Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:
Met een betonzaag, bot bestaat grotendeels uit kalk net als cement.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een werk zeg! Doe je dat nog met een handzaagje?
Gebaseerd op onvoldoende gegevens, dus niets waardquote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was dus een compliment naar jou toe
Wat ben je toch een zeikwijf somsquote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebaseerd op onvoldoende gegevens, dus niets waard
Maar ik waardeer het gebaar hoor
Is dat een compliment?quote:
Als zeiken een land was, zou jij koningin zijn.quote:
Zeiken is een land, we noemen het Nederlandquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zeiken een land was, zou jij koningin zijn.
Nee nee, ik zeik niet, ik mopper. Is een compleet ander land. En daar ben ik Keizerinquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
is DAT een complimentquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Laat maar, je heb al een kind uitgeperst.
Man, zeik toch niet zoquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeiken is een land, we noemen het Nederland.
Mijn complimenten zijn niks waard zei je netquote:
Ik mopperquote:
missmsx is bea???quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeiken is een land, we noemen het Nederland.
Alleen die complimenten die gebaseerd zijn op te weinig gegevens.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn complimenten zijn niks waard zei je net
Wat vind jij?quote:
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dat zegt niks natuurlijk.
Dat was echt geen mopperenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mopper. Ben ik nu je keizer?
.
Hmmzzz, nu je het zegt ...quote:
Je probeert grappig te zijn. Ik zeg: hofnar.quote:
Dat is mooi, keek je veel Tell Sell tijdens je zwangerschap? Heb je toen de Abbs 2000 gekocht? En de Pussy Craft Machine?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dat zegt niks natuurlijk.
Ja, ik leesquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen die complimenten die gebaseerd zijn op te weinig gegevens.
Lezen meisje... lezen...
quote:
Dit is toch echt zeiken hoor, make up your mindquote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was echt geen mopperen![]()
En ik als mopperkeizerin kan dat weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |