Haha, daar ben ik net van de week ook mee begonnen, en het schema wel even als PDF erbij, dan kan ik van te voren tenminste zien wat ik ga lopenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef robdriessen het volgende:
Even ter info, vanaf vandaag ga ik met een vriendin ook aan de slag. Bij Runnersworld me een tijd geleden al laten adviseren qua schoeisel (met extra versteviging aan de binnenzijdes van de voetzolen). Ze zijn al ingelopen en ondertussen de hele 0-5km set van Evy op de iPod (kent iemand die nog?). Vandaag dus run 1. Wish us luck!
Als ik aan het einde van deze week daadwerkelijk 3 runs heb gedaan, DAN mag je trots op me zijn. Dan ben ik het namelijk ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb ik al gezegd dat ik trots ben op jullie?
The prodigy, heerlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Ik heb weer nieuw hardloop-muziek nodig.
Btw,ik jogg elke ochtend om 5uur ivm werk-school. Heeerlijk in de ochtend!!!!!!!! Daarna onder douche en de hele dag fit als een vis!
Maar ik heb dus hardloop muziek nodig
Maar dan is het nog stikdonker?! Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Ik heb weer nieuw hardloop-muziek nodig.
Btw,ik jogg elke ochtend om 5uur ivm werk-school. Heeerlijk in de ochtend!!!!!!!! Daarna onder douche en de hele dag fit als een vis!
Hier ook! Zullen we elkaar blijven aanmoedigen door de weken heen? Gedeelde brandende kuiten zijn half-brandende kuitenquote:
Ik loop zelf altijd 's avonds in het donker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar dan is het nog stikdonker?! Hoe doe je dat dan?
quote:
3 stuks die dus vandaag!!! met les 2 beginnen van Evyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier ook! Zullen we elkaar blijven aanmoedigen door de weken heen? Gedeelde brandende kuiten zijn half-brandende kuiten
Hier ook 4 uur, haha. Da's het mooie van om 7 uur naar werk gaan, dan mag je om half 4 stoppen. Ik typ dit onder mijn eigen tijd, baas, niet slaan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
3 stuks die dus vandaag!!! met les 2 beginnen van Evy
Hoe laat gaan jullie? ik heb hem in de planning staan voor ongeveer 4 uur, ben dan net terug van werk.
Blaze of Glory van Bon Jovi?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef winterstorm666 het volgende:
playlist van mijn vorige rondje
linkin park in between
rammstein america
pearl jam black
bon jovi blaze of glory
prodigy breath
iron maiden can i play with madness
machinehead davidian
rammstein du hast
dj tiesto flight 643
30 seconds to mars closer to the edge
linkin parc crawling
children of bodom every time i die
heerlijk om op te lopen
@ snuitebolletje thankxs
@ scorpie heb je al naar je knie laten kijken?
Wat een gezelligheidquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
3 stuks die dus vandaag!!! met les 2 beginnen van Evy
Hoe laat gaan jullie? ik heb hem in de planning staan voor ongeveer 4 uur, ben dan net terug van werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |