Geeft niks. Je bent nog maar 15. Wanneer word je 16?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ohjaah! Dóh.. En dit wilt ICT opleiding gaan doen D:
Over een maand en 15 daagjesquote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geeft niks. Je bent nog maar 15. Wanneer word je 16?
Wat zieligquote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef tdrone het volgende:
ik dacht dat ik een kloon had maar die is dus gebanned
Zou jij toch moeten weten btw?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geeft niks. Je bent nog maar 15. Wanneer word je 16?
Ohja. Dom van mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten btw?
Welke kloons?quote:
forum@fok.nlquote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
als ik die terug wil wie moet ik dan mailen?
forum@fok.nlquote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
als ik die terug wil wie moet ik dan mailen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop dat jullie weten dat er geen een van mij is geweest.
Je UI wekt spasmes op!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop dat jullie weten dat er geen een van mij is geweest.
Klopt.. Heb nie echt topfotosquote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een foto in je FoBo
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik word er slaperig van, telt dat ook?
interesseert me niet, ik moet een beeld van je krijgen voor deze SCquote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Klopt.. Heb nie echt topfotos
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Klopt.. Heb nie echt topfotos
Koekje erbij?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er was hier een klooninvasie
Hoi Bannyquote:
Zal wel effe een oud fototje erop gooien, niet dat die nog echt klopt maar dan kan je iig een beeld scheppen xDquote:Op maandag 10 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
interesseert me niet, ik moet een beeld van je krijgen voor deze SC
Oh, dat was niet jouw kloon. Je kunt nl. nooit zo snel in en uitloggen.quote:
oke dat is mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zal wel effe een oud fototje erop gooien, niet dat die nog echt klopt maar dan kan je iig een beeld scheppen xD
Dat is zo vetquote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Binnenkort wordt klonen helemaal een eitje... dan krijg je een pulldownmenu bij elke post om te kunnen posten onder een andere naam
een wat menu?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Binnenkort wordt klonen helemaal een eitje... dan krijg je een pulldownmenu bij elke post om te kunnen posten onder een andere naam
Ik hoop het toch écht niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
Zo'n menu net als bovenin nu. Als je daarop gaat staan komt er een menu tevoorschijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |