gezet..
13 Januari NTVquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ah, kan kloppen ja. Deze kaart is van begin dit jaar. Wanneer NTV de nieuwste versie van de map online zet kan ik een up-to-date kaart maken
En mijn huisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Lees het topic even door, de dader heeft hier bekend
Dat was ik dude, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Een of andere halfgare heeft mn brug op ntv in de fik gezet..
Heb je een PM gestuurd.quote:
Ik had het gewoon wat druk met schoolquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Syngejordeeeh, je was al een tijd niet online, dachten dat je gestopt was.
Maar de vraag is, wanneer komt ie weer onlinequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef Berend. het volgende:
We krijgen een nieuwe hoster, die ook twee keer zo duur is. We hebben nu een eigen FTP + geen lagg neem ik aan
PM!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Syngejordeeeh, je was al een tijd niet online, dachten dat je gestopt was.
Voor 6 uurquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Maar de vraag is, wanneer komt ie weer online
[..]
PM!
Heb je nog een plekje over?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef Berend. het volgende:
Onze server is weer online met een nieuw IP. Het ip zal hier komen te staan, nadat de whitelist klaar is. De map wordt er nu opgezet!
haha jij zag het ook al...quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:09 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Gelukkig even orginele bericht gequote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |