Op blackboard heb je een discussion board. Daar kan je een oproepje plaatsen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef gniffie het volgende:
Hoe schrijf ik me voor een groep in voor groepsopdrachten, heb eerst op andere uni gezeten en als je dan te laat was werd je automatisch ergens bij gedumpt maar hier mag je je tentamen opeens niet maken. Ik heb me al wel voor het vak zelf ingeschreven.
Heb het al aan de leraar gevraagd en die zegt dat ik het maar zelf moet uitzoeken. Ken voor de rest ook niemand omdat ik in mijn eigen stad gewoon nog mijn studie volg en dus niet naar intro ben geweest en geen colleges volg...
Dat is volgens mij nog meer dan ik volg. Ik zit ergens in de 50 dacht ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Er zit een vak van 2 pt bij, verder 5 a 6 ja. Totaal is het 62 ECTS, klinkt compleet gestoord vind ik zelf maar ik heb dit semester gezien dat je sommige vakken kan halen met nauwelijks inzet... dus daar gok ik nu ook heel hard op
Uiteindelijk ga ik voor 3 a 4 van de 11 vakken veel doen, denk ik.
Oh, dat scheelt nogal. Ik dacht dus aan het dubbelequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ik *vermoed* dat je inschrijving als premaster telt als inschrijving voor de master, en dat dan de tweejaarstermijn die je voor je master hebt begint te lopen.
De master rechtsgeleerdheid / strafrecht duurt één jaar. Daar gaat nog één jaar premaster aan vooraf. Het moet dus kunnen in twee jaar.
Hmm, dat is in ieder geval al positief. Ik heb gelukkig nog wel even, dus ik kan nog wel het een en ander op school vragen, maar het is zo in ieder geval een stuk duidelijker. Thanksquote:Collegegeld betaal je maar één keer. Ik ken wel iemand die de premaster ernaast heeft gedaan, maar ken de details niet. Het ging op de UvT wel goed in ieder geval.
Maar dan betaal je toch wel 'gewoon' dubbelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij is het inderdaad zoals GM zegt, maar wat betreft de pre-master-structuur zit er ook veel verschil tussen de universiteiten in NL. Bij de één moet je het pre-master-jaar het instellingsgeld betalen en het masterjaar is dan weer tegen het tarief van de overheid.
al zijn de meeste gewoon tegen het tarief van de overheid
Nee, je betaalt maar één keer collegegeld en dan boeit het niet hoeveel studies je doet. Maar goed; een pre-master kan/ga je pas doen als je je HBO afgerond hebt, dus heb je niets meer met je HBO te makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar dan betaal je toch wel 'gewoon' dubbel? De HBO-instelling zal toch ook collegegeld vragen, neem ik aan?
quote:Heeft er, buiten dit verhaal om, verder iemand ervaring met de JHS-UvT-samenwerking, zoja, is het een aanrader om in het tweede jaar vakken naast het reguliere blok vakken aan de UvT te volgen. Dan betaal je overigens, neem ik aan, gewoon twee keer schoolgeld?
Oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Complexiteit het volgende:
Sommige premasters kunnen al tijdens het HBO gedaan worden, automatic. Rechten kent zulke samenwerkingen tussen hogeschool en uni.
Dan betaal je gewoon 1x, met contractonderwijs heb je niks te maken lijkt me.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:42 schreef Complexiteit het volgende:
De wereld staat of valt met het recht.
L e t t e r l i j k
Ga je schamen dat je er niet in thuis bent
Te laat!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft nou ook weer niet he.
Moest jij die maken dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:26 schreef Impressie het volgende:
Wat naar dat ze de sleutel van het wiskunde testimonium nog niet online hebben. Ik wil kijken of ik een fout heb of niet want we hadden een mooie discussie erover.
Oh ja, dat soort vragen kregen wij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef Impressie het volgende:
Geloof dat die het nog geeft ja, maar heb geen college gevolgd.
De vraag was:
Uitspraak 1) De verzameling getallen die bestaat uit alle oneven getallen tussen 0 en 50 is een deelverzameling van de verzameling van de gehele getallen. Uitspraak 2) Het verschil x-y van twee elementen x en y uit de verzameling gehele getallen is altijd een element van de verzameling van natuurlijke getallen.
En dan of ze juist of niet waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |