SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een tut (dankje rivalo!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer:
Hier kan je ze uploaden
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Hier kun je beide interviews downloaden:
http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
10 januari:
10.30 TWP (kan tot 13.00 elk moment over worden genomen, wanneer behoefte)
13:00 Proletariaat (invallen kan als iemand anders wil )
13:50
14:00 Multibanaan
14:30 OverRated Met de top2000
15:00 TrollenFTW
15:30 Dagoduck
16:00 Spaghettivreter
16:30 Spaghettivreter
17:00 Dhaha Dubstep
17:30 o.us
18:00 Barba-Papa
18:30 ElmoFan (Hopelijk lukt dat)
19:00 FreezePop
19:30 Gutz
20:00 Bularax
20:30 DJ Monopoly back to the nineties
21:00 Oceanview met house en dance
21:30 Datdus met house en club muziek!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 30 minuten muziek van nu met Rockiejj
23:00 nog 30 minuten muziek met Rockiejj
Nachtrooster maandagnacht
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met Stampwerk LIVE in the mix
00.30-01.00 Paul als Paulinthedark
01.00-01.30
01.30-02.00
11 januari
12:00 Danger.Mouse
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00 Dagoduck
16:30 Spaghettivreter - van alles wat
17:00 OverRated - top2000
17:30
18:00
18:30
19:00 KeFFuR1208 - Candlelight with romantic lovesongs lawl
19:30 TrollenFTW
20:00 Bularax
20:30 OverRated - dance/trance
21:00 MultiBanaan
21:30 Dagoduck - Neil Young only!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 -Datdus-
23:30 -Datdus-
00:00 Quyxz_
00:30 60 minuten voor iedereen met DJ Rock
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRØM.
TUNE IN!
VERZOEKJES VOOR VANAVOND BIJ DJ ROCK
PM ROCKIEJJ!
ALLES MAG, IN DE SHOW: VOOR IEDER WAT WILS!
[ Bericht 2% gewijzigd door Rockiejj op 10-01-2011 16:38:44 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik gooi nog 1 klein nummertje hierachteraan, dan is Spaggetivreter! na de jingle.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Ik heb sam broadcaster nu, alleen die jingles kan ik niet downloaden
Waar kan ik ze nog meer downloaden dan van Filedude?![]()
@rivalo
Je hebt wel gelijk over dat draaien
Als je nu niet claimt is het na werk/schooltijd alweer te laat![]()
![]()
Ik wil ook wel vast tussen 15.30 en 16 of 16.30|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, ik ga voortaan 's ochtends claimen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef OverRated het volgende:
@rivalo
Je hebt wel gelijk over dat draaien
Als je nu niet claimt is het na werk/schooltijd alweer te laatDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kan danny geen reclame op de site zetten?![]()
![]()
Ja, nieuw talent met een half uur, bekende DJ's mogen ook uur draaien.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
vanaf 18:00 de bekende DJ's en daarvoor nieuw talent?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Waarom Danny?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kan danny geen reclame op de site zetten?
Ik ga er wel advertenties opzetten.![]()
![]()
Ik moet vaak maandags en dinsdags van 18 tot 21 werken, evt. zou ik wel vast op de zondag een uur kunnen als dat kanquote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
vanaf 18:00 de bekende DJ's en daarvoor nieuw talent?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
weet nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom Danny?
![]()
Zoiets, maar ik wou graag de vrijdagmiddag, is voor mij altijd wel een relaxed dagjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
vanaf 18:00 de bekende DJ's en daarvoor nieuw talent?![]()
![]()
Ik wil bijvoorbeeld wel een uur draaien, maar ik ben niet elke dag om dezelfde tijden beschikbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, nieuw talent met een half uur, bekende DJ's mogen ook uur draaien.![]()
![]()
Hallo?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb sam broadcaster nu, alleen die jingles kan ik niet downloaden
Waar kan ik ze nog meer downloaden dan van Filedude?![]()
Ik wil die Postalgold jingle.
Als ik nou vandaag even ga uitzoeken hoe ik fatsoenlijk moet DJ'en zou ik dan voor morgen ingepland kunnen staan?![]()
We gaan een selectie maken van rond de 15 dj's en dan registreren we die.. anders komen er dalijk nog 2000 dj's bij.. Ik wil je wel registreren maar je moet het even aan gras vragen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef Rivalo het volgende:
Zou ik ook een DJ Pagina kunnen krijgen?
Moet ik me daar voor registreren?![]()
![]()
@ Spagettivreter, de jingle komt binnen een minuut!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan moet je op tijd claimen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik wil bijvoorbeeld wel een uur draaien, maar ik ben niet elke dag om dezelfde tijden beschikbaarDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom Danny?
Jongens, vanavond kan ik niet. Virtual DJ en Vista is naar de kloteIk kan alleen Ubuntu draaien op het moment. Sorry poepies
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ah, dat is wel vet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We gaan een selectie maken van rond de 15 dj's en dan registreren we die.. anders komen er dalijk nog 2000 dj's bij.. Ik wil je wel registreren maar je moet het even aan gras vragen.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik vind eigenlijk sowieso dat je een mic moet hebben of het voor mekaar kunt krijgen om het te laten werken wil je vaste dj worden
Maar goed daar maak ik nog een tut voor![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef o.us het volgende:
Jongens, vanavond kan ik niet. Virtual DJ en Vista is naar de kloteIk kan alleen Ubuntu draaien op het moment. Sorry poepies
.
![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat snap ik maar mijn naam staat zelfs op de homepagequote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We gaan een selectie maken van rond de 15 dj's en dan registreren we die.. anders komen er dalijk nog 2000 dj's bij.. Ik wil je wel registreren maar je moet het even aan gras vragen.![]()
![]()
relaxed! Had je ook die tut voor skype gemaakt of niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind eigenlijk sowieso dat je een mic moet hebben of het voor mekaar kunt krijgen om het te laten werken wil je vaste dj worden
Maar goed daar maak ik nog een tut voor![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
DAARRR GAAN WE DAN MET HET FOUTE UUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel leuk om te doen
Ik vond hem wel bij je passen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kut Graseter
Dat is niet mijn tekst vriend!![]()
Moet ik nog, maar ik had al opzetten tut gemaakt voor SAM:BR.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
relaxed! Had je ook die tut voor skype gemaakt of niet?
Ik zal nu deel 2 maken voor het draaien, extra opties/voice. En daarna doe ik skype in deel 3.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Moet ik nog, maar ik had al opzetten tut gemaakt voor SAM:BR.
Ik zal nu deel 2 maken voor het draaien, extra opties/voice. En daarna doe ik skype in deel 3.![]()
![]()
Mag ik ook bij de DJ's? Ik wil graag wat vaker draaien
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Claim een half uurtje voor zessen!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mag ik ook bij de DJ's? Ik wil graag wat vaker draaienDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Dan moet je even een tijd claimen die vrij is.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mag ik ook bij de DJ's? Ik wil graag wat vaker draaien![]()
![]()
Dat komt nog..quote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
@ graseter de registratie doet het nog steeds nietDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
welquote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
@ graseter de registratie doet het nog steeds niet![]()
Heb je nog naar me geluisterd?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
lol hij staat bij ongewenstquote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen email gehad![]()
![]()
Ik kan niet bij me Hotmail:
Er wordt onderhoud aan de service gepleegd. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, laat het ons dan weten.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Hij is niet de enige die strak staat!Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Ja dezelfde vraag hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij de vaste DJ's zou ik ook er tussen mogen?
Moet ik me dan nu registreren?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik zet je er wel bij, heb je een tekst? effe pmen dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Moet ik me dan nu registreren?![]()
![]()
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Moet ik me dan nu registreren?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Als je je registreerd, dan kom je ertussen te staan! Niet bij DJ's dan moet je PMenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Moet ik me dan nu registreren?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan is het etenstijd?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
prime time is 18-00 denk ik... In de nacht kan je freaken met muziek (luistert toch niemand en in de ochtend en middag kan je goede shows maken, lijkt me.![]()
avond/nacht is ook meer om te oefenen enzo..quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
prime time is 18-00 denk ik... In de nacht kan je freaken met muziek (luistert toch niemand en in de ochtend en middag kan je goede shows maken, lijkt me.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ochtend was bagger, heb 2 uur gedraaid. 5 mensen die luisterde
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is niet zo best.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef bularax het volgende:
Ochtend was bagger, heb 2 uur gedraaid. 5 mensen die luisterdeDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Iedereen werkt dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Jeuj, ik sta er ook bij
Haha, jouw sig.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef bularax het volgende:
Ochtend was bagger, heb 2 uur gedraaid. 5 mensen die luisterde![]()
![]()
na het eten is wel prime time denk ik. Zal zo rond 19.00-22.00 zijn voor de pc'ers.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
prime time is 18-00 denk ik... In de nacht kan je freaken met muziek (luistert toch niemand en in de ochtend en middag kan je goede shows maken, lijkt me.![]()
dat is beter dan 2 uur in de maandagnacht, 1 luisteraarquote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef bularax het volgende:
Ochtend was bagger, heb 2 uur gedraaid. 5 mensen die luisterde![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: