Sorry voor jullie natuurlijk ook allemaal een hallo!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we zullen het doorgeven, ook hoi hoor
haha was een grapje hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry voor jullie natuurlijk ook allemaal een hallo!
En zo hoort hetquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu schrikt het iedereen af en durft niemand meer te komen
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het zo gedaan heb
Bepaalde mensen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben bepaalde mensen wel afgeschrikt merk ik al
Haha i know.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha was een grapje hoorhet maakt echt niks uit
hmm dan moet ik een werkoverleg gaan voeren met Michhas wat we hier aan gaan doenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha i know.Maar mij trok de TT alleen maar aan dus weet niet of je plannetje gelukt is.
Bepaalde mensenquote:
Weh?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm dan moet ik een werkoverleg gaan voeren met Michhas wat we hier aan gaan doen
Haiquote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He jij, heb je PUB ook al verlaten zie ik?
haha is goed, nee was grapje Mich, nieuwe mensen zijn reuze gezelligquote:
Whehequote:
Sommigen nietquote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha is goed, nee was grapje Mich, nieuwe mensen zijn reuze gezellig
Koenquote:
Zeroquote:
Nee klopt, alleen hyman, noor en xero enz. Dan ben ik op tijd vertrokken.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij is daar ook helemaal niemand meer te vinden
.
Ik vind je niet vervelend hoor tatoeagemeisjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik ben hier alleen even omdat ik me verveel en Michhas zo even kan vervelen.
Gelukkig maar. Maar als je wilt dat ik je sc verlaat geef je maar een gil.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind je niet vervelend hoor tatoeagemeisje
Jammer dat Renren- niet meer actief meepostquote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee klopt, alleen hyman, noor en xero enz. Dan ben ik op tijd vertrokken.
Nee hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Maar als je wilt dat ik je sc verlaat geef je maar een gil.
Bellaquote:
Oh dat is allang weer bijgelegd. Mooi was dat.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer dat Renren- niet meer actief meepost.
Het feestje begint pas als ik binnenkom.quote:
hihihahahiahiahoahoi.quote:
Whut?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wat heb ik dat gemist zeg
Mwah... Oke, als jij dat graag wiltquote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het feestje begint pas als ik binnenkom.
Yeah dan is het nu feestquote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het feestje begint pas als ik binnenkom.
MSN MICHHAS...MSN SNAP DAT DANquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Mwah... Oke, als jij dat graag wilt
Geen probleem, doe ik graag voor jullie.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Mwah... Oke, als jij dat graag wilt
CC!quote:
HUH!? Wtfquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
MSN MICHHAS...MSN SNAP DAT DAN![]()
Kliekjes enzo........msn.......dingen.....allessss.....snap het nou eensquote:
KoenMeloen !quote:
Kliekjes moet je in de magnetron zetten niet in msn he hahahahahahahquote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kliekjes enzo........msn.......dingen.....allessss.....snap het nou eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |