Ik zat te wachten en omdat ik pas laat die post van Avey zag durfde ik niets te openenquote:
Avey doet even een Patrique'jequote:Op maandag 10 januari 2011 14:44 schreef Avey het volgende:
Morguh
Edit: kut, alweerKan iemand anders een nieuwe openen, ik moet eerst even wat anders doen
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat te wachten en omdat ik pas laat die post van Avey zag durfde ik niets te openen
Al concrete plannen? Ook qua verhuizen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is na dit jaar over![]()
Nou ja niet dat ik dan de Balkenende-norm ein-de-lijk kan overschrijdenMaar het ambtenaarschap
3 topics.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig enterde ik mijn topic niet. De ultieme traagheid is weer duidelijk.
Nou nog niets concreets. Ik wil eigenlijk een andere baan buiten de gemeente maar ik word gedetacheerd als ik niets vind. Heerlijk, als ik terug kom van die reis kan ik fris ergens anders beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al concrete plannen? Ook qua verhuizen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij met Miauw, ze remt af als het moet.
Oh god, de PABO, een gemiste kans.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij met Miauw, ze remt af als het moet.
quote:
Ben blij dat je de kans wel gemist hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, de PABO, een gemiste kans.
(de studie, niet het blaadje)
Shalalie...en iets met mokka-ijs, tochquote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord in de zomerzon..
Leek me best leuk, eigenlijk. Een groep 3 ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben blij dat je de kans wel gemist hebt.
Een wat?quote:
De letterlijke beschrijving van voyeurisme is al werelds.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
Banaal is alleen maar een slecht begrip omdat het lijkt op anaal. Verder is banaliteit een van de beste dingen in de wereld. Na voyeurisme.
Oh no u di-dnt gurlllllll!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Een wat?Nee ik moest even m'n huisgenoot over iets informeren.
Masturberenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Een wat?Nee ik moest even m'n huisgenoot over iets informeren.
Via de gemeente? Of zit je daar ook gedetacheerd. Ik ga ook elders dus per 01-02, ook wel zin anquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou nog niets concreets. Ik wil eigenlijk een andere baan buiten de gemeente maar ik word gedetacheerd als ik niets vind. Heerlijk, als ik terug kom van die reis kan ik fris ergens anders beginnen
Oh! Nee als ik dat zou gaan doen zou ik dat wel zeggen natuurlijkquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh! Nee als ik dat zou gaan doen zou ik dat wel zeggen natuurlijk
Ik vind dat je dat ook gewoon moet kunnen zeggen, niets raars aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh! Nee als ik dat zou gaan doen zou ik dat wel zeggen natuurlijk
Maar je weet dus nog niet waarheen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Via de gemeente? Of zit je daar ook gedetacheerd. Ik ga ook elders dus per 01-02, ook wel zin an
Ik had 2 dingen, eentje werd het niet, en de ander wss wel, ik ken al iemand die daar binnen zit en die heeft goed woordje gedaan voor me en ze vonden m'n CV wel prima begreep ik. Tis ook gewoon gedetacheerd overigens hoor, dus wordt dat 't niet dan ist gewoon ff op kosten van de baas thuis chillen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je weet dus nog niet waarheen?
Ik ben in dienst van de gemeente...
Precies, laten we alle taboes doorbrekenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat ook gewoon moet kunnen zeggen, niets raars aan.
Oh lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had 2 dingen, eentje werd het niet, en de ander wss wel, ik ken al iemand die daar binnen zit en die heeft goed woordje gedaan voor me en ze vonden m'n CV wel prima begreep ik. Tis ook gewoon gedetacheerd overigens hoor, dus wordt dat 't niet dan ist gewoon ff op kosten van de baas thuis chillen ofzo
Komt er op neer dat je in dienst bent bij een bedrijf en je wordt als het ware uitgeleend aan een ander bedrijf.quote:
Dus eigenlijk een soort hoer.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt er op neer dat je in dienst bent bij een bedrijf en je wordt als het ware uitgeleend aan een ander bedrijf.
Zie je bv. veel in de ICT. Bedrijf X heeft bepaalde specialiteit niet of heeft geen zin zelf een afdeling op te zetten en huurt dan mensen er voor inquote:
Ja ik vind het wel relaxed eigenlijkquote:
En het geeft tenminste wat afwisseling, ook niet verkeerd!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel relaxed eigenlijkHoop variatie, tot nu toe wel bij leuke bedrijven gezeten en de 2 waar ik nu aangeboden was waren ook wel gaaf
Ja dazeggik, variatiequote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En het geeft tenminste wat afwisseling, ook niet verkeerd!
Ja, goed systeem welquote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel relaxed eigenlijkHoop variatie, tot nu toe wel bij leuke bedrijven gezeten en de 2 waar ik nu aangeboden was waren ook wel gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |