Misschien heb je hier iets aan?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef karoltje het volgende:
Ik loop nu al een jaar of twee 5 km. Zou wel wat meer willen lopen maar de meeste 5-10 schema's werken met tempowisselingen en daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Hoe doen jullie dit?
Ziet er interessant uit! Via de site zag ik ook dit:quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan?
http://www.runinfo.nl/schemabeginnersuur.htm
En dan gewoon dat 'vaartspel' negeren
SUCCES!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou daar ga ik dan voor de eerste keer.... Tot zo!
Vind je dat fijn, samen met iemand? Ik rende wel eens met mn vriend samen eerst, maar ik had telkens het idee dat ik hem ophield.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
SUCCES!
Mijn loopmaatje is ziek, dus ga ik vandaag alleen met Evy op stap, run 7 alweer. Doe ik 'm donderdag gewoon nog een keer als maatje hopelijk dan weer beter is.
We hebben een gelijkwaardig fitheidsniveau en lichaamsbouwquote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vind je dat fijn, samen met iemand? Ik rende wel eens met mn vriend samen eerst, maar ik had telkens het idee dat ik hem ophield.
Het begin is er! Ik (en Evy vast ook wel) ben fier op jequote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god wat een ramp. Ik kan dus blijkbaar een minuut 'hardlopen' en dan houdt het op. Het is bij mij voor mijn gevoel meer hardstrompelen maar goed. Woensdag gaan we les 1 nog maar eens doen want dit is echt te triest voor woorden.
Ondanks dat ik gesmokkeld heb op de stukken waar je 2 en 3 minuten moest lopen, ben ik toch een klein beetje trots op mezelf. Het is al heel wat dat ik me er toe heb kunnen zetten om te beginnen.
Ja, ik heb ook geen Nike+-schoenenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
lolwait
kan het ook met andere schoenen dan nikes? Want ik heb gewoon prima saucony's
Dan ga jij straks achterlopenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
SUCCES!
Mijn loopmaatje is ziek, dus ga ik vandaag alleen met Evy op stap, run 7 alweer. Doe ik 'm donderdag gewoon nog een keer als maatje hopelijk dan weer beter is.
Dan zou ik toch iets verder vooraan beginnen en dan 1 les pakken, 1 overslaan, 1 les pakken, 1 overslaan. Die schema's zijn niet alleen voor de conditie, maar ook om je spieren en gewrichten de tijd te geven om op kracht te komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Halloik ga ook weer beginnen. Heupblessure is weg, maar ik ga toch maar weer heel voorzichtig beginnen want ik wil niet weer bij de chiropractor belanden. Morgen ga ik daarom weer met - tip van Vik - het schema van hardloopschema.nl voor beginners beginnen.
Alleen twijfel ik nu een beetje bij welke les ik zal beginnen. Helemaal van voor af aan lijkt me wat overdreven, maar i.v.m. blessures wil ik niet te hard van stapel lopen. Ik denk dat ik begin rond les 10, waar de stukjes van 4 minuten erin komen.
Hmpf, heb nu al spierpijn.... Het gaat vast een groot succes worden om morgenochtend mijn hele bovenverdieping schoon te maken, ik kijk er al helemaal naar uitquote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god wat een ramp. Ik kan dus blijkbaar een minuut 'hardlopen' en dan houdt het op. Het is bij mij voor mijn gevoel meer hardstrompelen maar goed. Woensdag gaan we les 1 nog maar eens doen want dit is echt te triest voor woorden.
Ondanks dat ik gesmokkeld heb op de stukken waar je 2 en 3 minuten moest lopen, ben ik toch een klein beetje trots op mezelf. Het is al heel wat dat ik me er toe heb kunnen zetten om te beginnen.
Dit had ik de eerste week ook. Uiteindelijk trok het bij mij wel recht. Ik zit nu net in de derde week en loop nu ook netjes de drie minuten.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed idee, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zou ik toch iets verder vooraan beginnen en dan 1 les pakken, 1 overslaan, 1 les pakken, 1 overslaan. Die schema's zijn niet alleen voor de conditie, maar ook om je spieren en gewrichten de tijd te geven om op kracht te komen.
Werktquote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb les 7 overleefd. Ternauwernood. Gaf me wel de kans om Sports Tracker uit te proberen. Wat Runkeeper is voor de iPhone is Sports Tracker voor Nokia smartphones. Gratis en ziet er heel slick uit!
Kijk maar eens of deze link werkt. Kun je ook mijn route eens zien
Waarom op de loopband? Dat lijkt me nou echt helemaal niks.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef La_Vita het volgende:
Ik doe Evy op de loopband. Maar omdat dat veel makkelijker is dan op straat heb ik de helling wel op 5% gezet. Zou dat een beetje een redelijke compensatie zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |