Zag een klasgenoot van hem op het journaal, die kerel had roze met paars haarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij wordt door klasgenoten beschreven als links, maar goed.
Voor alle eenzijdige autisten hier wat wijze woorden: http://www.thedailyshow.com/
de briefjes duiden op een enorme haat tegen Obama en de regering die de USA naar de bliksem hielp, vandaar de moord op een van de doelen van Palinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij wordt door klasgenoten beschreven als links, maar goed.
Voor alle eenzijdige autisten hier wat wijze woorden: http://www.thedailyshow.com/
En die zei dat de dader zich wat vreemd gedroegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zag een klasgenoot van hem op het journaal, die kerel had roze met paars haar
Doe niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef meth77 het volgende:
[..]
de briefjes duiden op een enorme haat tegen Obama en de regering die de USA naar de bliksem hielp, vandaar de moord op een van de doelen van Palin
quote:ECK: Hang on, let me just tell you what I'm thinking. I'm thinking about killing Michael Moore, and I'm wondering if I could kill him myself, or if I would need to hire somebody to do it. No, I think I could. I think he could be looking me in the eye, you know, and I could just be choking the life out -- is this wrong? I stopped wearing my What Would Jesus -- band -- Do, and I've lost all sense of right and wrong now. I used to be able to say, "Yeah, I'd kill Michael Moore," and then I'd see the little band: What Would Jesus Do? And then I'd realize, "Oh, you wouldn't kill Michael Moore. Or at least you wouldn't choke him to death." And you know, well, I'm not sure.
Gezellige mensen daar, zal bijna denken dat we blij moeten zijn dat Wilders nog meevalt vergeleken dat soort mensenquote:1 Rush Limbaugh: "I tell people don't kill all the liberals. Leave enough so we can have two on every campus living fossils so we will never forget what these people stood for."
2 Senator Phil Gramm: "We're going to keep building the party until we're hunting Democrats with dogs."
3 Rep. James Hansen on Bill Clinton: Get rid of the guy. Impreach him, censure him, assassinate him."
4 John Derbyshire intimated in the National Review that because Chelsea Clinton had "the taint," she should "be killed."
5 Ann Coulter: "We need to execute people like John Walker in order to physically intimidate liberals, by making them realize that they can be killed, too."
6 Ann Coulter: "My only regret with Timothy McVeigh is he did not go to the New York Times building."
7 Bill O'Reilly: "ll those clowns over at the liberal radio network, we could incarcerate them immediately. Will you have that done, please? Send over the FBI and just put them in chains."
Stoere taal als oorlog en more weapons, is typisch domme rechtse praat, kijk maar nar Irak, het lost niets op, dan dat er enkele oliemaatschappijen rijk geworden zijn, ten kosten van 5000 jonge Amerikanenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Cubewood. het volgende:
http://mediamatters.org/research/200505180008
[..]
[..]
Gezellige mensen daar, zal bijna denken dat we blij moeten zijn dat Wilders nog meevalt vergeleken dat soort mensen
Het is een illustratie, en een tekenende, van het klimaat dat nu heerst en daar mag rustig op gewezen worden, dat gebeurt overigens zowel door democraten als republikeinen en Palin' enige antwoord is het offline halen van de site. Dat in zichzelf geeft burgers een signaal af en het reflecteert nu al in de peilingen over Palin.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Al had ze ze aan een kruis genageld op haar website, dit rechtvaardigt nog steeds niet dat er mensen zijn die haar de schuld in de schoenen schuiven. Ik vind het van dezelfde orde als mensen die critici van Pim Fortuyn zijn dood in de schoenen schuiven.
Denk dat de hele Tea-Party nu geschrokken is, en beter zal denken wat ze zeggen en doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
. Dat in zichzelf geeft burgers een signaal af en het reflecteert nu al in de peilingen over Palin.
Als je dergelijke taal bezigt, dan moet je niet verbaasd opkijken wanneer iemand een keer de daad bij het woord voegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
[..]
Gezellige mensen daar, zal bijna denken dat we blij moeten zijn dat Wilders nog meevalt vergeleken dat soort mensen
Heh, u is een optimist, zie ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef meth77 het volgende:
[..]
Denk dat de hele Tea-Party nu geschrokken is, en beter zal denken wat ze zeggen en doen
Heel juistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef Cubewood. het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)tml?_r=2&ref=opinion
Ook een interessant stukje om eens door te lezen.
quote:And you could see, just by watching the crowds at McCain-Palin rallies, that it was ready to happen again. The Department of Homeland Security reached the same conclusion: in April 2009 an internal report warned that right-wing extremism was on the rise, with a growing potential for violence
Ik vind het juist heerlijke politiek, en ik steek ook niemand neer. Ik bedoel, kijk dan hoe heerlijk duidelijk ze zijn in wie ze niet mogen en waar ze voor staan. Waren alle politici maar zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
[..]
Ja geweldig politici die oproepen tot geweld en moord.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijke politiek, en ik steek ook niemand neer. Ik bedoel, kijk dan hoe heerlijk duidelijk ze zijn in wie ze niet mogen en waar ze voor staan. Waren alle politici maar zo.
Sommige dingen gaan te ver, maar andere opmerkingen gaan niet veel verder dan Youp van 't Hek z'n cabaret, je moet ook kunnen relativeren hoor, jezus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ja geweldig politici die oproepen tot geweld en moord.
Als alle politici zo waren krijg je van die grote knokpartijen in de senaat en het huis. Van die dingen die je ook wel eens in Aziatische landen ziet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijke politiek, en ik steek ook niemand neer. Ik bedoel, kijk dan hoe heerlijk duidelijk ze zijn in wie ze niet mogen en waar ze voor staan. Waren alle politici maar zo.
Youp is geen politiek leider.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan te ver, maar andere opmerkingen gaan niet veel verder dan Youp van 't Hek z'n cabaret, je moet ook kunnen relativeren hoor, jezus.
Ja, alleen zo jammer dat daar nu net een enorm tekort aan is bij de aanhang van dit soort idioten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan te ver, maar andere opmerkingen gaan niet veel verder dan Youp van 't Hek z'n cabaret, je moet ook kunnen relativeren hoor, jezus.
Maar Youp van 't Hek is dan ook iemand die wordt betaald om grappig te zijn. Een politicus niet, daar mag je een genuanceerde blik van verwachten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet 't al voor me, handig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet allang dat jij ook dit weer zal willen ontkrachten of wil proberen te bewijzen dat het in Amerika allemaal zo geweldig is en dat het toch fantastisch is dat ze zo met elkaar omgaan.
Geen probleem, soms kom je er tijdens het schrijven achter dat het water naar de zee dragen is. Fundamentele meningsverschillen ga ik toch niet oplossen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet 't al voor me, handig.
Ik zie het niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet 't al voor me, handig.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem, soms kom je er tijdens het schrijven achter dat het water naar de zee dragen is. Fundamentele meningsverschillen ga ik toch niet oplossen.
Helaas kan dat niet van iedereen worden gezegd. Er lopen een hoop sociopaten rond op deze aardkloot.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat wel, dat ontken ik ook niet, maar ik heb liever een politicus die haat spuwt tegen de democraten, dan een draaikont als de gemiddelde Nederlandse politicus. In Nederland stem je zo onderhand elke 5 minuten op een ander, want ze weten zelf niet eens waar ze voor staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet van iedereen worden gezegd. Er lopen een hoop sociopaten rond op deze aardkloot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |