Die mustangquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
cooldaar wil ik ook wel werken dan..
Dikke oldskool mustang ofzo onder me kont, en lachen bij de pomp
zoeen:
[ afbeelding ]
Welnee, kwestie van een beetje aanpassen aan je kofferbak, je kunt het zo gek maken als je wiltquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
totaal niet mijn smaak.. ;P
Oh, en ik wil ook een leuke sub.. Heb wel een toffe van Pioneer gezien.
1 nadeel: dan zit wel direct mijn hele kofferbak vol
Zag de zonder een keer exact zoeen stoppen in de stad... en daar stapte toch een knap blondje uit.....quote:
Het zal je verbazen, die US soldaten in Duitsland hebben een luizenleven. Stel je voor dat je je auto / benzine / dagelijkse benodigdheden / alles tax-free zou kunnen kopen (ze betalen de amerikaanse prijs minus de amerikaanse btw, ze zitten immers in het buitenland).quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
cooldaar wil ik ook wel werken dan..
Dikke oldskool mustang ofzo onder me kont, en lachen bij de pomp
zoeen:
[ afbeelding ]
In reservewiel wil niet bij mij, onder achterbank zou inderdaad het tofste zijn.:)quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, dat ding dat in het reservewiel past lijkt mij wel wat, maar het allerliefst zou ik de sub eigenlijk ónder de achterbank willen hebben. Iemand dan een idee of daar mogelijkheden voor zijn?
Op die poineer site staat dat dat ding in een 14 inch wiel past, dus waarom niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In reservewiel wil niet bij mij, onder achterbank zou inderdaad het tofste zijn.:)
LPG tankquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op die poineer site staat dat dat ding in een 14 inch wiel past, dus waarom niet?
Doedadannookniequote:
Liever LPG dan een subwoofer bij mijquote:
Normaal is via contact, maar hij wordt wel eens losgekoppeld, is bij die van mij ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Nog wel even een vraagje, bij mijn Twingo ging de radio uit zodra ik het contact afzette. Bij mijn 206 gebeurt dat niet. Welke van de twee is normaal, en hoe kan ik zorgen dat de radio uit gaat met het contact? Gewoon wat draden omwisselen?
Ik denk het niet, want dan zou hij moeten klagen dat z'n radio het geheugen steeds verliest. Ik denk dat hij zowel de constante als de geschakelde plus allebei op de constante plus heeft aangesloten. Het aansluiten van de geschakelde plus op de radio is dus voldoende, waarschijnlijk is er gewoon een kabeltje doorverbonden achter de isostekker, en dat zou prima te zien moeten zijn. In de handleiding van een beetje radio is ook een aansluitschema te vinden, met wat technisch inzicht zou dat dus prima moeten lukkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef L0we het volgende:
Ik denk dat je de draden van de continue en de schakelde (vaak rood en oranje) om moet draaien.
Zou je even moeten googelen hoe die stekkers in elkaar zitten.
De lamp zelf? En aan dezelfde kant? Of deze keer net aan de andere kant als de laatste keer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef monsterd. het volgende:
Koplamp is alweer stuk. Ga vandaag alweer een dappere poging doen om het te vervangen
Hoeft niet altijd zo te zijn dat hij dan lijd aan geheugenverlies, ik heb nu al een aantal radio 's gehad waarbij het omgedraaid zat, maar de boel prima blijft werken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dan zou hij moeten klagen dat z'n radio het geheugen steeds verliest. Ik denk dat hij zowel de constante als de geschakelde plus allebei op de constante plus heeft aangesloten. Het aansluiten van de geschakelde plus op de radio is dus voldoende, waarschijnlijk is er gewoon een kabeltje doorverbonden achter de isostekker, en dat zou prima te zien moeten zijn. In de handleiding van een beetje radio is ook een aansluitschema te vinden, met wat technisch inzicht zou dat dus prima moeten lukken
Mijn vorige radio ging ook nooit uit, heb tijdens inbouwen van de nieuwe radio 2 kabels gewisseld en klaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd zo te zijn dat hij dan lijd aan geheugenverlies, ik heb nu al een aantal radio 's gehad waarbij het omgedraaid zat, maar de boel prima blijft werken.
Maar wat jij zegt is inderdaad ook goed mogelijk.ik zou de boel eens lostrekken,dan zie je het snel genoeg
De andere idd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De lamp zelf? En aan dezelfde kant? Of deze keer net aan de andere kant als de laatste keer?
Ik weet het, het wasgewoon een kwestie van wachten tot het moment dat de andere stuk ging.. Wel dom, want ik zat gisteren te vitten op een aut odie achter mij reed met onzettend fel licht, bleek 5 minuten later dan mijn koplamp het dus niet meer deedquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Monsterd, zeker de andere koplamp? Dat is heel vaak zo, daarom kan je ze Altijd het beste alle 2 tegelijk vervangen....
Let er wel ff op dat je de lamp goed in de fitting doet, hij past er maar op 1 manier in. Doe je hem er anders in dan kun je hem wel vastklikken, en hij brandt ook gewoon, maar omdat de lamp dan scheef in de reflector zit lijkt het voor je tegenliggers alsof je steeds met groot licht aan rondrijdtquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De andere idd.
[..]
Ik weet het, het wasgewoon een kwestie van wachten tot het moment dat de andere stuk ging.. Wel dom, want ik zat gisteren te vitten op een aut odie achter mij reed met onzettend fel licht, bleek 5 minuten later dan mijn koplamp het dus niet meer deed
Dan kom ik zulke mensen wel eens tegen volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Let er wel ff op dat je de lamp goed in de fitting doet, hij past er maar op 1 manier in. Doe je hem er anders in dan kun je hem wel vastklikken, en hij brandt ook gewoon, maar omdat de lamp dan scheef in de reflector zit lijkt het voor je tegenliggers alsof je steeds met groot licht aan rondrijdt
Ik zal mijn best doen, en anders kijk ik even een collega heel lief aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Let er wel ff op dat je de lamp goed in de fitting doet, hij past er maar op 1 manier in. Doe je hem er anders in dan kun je hem wel vastklikken, en hij brandt ook gewoon, maar omdat de lamp dan scheef in de reflector zit lijkt het voor je tegenliggers alsof je steeds met groot licht aan rondrijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |