ik wilde zeker weten of ik nr opgehoogd had, was het vergetenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde zeker weten of ik nr opgehoogd had, was het vergeten
Wat lief van jequote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde zeker weten of ik nr opgehoogd had, was het vergeten
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Noemen we het daarna de KliekjesSC ?
is dat je streven ?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
En? Ben ik al een notoire zeikuser?
Drinkze Biff
Haha het was eigenlijk een grapjequote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef Biffkoffie het volgende:
Thanks...
ehh geen idee... zo erg lang zit ik hier nog niet om daar over te kunnen oordelen... Iemand ?
Geen nieuws, is goed nieuws uiteraard
Nee, die woorden vielen me op in de OP en ik vond dat ik er iets mee moest doen. oftewel een zin mee moest vormen en dat heb ik nu gedaan dus nu ben ik blij.quote:
Altijd al geweestquote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
En? Ben ik al een notoire zeikuser?
Drinkze Honkeytonk
Nee, ik had net een hele gehaktbal in m'n mondquote:
Niet spotten met Kos_met_de_snorquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Goedenmiddag...
(toch niet Quincydekostermetdesnor??)
Wat een toevalquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zijn 7.0 is naar een 7.2 gegaan, knap he
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik had net een hele gehaktbal in m'n mond.
Grappigquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet spotten met Kos_met_de_snor
Ghihiquote:
Jij was die lul?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
GrappigEen of andere lul stak vuurwerk af in een kluisje en de hele school werd ontruimt
Eten of 'eten'?quote:
quote:
Vertelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
Vandaag, is er wel één geniaal ding gebeurd op school
HAHA nu ga ik lachen om jouquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee...
Het was wel het kluisje onder mijn kluis D:
Je punt ging van een 7.0 naar een 7.2?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
Vandaag, is er wel één geniaal ding gebeurd op school
Niet alweerquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je punt ging van een 7.0 naar een 7.2?
Dankje?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHA nu ga ik lachen om jou
quote:
Lachen man, mensen met een beperking belachelijk makenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef honkeytonk het volgende:
Iemand uit mijn klas heeft PDDNOS en die klinkt altijd erg boos. En de achterkant van zijn proefwerk was niet nagekeken. Dus schreeuwde/zei hij: "Meneer, ik ga niks meer maken voor u mijn achterkant heeft nagekeken"
![]()
![]()
Ik kon er niks aan doen, het klonk zóó grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Lachen man, mensen met een beperking belachelijk maken.
Leuk manquote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef honkeytonk het volgende:
Iemand uit mijn klas heeft PDDNOS en die klinkt altijd erg boos. En de achterkant van zijn proefwerk was niet nagekeken. Dus schreeuwde/zei hij: "Meneer, ik ga niks meer maken voor u mijn achterkant heeft nagekeken"
![]()
![]()
Ik hoop vurig dat de burgemeester van Moerdijk ontslagen isquote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
En wie is er vandaag ontslagen?
Haha vurig, goede woordgrap.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat de burgemeester van Moerdijk ontslagen is
Ghe..heheheheheh vurig.. brand!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat de burgemeester van Moerdijk ontslagen is
quote:
Dat was niet eens mijn bedoelingquote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ghe..heheheheheh vurig.. brand! -O_
Yea rightquote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Dat was niet eens mijn bedoeling![]()
Totseeeuuquote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wees blij want ik heb geen humor.
ben zo terug
Tossoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben zo terug
Als je terugkomt... neem je dan ook je humor weer mee ?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben zo terug
Die heb ik gejat.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Als je terugkomt... neem je dan ook je humor weer mee ?
Je zou maar vurige seks hebben op het moment dat die brand uitbrakquote:
Voor dat kleine kut dingetje?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:19 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
psst... Humor kopen (trekt jasje open)... 5 E
De horloges en mobieltjes hangen daar ook. zie het als vitrinequote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Voor dat kleine kut dingetje?
Ja.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
3 minuten geen post betekent nog niet dat het dood is
Dacht ik al.. Normaal schieten de topics vol?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Komt omdat CC weg is.
Ze gaan wel een stuk sneller ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dacht ik al.. Normaal schieten de topics vol?
en komt weer lekker binnenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
QDK je hebt slechte woordgrappen
Hoe kom je erbij?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
QDK je hebt slechte woordgrappen
Zoals?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?
Dat wist ik zelf ook al, ik ben meer van de hilarische dingen doen
Hihi dus je bent grappig als je seks hebt?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?
Dat wist ik zelf ook al, ik ben meer van de hilarische dingen doen
Ik kan grappig zijn, maar mijn vriendin is ergerquote:Op maandag 10 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hihi dus je bent grappig als je seks hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |