Ja inderdaad. Politici en politieke partijen staan niet bekend om hun consistentie zal ik maar zeggen. Maar dat hele links rechts verhaal vind ik onzin.quote:Aangezien de PvdAers hier zich altijd zo druk maken om angst en polarisatie kunnen jullie het toch niet met deze slogan eens zijn?
Dit subforum is voor mensen die wel verstand hebben van politiek. Ontopic: een wat scherpe slogan, maar mijns inziens blijft het toch binnen de perken. We moeten immers ook afrekenen met rechts. Dat is de enige manier om ons land weer op orde te krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Misan het volgende:
Ik denk dat de PvdA nog twee landelijke verkiezing mee doet waarbij de partij in de laatste van deze twee uit het Nederlandse politieke landschap verdwijnt
Dat moet toch behoorlijk frustrerend zijn voor bepaalde types met hun verheven moraal daar.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Misan het volgende:
Ik denk dat de PvdA nog twee landelijke verkiezing mee doet waarbij de partij in de laatste van deze twee uit het Nederlandse politieke landschap verdwijnt
Mijn god, en dit is het alternatief ?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit subforum is voor mensen die wel verstand hebben van politiek. Ontopic: een wat scherpe slogan, maar mijns inziens blijft het toch binnen de perken. We moeten immers ook afrekenen met rechts. Dat is de enige manier om ons land weer op orde te krijgen.
Het alternatief is PaarsPlus.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mijn god, en dit is het alternatief ?
Loser.
Heel goed Koos, heel goed. De indoctrinatie bij jou is bijna compleet.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit subforum is voor mensen die wel verstand hebben van politiek. Ontopic: een wat scherpe slogan, maar mijns inziens blijft het toch binnen de perken. We moeten immers ook afrekenen met rechts Joden. Dat is de enige manier om ons land weer op orde te krijgen.
Hap hap Scorpie, heel goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel goed Koos, heel goed. De indoctrinatie bij jou is bijna compleet.
Waaruit blijkt het tegendeel dan gezien je suggestie?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit subforum is voor mensen die wel verstand hebben van politiek. Ontopic: een wat scherpe slogan, maar mijns inziens blijft het toch binnen de perken. We moeten immers ook afrekenen met rechts. Dat is de enige manier om ons land weer op orde te krijgen.
Kom kom Koos, we weten beiden wel beter. Je zal de PvdA en zijn gedachtegoed tot de dood verdedigen.quote:
Van mij mag het. Ik zal als gevolg daarvan niet op de PVV stemmen, maar ik denk ook niet dat Wilders op mijn stem had gerekend.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef Scorpie het volgende:
'Reken af met de Islam, voordat de Islam met jou afrekent'
Zou de PVV die slogan dan mogen gebruiken, of is die weer 'iets te scherp' Koos?
Ho ho, spreek voor jezelf. Wat bedoel jij eigenlijk met rechts?quote:We moeten immers ook afrekenen met rechts.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je rechts hebt vervangen door joden. Of probeer je mij op bestempelen als antisemiet? Verder was mijn eerste post vooral een beetje provocerend bedoeld.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom kom Koos, we weten beiden wel beter. Je zal de PvdA en zijn gedachtegoed tot de dood verdedigen.
Met rechts doel ik op ons rariteitenkabinet.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Z.E.U.S. het volgende:
[..]
Ho ho, spreek voor jezelf. Wat bedoel jij eigenlijk met rechts?
Dus? Jij laat je leiden door holle slogans en niet de inhoud van een partij?quote:Van mij mag het. Ik zal als gevolg daarvan niet op de PVV stemmen
Nee hoor, ik vind het gewoon grappig dat jij, als uitgesproken anti-PVV-er en bekend van de NSDAP vergelijking met betrekking tot de PVV, je zo laat verleiden tot een uitspraak die niet had misstaan in pakweg 1939.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je rechts hebt vervangen door joden. Of probeer je mij op bestempelen als antisemiet? Verder was mijn eerste post vooral een beetje provocerend bedoeld.
Ik drukte mij ietwat ongelukkig uit. Een dergelijke slogan is een extra reden om niet op de PVV te stemmen. Het vod wat de PVV haar partijprogramma noemt is natuurlijk al reden genoeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Z.E.U.S. het volgende:
[..]
Dus? Jij laat je leiden door holle slogans en niet de inhoud van een partij?
Hoezo 'ons'? Van mij is het niet hoor. Rariteiten is nog vager als 'rechts'.quote:Met rechts doel ik op ons rariteitenkabinet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |