quote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik merk wel dat hij de op niet heeft gelezen
Jij zei net dat ze niks waard zijn als ze gebaseerd zijn op weinig informatiequote:
Dan moet je ook niet zo zeuren over mijn matenquote:
Je komt hier even niet en de wereld verandertquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef Prinsesje15 het volgende:
waar is tijnbrein hij is zowwwwwwwwwwwwn skatje
En dan kies jij de makkelijke weg?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei net dat ze niks waard zijn als ze gebaseerd zijn op weinig informatie
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaMaar dat mag ik dus niet zeggen, want ik heb niet genoeg info
We komen er wel uitquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat jij mij leuk vindt is geen geheim
Mja, dat is m'n vacature omschrijving toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dienstbaar, nederig en volgzaam, just the way I like them.
We hebben wel meer klonen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je komt hier even niet en de wereld verandert
Niks mis met jouw matenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo zeuren over mijn maten
Sorry, maar ik kan het gewoon niet door de beugel laten gaan dat je van chocolade koekjes houd.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo zeuren over mijn maten
Ik heb natuurlijk geen zin iedere keer mijn complimenten te moeten uitleggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan kies jij de makkelijke weg?
Definieer 'we'?quote:
Goed lezen schat, daar hou ik niet van.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan het gewoon niet door de beugel laten gaan dat je van chocolade koekjes houd.
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen zin iedere keer mijn complimenten te moeten uitleggen.
quote:
Oké, ik hou van kinderen. Om op te eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed lezen schat, daar hou ik niet van.
Jij en Samzzz?quote:
Dat zijn de gevraagde competenties ja. De activiteiten staan elders beschreven.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
Mja, dat is m'n vacature omschrijving toch?
Ja, een directe aanval met een magische +1 ban-hamer!quote:
Wat heb je nu weer verprutst?quote:
Jammer dat je zo over mij denk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, een directe aanval met een magische +1 ban-hamer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |