abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91236221
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

cool :) daar wil ik ook wel werken dan.. :P Dikke oldskool mustang ofzo onder me kont, en lachen bij de pomp :)
zoeen:
[ afbeelding ]
Die mustang :9~
Brinky, de nieuwe BMW
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:56:40 #252
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_91236442
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Marco001 het volgende:

[..]

totaal niet mijn smaak.. ;P
Oh, en ik wil ook een leuke sub.. Heb wel een toffe van Pioneer gezien. :)
1 nadeel: dan zit wel direct mijn hele kofferbak vol :P
Welnee, kwestie van een beetje aanpassen aan je kofferbak, je kunt het zo gek maken als je wilt ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_91236593
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Die mustang :9~
Zag de zonder een keer exact zoeen stoppen in de stad... en daar stapte toch een knap blondje uit.....
Ik had echt zoiets van damn, thats just perfect...
SD, ik begn niet zon knutselaar, plus pioneer heeft eebn zeer mooie sub...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:04:43 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_91237109
Kistje maken is zó gepiept; je kunt het zelfs zo maken dat je hem er gewoon uit kunt halen als je de ruimte even nodig hebt ;)
Maar als ik het goed begrijp wil je dus een aktieve sub kopen ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_91237933
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

cool :) daar wil ik ook wel werken dan.. :P Dikke oldskool mustang ofzo onder me kont, en lachen bij de pomp :)
zoeen:
[ afbeelding ]
Het zal je verbazen, die US soldaten in Duitsland hebben een luizenleven. Stel je voor dat je je auto / benzine / dagelijkse benodigdheden / alles tax-free zou kunnen kopen (ze betalen de amerikaanse prijs minus de amerikaanse btw, ze zitten immers in het buitenland).

De auto's die ze rijden zijn ook gewoon naar Amerikaanse standaard gebouwd (dus ook de US-versie van een BMW), en dat zijn minimaal 6-cylinders, als het geen V8en zijn. En amerikaanse soldaat betaald niet erg goed, dus die koopkracht moet wel ergens vandaan komen. Ze hebben hun eigen auto-dealers, warenhuizen, McDonalds op de basis, tis eigenlijk te bizar voor woorden.

Moet dus omwille het tanken nog maar eens maatjes gaan worden met een GI. :P
pi_91238351
Dat is het enige dat ik nog mis aan de Bartmobile. Af fabriek zitten er 6 speakers in, en die maken prima herrie, alleen de bass zou beter kunnen. Maar. Ik heb er dan ook weer geen geld voor over om een versterker en sub te kopen. Kan je een sub eigenlijk ook direct op een radio met sub-uitgang aansluiten?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91238402
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/130/201/TS-WX206A/index.html

Die wil ik wel... het design is sowieso tof

En 150 watt is voor mij voldoende, gaat puur om een lichte versterking van de lage tonen

[ Bericht 18% gewijzigd door Marco001 op 12-01-2011 22:31:00 ]
pi_91239658
Hmm, dat ding dat in het reservewiel past lijkt mij wel wat, maar het allerliefst zou ik de sub eigenlijk ónder de achterbank willen hebben. Iemand dan een idee of daar mogelijkheden voor zijn?
pi_91240016
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, dat ding dat in het reservewiel past lijkt mij wel wat, maar het allerliefst zou ik de sub eigenlijk ónder de achterbank willen hebben. Iemand dan een idee of daar mogelijkheden voor zijn?
In reservewiel wil niet bij mij, onder achterbank zou inderdaad het tofste zijn.:)
pi_91242581
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Marco001 het volgende:

[..]

In reservewiel wil niet bij mij, onder achterbank zou inderdaad het tofste zijn.:)
Op die poineer site staat dat dat ding in een 14 inch wiel past, dus waarom niet?
pi_91243030
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Op die poineer site staat dat dat ding in een 14 inch wiel past, dus waarom niet?
LPG tank ;)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91244338
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

LPG tank ;)
Doedadannooknie :N
pi_91244523
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Doedadannooknie :N
Liever LPG dan een subwoofer bij mij :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91244920
Ik ben nooit zoveel met geluid bezig. Ik weet alleen dat het geluid in mijn auto, zelfs op laag volume, best goed buiten te horen is. Misschien heeft de vorige eigenaar er aan geknutseld?

Nog wel even een vraagje, bij mijn Twingo ging de radio uit zodra ik het contact afzette. Bij mijn 206 gebeurt dat niet. Welke van de twee is normaal, en hoe kan ik zorgen dat de radio uit gaat met het contact? Gewoon wat draden omwisselen?
pi_91251013
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Nog wel even een vraagje, bij mijn Twingo ging de radio uit zodra ik het contact afzette. Bij mijn 206 gebeurt dat niet. Welke van de twee is normaal, en hoe kan ik zorgen dat de radio uit gaat met het contact? Gewoon wat draden omwisselen?
Normaal is via contact, maar hij wordt wel eens losgekoppeld, is bij die van mij ook :) Geen idee hoe je het weer goed krijgt :P
pi_91252075
Ik denk dat je de draden van de continue en de schakelde (vaak rood en oranje) om moet draaien.

Zou je even moeten googelen hoe die stekkers in elkaar zitten.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:46:28 #267
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_91252964
Koplamp is alweer stuk. Ga vandaag alweer een dappere poging doen om het te vervangen :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_91253387
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef L0we het volgende:
Ik denk dat je de draden van de continue en de schakelde (vaak rood en oranje) om moet draaien.

Zou je even moeten googelen hoe die stekkers in elkaar zitten.
Ik denk het niet, want dan zou hij moeten klagen dat z'n radio het geheugen steeds verliest. Ik denk dat hij zowel de constante als de geschakelde plus allebei op de constante plus heeft aangesloten. Het aansluiten van de geschakelde plus op de radio is dus voldoende, waarschijnlijk is er gewoon een kabeltje doorverbonden achter de isostekker, en dat zou prima te zien moeten zijn. In de handleiding van een beetje radio is ook een aansluitschema te vinden, met wat technisch inzicht zou dat dus prima moeten lukken :)
pi_91253432
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef monsterd. het volgende:
Koplamp is alweer stuk. Ga vandaag alweer een dappere poging doen om het te vervangen :')
De lamp zelf? En aan dezelfde kant? Of deze keer net aan de andere kant als de laatste keer? :P
pi_91253575
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 10:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik denk het niet, want dan zou hij moeten klagen dat z'n radio het geheugen steeds verliest. Ik denk dat hij zowel de constante als de geschakelde plus allebei op de constante plus heeft aangesloten. Het aansluiten van de geschakelde plus op de radio is dus voldoende, waarschijnlijk is er gewoon een kabeltje doorverbonden achter de isostekker, en dat zou prima te zien moeten zijn. In de handleiding van een beetje radio is ook een aansluitschema te vinden, met wat technisch inzicht zou dat dus prima moeten lukken :)
Hoeft niet altijd zo te zijn dat hij dan lijd aan geheugenverlies, ik heb nu al een aantal radio 's gehad waarbij het omgedraaid zat, maar de boel prima blijft werken.
Maar wat jij zegt is inderdaad ook goed mogelijk.ik zou de boel eens lostrekken,dan zie je het snel genoeg :)
pi_91253751
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 10:09 schreef L0we het volgende:

[..]

Hoeft niet altijd zo te zijn dat hij dan lijd aan geheugenverlies, ik heb nu al een aantal radio 's gehad waarbij het omgedraaid zat, maar de boel prima blijft werken.
Maar wat jij zegt is inderdaad ook goed mogelijk.ik zou de boel eens lostrekken,dan zie je het snel genoeg :)
Mijn vorige radio ging ook nooit uit, heb tijdens inbouwen van de nieuwe radio 2 kabels gewisseld en klaar :)

Monsterd, zeker de andere koplamp? Dat is heel vaak zo, daarom kan je ze Altijd het beste alle 2 tegelijk vervangen....

Bij seat moeten die kabels zelfs juist andersom...
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:32:41 #272
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_91254356
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De lamp zelf? En aan dezelfde kant? Of deze keer net aan de andere kant als de laatste keer? :P
De andere idd.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Monsterd, zeker de andere koplamp? Dat is heel vaak zo, daarom kan je ze Altijd het beste alle 2 tegelijk vervangen....

Ik weet het, het wasgewoon een kwestie van wachten tot het moment dat de andere stuk ging.. Wel dom, want ik zat gisteren te vitten op een aut odie achter mij reed met onzettend fel licht, bleek 5 minuten later dan mijn koplamp het dus niet meer deed :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_91254629
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef monsterd. het volgende:

[..]

De andere idd.

[..]

Ik weet het, het wasgewoon een kwestie van wachten tot het moment dat de andere stuk ging.. Wel dom, want ik zat gisteren te vitten op een aut odie achter mij reed met onzettend fel licht, bleek 5 minuten later dan mijn koplamp het dus niet meer deed :')
Let er wel ff op dat je de lamp goed in de fitting doet, hij past er maar op 1 manier in. Doe je hem er anders in dan kun je hem wel vastklikken, en hij brandt ook gewoon, maar omdat de lamp dan scheef in de reflector zit lijkt het voor je tegenliggers alsof je steeds met groot licht aan rondrijdt :)
pi_91254718
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Let er wel ff op dat je de lamp goed in de fitting doet, hij past er maar op 1 manier in. Doe je hem er anders in dan kun je hem wel vastklikken, en hij brandt ook gewoon, maar omdat de lamp dan scheef in de reflector zit lijkt het voor je tegenliggers alsof je steeds met groot licht aan rondrijdt :)
Dan kom ik zulke mensen wel eens tegen volgens mij :')
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:52:24 #275
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_91255048
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen, en anders kijk ik even een collega heel lief aan. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')