Ik vind zeiken ook wel leuk op z'n tijd, wat word ik?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je probeert grappig te zijn. Ik zeg: hofnar.
Wat een gedoe zeg! Je maakt er echt een werkje van zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Met een betonzaag, bot bestaat grotendeels uit kalk net als cement.
Topbaanquote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je probeert grappig te zijn. Ik zeg: hofnar.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Dat is mooi, keek je veel Tell Sell tijdens je zwangerschap? Heb je toen de Abbs 2000 gekocht? En de Pussy Craft Machine?
Dus al jouw complimenten zijn gebaseerd op te weinig info. Hou ze dan gewoon voor jequote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik leesMijn uitspraak blijft 't zelfde.
Concubine!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ik vind zeiken ook wel leuk op z'n tijd, wat word ik?
Niet alles, mijn complimenten naar jou toe wel, dat zei je net zelf. Nou ja, dan maar geen complimentjesquote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus al jouw complimenten zijn gebaseerd op te weinig info. Hou ze dan gewoon voor je
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik! Morgen begin ik weer met werken, dus weer meer online
Duidelijk verschil in hantering van definitiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is toch echt zeiken hoor, make up your mind.
Ik merk wel dat jij mij niet kentquote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Je kan die huid zak ook altijd opvullen met patat en vet.
Vind jij dr ook zo leuk stiekem?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alles, mijn complimenten naar jou toe wel, dat zei je net zelf. Nou ja, dan maar geen complimentjes
Golden showers?quote:
Dienstbaar, nederig en volgzaam, just the way I like them.quote:
Waarom?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alles, mijn complimenten naar jou toe wel, dat zei je net zelf. Nou ja, dan maar geen complimentjes
Klopt, ook geen interesse.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik merk wel dat jij mij niet kent
Ik merk wel dat hij de op niet heeft gelezenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik merk wel dat jij mij niet kent
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind jij dr ook zo leuk stiekem?.
Dat jij mij leuk vindt is geen geheimquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind jij dr ook zo leuk stiekem?.
Heb jij een snellere manier?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg! Je maakt er echt een werkje van zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |