Ik zat te wachten en omdat ik pas laat die post van Avey zag durfde ik niets te openenquote:
Avey doet even een Patrique'jequote:Op maandag 10 januari 2011 14:44 schreef Avey het volgende:
Morguh
Edit: kut, alweerKan iemand anders een nieuwe openen, ik moet eerst even wat anders doen
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat te wachten en omdat ik pas laat die post van Avey zag durfde ik niets te openen
Al concrete plannen? Ook qua verhuizen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is na dit jaar over![]()
Nou ja niet dat ik dan de Balkenende-norm ein-de-lijk kan overschrijdenMaar het ambtenaarschap
3 topics.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig enterde ik mijn topic niet. De ultieme traagheid is weer duidelijk.
Nou nog niets concreets. Ik wil eigenlijk een andere baan buiten de gemeente maar ik word gedetacheerd als ik niets vind. Heerlijk, als ik terug kom van die reis kan ik fris ergens anders beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al concrete plannen? Ook qua verhuizen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij met Miauw, ze remt af als het moet.
Oh god, de PABO, een gemiste kans.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij met Miauw, ze remt af als het moet.
quote:
Ben blij dat je de kans wel gemist hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, de PABO, een gemiste kans.
(de studie, niet het blaadje)
Shalalie...en iets met mokka-ijs, tochquote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord in de zomerzon..
Leek me best leuk, eigenlijk. Een groep 3 ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben blij dat je de kans wel gemist hebt.
Een wat?quote:
De letterlijke beschrijving van voyeurisme is al werelds.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
Banaal is alleen maar een slecht begrip omdat het lijkt op anaal. Verder is banaliteit een van de beste dingen in de wereld. Na voyeurisme.
Oh no u di-dnt gurlllllll!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Een wat?Nee ik moest even m'n huisgenoot over iets informeren.
Masturberenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Een wat?Nee ik moest even m'n huisgenoot over iets informeren.
Via de gemeente? Of zit je daar ook gedetacheerd. Ik ga ook elders dus per 01-02, ook wel zin anquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou nog niets concreets. Ik wil eigenlijk een andere baan buiten de gemeente maar ik word gedetacheerd als ik niets vind. Heerlijk, als ik terug kom van die reis kan ik fris ergens anders beginnen
Oh! Nee als ik dat zou gaan doen zou ik dat wel zeggen natuurlijkquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh! Nee als ik dat zou gaan doen zou ik dat wel zeggen natuurlijk
Ik vind dat je dat ook gewoon moet kunnen zeggen, niets raars aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh! Nee als ik dat zou gaan doen zou ik dat wel zeggen natuurlijk
Maar je weet dus nog niet waarheen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Via de gemeente? Of zit je daar ook gedetacheerd. Ik ga ook elders dus per 01-02, ook wel zin an
Ik had 2 dingen, eentje werd het niet, en de ander wss wel, ik ken al iemand die daar binnen zit en die heeft goed woordje gedaan voor me en ze vonden m'n CV wel prima begreep ik. Tis ook gewoon gedetacheerd overigens hoor, dus wordt dat 't niet dan ist gewoon ff op kosten van de baas thuis chillen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je weet dus nog niet waarheen?
Ik ben in dienst van de gemeente...
Precies, laten we alle taboes doorbrekenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat ook gewoon moet kunnen zeggen, niets raars aan.
Oh lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had 2 dingen, eentje werd het niet, en de ander wss wel, ik ken al iemand die daar binnen zit en die heeft goed woordje gedaan voor me en ze vonden m'n CV wel prima begreep ik. Tis ook gewoon gedetacheerd overigens hoor, dus wordt dat 't niet dan ist gewoon ff op kosten van de baas thuis chillen ofzo
Komt er op neer dat je in dienst bent bij een bedrijf en je wordt als het ware uitgeleend aan een ander bedrijf.quote:
Dus eigenlijk een soort hoer.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt er op neer dat je in dienst bent bij een bedrijf en je wordt als het ware uitgeleend aan een ander bedrijf.
Zie je bv. veel in de ICT. Bedrijf X heeft bepaalde specialiteit niet of heeft geen zin zelf een afdeling op te zetten en huurt dan mensen er voor inquote:
Ja ik vind het wel relaxed eigenlijkquote:
En het geeft tenminste wat afwisseling, ook niet verkeerd!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel relaxed eigenlijkHoop variatie, tot nu toe wel bij leuke bedrijven gezeten en de 2 waar ik nu aangeboden was waren ook wel gaaf
Ja dazeggik, variatiequote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En het geeft tenminste wat afwisseling, ook niet verkeerd!
Ja, goed systeem welquote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel relaxed eigenlijkHoop variatie, tot nu toe wel bij leuke bedrijven gezeten en de 2 waar ik nu aangeboden was waren ook wel gaaf
Maar ik snapte 'm ff niet, je zit in 020 niet gedetacheerd? Dus je gaat daar gewoon weg, bij een detacheringsbureau werken en dan ergens gedetacheerd worden?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, goed systeem welWij hebben binnen de gemeente een club voor communicatieklussen, kan ik ook nog op aanhaken.
Het komt helemaal goed
Ja ik wist niet goed wat ik moest antwoorden, maar toch had ik een gevoel dat ik wel moest antwoorden dus pakte ik iets uit je post en zei het op een andere manier.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
Ah, ik ga die 30-kilometer wandeling doen met een vriendin![]()
omg
Eigenlijk vind je het dus totaal niet boeiend, maar je had het gevoel dat je sociaal moest doen dus even moest laten merken dat je mijn stukje had gelezen door er iets uit te pakken en dit in andere bewoording te herhalen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wist niet goed wat ik moest antwoorden, maar toch had ik een gevoel dat ik wel moest antwoorden dus pakte ik iets uit je post en zei het op een andere manier.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wist niet goed wat ik moest antwoorden, maar toch had ik een gevoel dat ik wel moest antwoorden dus pakte ik iets uit je post en zei het op een andere manier.
Jawel, ik vond het eigenlijk reuze interessant, serieus, maar ik wist niet goed wat ik moest antwoorden want wat jij zei was eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind je het dus totaal niet boeiend, maar je had het gevoel dat je sociaal moest doen dus even moest laten merken dat je mijn stukje had gelezen door er iets uit te pakken en dit in andere bewoording te herhalen?
Jij bent een hoer die ook tongt?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Het viel mij niet op.
Klinkt prettig, ik laat eigenlijk nog wel wat meer met me sollen op werkgebied.
Wat LL zegtquote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Het viel mij niet op.
Klinkt prettig, ik laat eigenlijk nog wel wat meer met me sollen op werkgebied.
Wat ik het liefst zou willen:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik snapte 'm ff niet, je zit in 020 niet gedetacheerd? Dus je gaat daar gewoon weg, bij een detacheringsbureau werken en dan ergens gedetacheerd worden?
En je wilde mijn kant op verhuizen toch
Eerlijkheidquote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank voor deze heldere uitleg. Maar wat is dat nouquote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ik het liefst zou willen:
Een leuke, creatief, strategische baan bij een communicatiebureau. In jouw buurt zitten een paar leuke ja en omdat ik A'dam nu wel gezien heb vidn ik het geen probleem om die kant op te verhuizen.
Wat er gaat gebeuren:
Ik blijf in dienst van de gemeente maar wordt gedetacheerd bij een andere dienst of stadsdeel in A'dam. En nee, ik ga dus voorlopig niet weg tenzij bovenstaand scenario...
Nou ja leuk....quote:
Zo zou je het kunnen zien ja. Als het maar te declareren valt. Ik pak de shine van elke bureaulamp mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent een hoer die ook tongt?
Gaan jullie al verhuizen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dank voor deze heldere uitleg. Maar wat is dat nouIk heul een stukje jouw kant op verhuizen en jij niet naar mij
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja leuk....
Het oefenen met die vriendin is leuk, het naar een doel toe werken is leuk, het feit dat je gezond bezig bent is leuk. De wijn achteraf is leuk.
Het lopen zelf is niet leuk. Toen we die eerste wandeling deden liepen we daar tussen de 55+-vrouwen met hun nordic walking sticks. Het zijn heel erg...andere types.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien ja. Als het maar te declareren valt. Ik pak de shine van elke bureaulamp mee.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja leuk....
Het oefenen met die vriendin is leuk, het naar een doel toe werken is leuk, het feit dat je gezond bezig bent is leuk. De wijn achteraf is leuk.
Het lopen zelf is niet leuk. Toen we die eerste wandeling deden liepen we daar tussen de 55+-vrouwen met hun nordic walking sticks. Het zijn heel erg...andere types.
Nou eerst wat kopen is handigerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaan jullie al verhuizen dan?![]()
Vind jij maar een betaalbaar huis voor mij in Den Haag dan
quote:
Hmm, we worden een beetje opstandig van al die mensen. We waren af en toe best een beetje vervelendquote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook inderdaad. Maar goed, kun je geen andere girlfriends mee proberen te trekken?
Ja echt! En ze zijn zó fanatiek die walkers, ze laten je er gewoon niet langs als je wilt inhalenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Dat nordic walking ziet er zoooo belachelijk uit
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, we worden een beetje opstandig van al die mensen. We waren af en toe best een beetje vervelendAls we met meer zijn, worden we gediskwalificeerd ben ik bang
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! En ze zijn zó fanatiek die walkers, ze laten je er gewoon niet langs als je wilt inhalen
Moet je mee uitkijken, geroyeerd worden zorgt automatisch voor problemen later. Je ouderenpas komt in het geding en je Omroep Max aanmelding wordt geweigerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, we worden een beetje opstandig van al die mensen. We waren af en toe best een beetje vervelendAls we met meer zijn, worden we gediskwalificeerd ben ik bang
Stok afpakken en meppenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! En ze zijn zó fanatiek die walkers, ze laten je er gewoon niet langs als je wilt inhalen
Als ik iets in mijn eentje moet gaan kopen is het waarschijnlijk drama. Voor huren zijn ook weer bepaalde regels sinds 1 januari. Ik zit net boven een bep. inkomensgrens en kom daarom terecht in de vrije sectorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou eerst wat kopen is handiger
En er is toch wel wat in Den Haag, ik weet niet welke prijsklasse je zoekt en of je huur of koop wil. Maar kijk anders ook eens in Rijswijk, Ypenburg, Voorburg, Leidschendam
Lekker die olifantenkuiten in het geding brengen!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je mee uitkijken, geroyeerd worden zorgt automatisch voor problemen later. Je ouderenpas komt in het geding en je Omroep Max aanmelding wordt geweigerd.
En wat krijg je daar voor terug? Eer? Seks?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
hmmm, morgen een niet verplichte solidworks les voor mensen met vragen
dus ik denk, yay, vrij![]()
nee, ik ga morgen op verzoek bijles geven aan twee klasgenoten
[..]
Moet je mee uitkijken, geroyeerd worden zorgt automatisch voor problemen later. Je ouderenpas komt in het geding en je Omroep Max aanmelding wordt geweigerd.
Oh je bent de befaamde lui die net teveel verdienen om wat 'goedkoops' te huren, maar te weinig om wat te kopen wat niet 3 hoog achter in een kutbuurt is?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik iets in mijn eentje moet gaan kopen is het waarschijnlijk drama. Voor huren zijn ook weer bepaalde regels sinds 1 januari. Ik zit net boven een bep. inkomensgrens en kom daarom terecht in de vrije sectorof nee
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
That's my girl! Maar eigenlijk is het ook wel leuk met allemaal van die pittige wijven lopen, kun je tenminste de shine wegpakken, je ziet er immers altijd beter uit!
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moet je meegaanZe kunnen heel nasty worden. Vooral bij de posten waar je gratis voedsel krijgt
Ik zie ze al als leeuwinnen op de posten afvliegen, alsof het de Doldwaze Dagen zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moet je meegaanZe kunnen heel nasty worden. Vooral bij de posten waar je gratis voedsel krijgt
Hoi Zwabberquote:Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
hmmm, morgen een niet verplichte solidworks les voor mensen met vragen
dus ik denk, yay, vrij![]()
nee, ik ga morgen op verzoek bijles geven aan twee klasgenoten
[..]
het zijn beide jongens, dus de seks sla ik afquote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En wat krijg je daar voor terug? Eer? Seks?
Uhuquote:Op maandag 10 januari 2011 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh je bent de befaamde lui die net teveel verdienen om wat 'goedkoops' te huren, maar te weinig om wat te kopen wat niet 3 hoog achter in een kutbuurt is?
Wat liev van je.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zijn beide jongens, dus de seks sla ik af![]()
nee, ze vroegen het en ik vind het al lang best
Het is echt bizar iddquote:Op maandag 10 januari 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie ze al als leeuwinnen op de posten afvliegen, alsof het de Doldwaze Dagen zijn
Wanneer is het?
als in, koud maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat liev van je.En misschien kun je er toch nog wat uithalen, in het krijt staan je weet wel! Altijd rekening mee houden, er komt een tijd dat je misschien iemand uit de weg wil helpen.
Rijke kerel zoeken danquote:
Is dat die dat je met hakken Amsterdam door moet lopen? Op die verschrikkelijke kinderkopjes? Ik doe mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is echt bizar idd![]()
Eind maart is het. Maar we moeten eigenlijk echt in september die Dam-tot-Dam doen. Je kijkt je ogen uit...
Excellemente.quote:
ik was laatst met een vriendin in amsterdam (zelfde als die van de boeken)quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat die dat je met hakken Amsterdam door moet lopen? Op die verschrikkelijke kinderkopjes? Ik doe mee.
Dat wil ik ook nog een keer doen, op palen van 15 cm!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat die dat je met hakken Amsterdam door moet lopen? Op die verschrikkelijke kinderkopjes? Ik doe mee.
nopequote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
Nog wat van JJH/je pakje gehoord Zwab?
Vorige zomer was ik met vriendinnen in A'dam, en ik had ook hakken aan, ik liep helemaal scheef na een uur en gelukkig had er eentje nog gympies bij.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was laatst met een vriendin in amsterdam (zelfde als die van de boeken)
die liep op hakken
die baalde
Ja, een berichtje dat alles goed ging en dat het thuis een beetje uit de hand was gelopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Er was laatst toch wel teken van leven van jjh, vaduz?
Anders was Scapino je friend neem ik aan. Of de schoenenbak bij de supermarkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vorige zomer was ik met vriendinnen in A'dam, en ik had ook hakken aan, ik liep helemaal scheef na een uur en gelukkig had er eentje nog gympies bij.Wat verschrikkelijk.
Ik was daar serieus ingedoken, ik had zelfs nog een willekeurige toerist aangevallen en haar schoenen afgepakt, ik was overal tot in staat.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Anders was Scapino je friend neem ik aan. Of de schoenenbak bij de supermarkt.
Haha, dat zegt wel genoeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was daar serieus ingedoken, ik had zelfs nog een willekeurige toerist aangevallen en haar schoenen afgepakt, ik was overal tot in staat.
Is ook een idee jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rijke kerel zoeken danParticuliere huur daar niks? Heb ik ook nog ff naar zitten kijken, heb je best wat leuke dingen in Den Haag, paar mooie flatjes, redelijke/goede wijken, en voordeel is dat je ook geen gesubsidieerde tokkies naast je hebt
maar, maar, vrouwen op hakkenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat zegt wel genoeg.Schoenen die niet gemaakt zijn om te lopen moeten ze verbieden!
Tombooooo
Oh dat is de Stiletto-runquote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, goed punt.quote:
Die pijn is echt hels inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was daar serieus ingedoken, ik had zelfs nog een willekeurige toerist aangevallen en haar schoenen afgepakt, ik was overal tot in staat.
Dan doen we wel de gewone loop. Count me in.quote:
Tis toch ook goed voor een welgevormde bilpartij. Of is dat gewoon een smoes van ons mannen om jullie op die dingen te laten lopen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Hakken.Mannen geil makend en vrouwen enkel brekend sinds 1934.
Daar doet het ook wonderen voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis toch ook goed voor een welgevormde bilpartij. Of is dat gewoon een smoes van ons mannen om jullie op die dingen te laten lopen?
Heerlijk, zo'n stappenplan lezen.quote:Hoe leer ik lopen op hoge hakken?
* Tijdshoeveelheid 60 dagen
* Moeilijkheidsgraad: uitdagend
Van hoge hakken krijg je een mooier postuur. Bovendien is het goed voor je kuit- en beenspieren en staat het mooi onder een rokje of zelfs een bruidsjurk. Niet verwonderlijk dus dat hoge hakken razend populair zijn. Hoge hakken kennen echter ook een grote maar: het lopen op hoge hakken vereist veel oefening!
Hoe kom je daar aan.quote:
Een echte vrouw leert het zelf met vallen en opstaan!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
http://www.hoedoe.nl/mode(...)lopen-op-hoge-hakken
quote:
Stoempse.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, onverwacht!
Ik moet nog even doorstoempen en deadlines halen, fok dus uit. Tot vanavond.
Werkze kerelquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, onverwacht!
Ik moet nog even doorstoempen en deadlines halen, fok dus uit. Tot vanavond.
Moeder is voorwerkster schoonmaakbedrijf en ik help haar mee!quote:
Nicequote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moeder is voorwerkster schoonmaakbedrijf en ik help haar mee!
Doeg.quote:
Veel groene thee drinken!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh... volgens mij is mijn lichaam vermoeid ofzo
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan doen we wel de gewone loop. Count me in.
quote:
lekkere, warme douche nemenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
nee, maar echt... mn benen en voeten doen pijn..
maar tis niet alleen vandaag..quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
lekkere, warme douche nemenof een bad als je dat hebt
Oh, dan moet je meer tijd voor jezelf nemen. Genoeg slapen, gezond eten, sporten...dat soort dingen.quote:
Instant kilo-killerquote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien heb ik wel lepra, en gaan mn benen zo los van mn lichaam.. dan kan ik in zon vet karretje!
Okee, nou dat stond sowieso al in de planning, dat scheeltquote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dan moet je meer tijd voor jezelf nemen. Genoeg slapen, gezond eten, sporten...dat soort dingen.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een nagelplug en twee plectrums in m'n pocket
Yeahquote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
Ah, ik ga die 30-kilometer wandeling doen met een vriendin![]()
omg
Je stijltje van gisterquote:
Yesquote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
je bedoelt de foto's met kort niet krullig haar?
Geen haastquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
oh die heb ik gevonden hoor, het zijn wel hele oude foto's
ik ga eerst nog even een plank ophangen, en dan ga ik wel even wat inscannen
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik schijt echt bijna in m'n broek want in de muur waar ik zo een betonboor van een halve meter in ga jassen loopt ergens de gasleiding van de buren
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Brandweer met spoed naar Burg. Janssenlaan in maassluis voor binnenbrand
PRIO 1 TS321 HW331 Woongebouw Burg Jansselaan 45 Maassluis binnenbrand prio 1 Vak: 5020577
10-01-2011 17:14:16 - Rotterdam-Rijnmond - Maassluis
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Brandweer met spoed naar Burg. Janssenlaan in maassluis voor binnenbrand
PRIO 1 TS321 HW331 Woongebouw Burg Jansselaan 45 Maassluis binnenbrand prio 1 Vak: 5020577
10-01-2011 17:14:16 - Rotterdam-Rijnmond - Maassluis
Aw, dat zou wat zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, hoop zo dat de katten gekookt hebben als ik thuis kom
Oh en deed het pijn?quote:
Ja, zo weet ik elke dag wat ik moet doen, anders vergeet ik t..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Heb jij je toekomst op papier staan
Nee, viel heel heel heel erg meequote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en deed het pijn?![]()
Ik heb het jammer genoeg niet gehaald met de poesjes.
Je horoscoop?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik ga even wat dingen doorlezen over mn toekomst..kijken of t wat word
Oh de pijn viel mee, nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, viel heel heel heel erg mee
En ik zag het, zonde
Nou.. ik zat te twijfelen tussen Kunst theater media (dus op de planken), en Media en Entertainmant Management..(dus achter de schermen..) KTM is mbo, MEM is hbo..quote:
Oh tofquote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. ik zat te twijfelen tussen Kunst theater media (dus op de planken), en Media en Entertainmant Management..(dus achter de schermen..) KTM is mbo, MEM is hbo..
Ga denk ik uiteindelijk toch voor MEM.. kan me altijd nog wel opwerken naar voor de schermen :p
http://www.stenden.com/Do(...)eprogramma%20MEM.pdfquote:Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tofWaarom kies je juist voor MEM?
Hoe zit het met de vakken? Wat krijg je zoal?
*Shit up -Miauw-, go and have a look for yourselfquote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
http://www.stenden.com/Do(...)eprogramma%20MEM.pdf
quote:
quote:
Ik ga op tijd met je meequote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt voor mij weer op tijd slapen vanavond.Anders kom ik deze week niet lekker door.
Ik ga ook op tijd meequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
http://www.stenden.com/Do(...)eprogramma%20MEM.pdf
Jaaaaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga ook op tijd mee![]()
Ik ga zo naar huis en om half 9 stopt het FOK!ken voor mij
PatriQue, kijk je ook Tap Maddel vanavond?
Goedzoquote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga darten, in deze vorm geef ik mijn dartmaatjes wel een goed gevoel richting zaterdag.
Ja, jij word sexy assistente #1quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een leuke vakken
![]()
Doen!![]()
Mag ik een rol in je eerste productie
Hihiquote:Op maandag 10 januari 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, jij word sexy assistente #1
We hebben Jeroen hier al ontleed vorige week.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En, damn, wat klinkt Jeroen Latijnhouwers toch geil als ie schor is!
Nu, ik weet van zijn ontbrekende tand is alles meteen minder leukquote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En, damn, wat klinkt Jeroen Latijnhouwers toch geil als ie schor is!
Heh?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nu, ik weet van zijn ontbrekende tand is alles meteen minder leuk
Als ie een grote pik heeft compenseert dat welquote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij een tand mist ofzo
Zoalng hij die niet in dat gat hangtquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ie een grote pik heeft compenseert dat wel
HIHAHO!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoalng hij die niet in dat gat hangt
tot straks!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest wél lachen![]()
![]()
ik ga maar naar huis![]()
Doeg
Miauwquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoalng hij die niet in dat gat hangt
haha idd!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo hee, Michael Buble heeft op dit moment echt wel een sumolichaam.
Hoi Omeaquote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef omearos het volgende:
hoi
Ik sla gewoon steeds een topic overstelletje spammerds
Hoi Omearosquote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef omearos het volgende:
hoi
Ik sla gewoon steeds een topic overstelletje spammerds
Ahh gos wat leuk Zwabbertquote:
Maar toch wel al duidelijk dik en golvend haar hoorquote:
het is nooit echt stijl geweest, maar dit zijn zeker geen pijpekrullenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar toch wel al duidelijk dik en golvend haar hoorGeen dun steil haar
Hoe heet die griet van Oppassen van vroegah, Annette Barlo?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is nooit echt stijl geweest, maar dit zijn zeker geen pijpekrullen
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik had mijn ferrari natuurlijk al ver voor pgr zijn tijd
Mooi zoquote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef omearos het volgende:
Hoi Miauw en Pisces
Vandaag weer gewerkt, was fijn
Het gaat halve dagen zeg maar. Ik ben nu ook weer erg moequote:Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef omearos het volgende:
[..]
yupgewoon hele dag gewerkt
Ben jij alweer wat beter?
The earth says helloquote:
grote vuurbal jonge, BAMquote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een gasleiding gesprongen was?
Dus ik kom maar eens kijken
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
You twinkle above us.
We twinkle below.
Hoi Tombo
ssssssh, nee hoor, niets aan de hand, jullie vergiftigen alleen maar ons drinkwater, maar verders niksquote:
Moerdijk is niet Brabant! Ken jij dat meisje uit de middelbare die altijd de populaire meiden achterna liep, altijd deed meepraten, dezelfde kleren aan deed, enz? Moerdijk is dat meisje en Den Bosch en Ehv enzo zijn de populaire meiden.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ssssssh, nee hoor, niets aan de hand, jullie vergiftigen alleen maar ons drinkwater, maar verders niks
Maar de populariteit van die twee bleek eigenlijk alleen maar gebakken lucht te zijn toen ze bij Amsterdam en Rotterdam in de klas kwamenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moerdijk is niet Brabant! Ken jij dat meisje uit de middelbare die altijd de populaire meiden achterna liep, altijd deed meepraten, dezelfde kleren aan deed, enz? Moerdijk is dat meisje en Den Bosch en Ehv enzo zijn de populaire meiden.
Amsterdam is de junkie die altijd spijbelt en Rotterdam is de Marokkaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar de populariteit van die twee bleek eigenlijk alleen maar gebakken lucht te zijn toen ze bij Amsterdam en Rotterdam in de klas kwamen
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moerdijk is niet Brabant! Ken jij dat meisje uit de middelbare die altijd de populaire meiden achterna liep, altijd deed meepraten, dezelfde kleren aan deed, enz? Moerdijk is dat meisje en Den Bosch en Ehv enzo zijn de populaire meiden.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amsterdam is de junkie die altijd spijbelt en Rotterdam is de Marokkaan.
Oh dat klopt zoquote:Op maandag 10 januari 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amsterdam is de junkie die altijd spijbelt en Rotterdam is de Marokkaan.
Wat?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw kom jij op de fok games crew meet?
Ik weet ook van niksquote:
Ik ben op de vorige meet geweest hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar zij zijn meisjes, en dus eng voor gamers, dus daarom durfde niemand ze uit te nodigen
Lezen is lastig hequote:Altijd al eens bij zo'n overbekende FOK!games Crew-meet willen zijn? Nu is er de mogelijkheid toe! Degene die het hoogste bied wordt zodra er een meet is uitgenodigd om erbij aanwezig te zijn. Je krijgt alleen een uitnodiging, kosten tot drankjes, snacks en de reis zijn voor de eigen portomonnee.
Oh, alsof dat iets heel concreets isquote:Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/320
pgr, alsjeblieftquote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag toch alleen of jullie er dan ook zijn.
Lezen is lastig he
Het ligt er denk ik aan wie die prijs wint, of ik mee gaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, alsof dat iets heel concreets isKan net zo goed een meet in 2020 zijn
Dan gaan we duo-meetenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het ligt er denk ik aan wie die prijs wint, of ik mee ga
Liever laat waxen dan meeten met mij?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan gaan we duo-meeten![]()
Ik denk dat ik me dan nog liever laat waxen
Nee, op een wax-meet met jouquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liever laat waxen dan meeten met mij?
Ik geef er nog geen 5 cent voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik bied 20 euro op de TAL meet in maart
je komt niet meer?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geef er nog geen 5 cent voor.
Jawel, maar ik geef er geen geld voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |