Ik voel me eenzaamquote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef Applebaum het volgende:
Meer info TS hier kunnen we niets mee.
Heel aardig doen. Totaal niet aan de verwachtingen voldoen die deze man stelt, waardoor mensen gaan twijfelen aan de betreffende man.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Cinnamonroll het volgende:
het gaat hier niet om een afwijzing oid (dat kan kan gebeuren, daarvoor hoef je iemand niet te haten, ik vind mannen ook vaak niet leuk) Maar iemand flikt je iets, stookt mensen tegen je op. Eigenlijk best een vrouwenactie maar nu is het dus een man. Als een vrouw het me had geflikt had ik haar gebitchslapt.
Dus een vrouw zou je slaan, maar bij een man ga je op een forum naar geniepige wraakacties vragen in plaats van de persoon in kwestie te confronteren..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Cinnamonroll het volgende:
het gaat hier niet om een afwijzing oid (dat kan kan gebeuren, daarvoor hoef je iemand niet te haten, ik vind mannen ook vaak niet leuk) Maar iemand flikt je iets, stookt mensen tegen je op. Eigenlijk best een vrouwenactie maar nu is het dus een man. Als een vrouw het me had geflikt had ik haar gebitchslapt.
Mannen kan je ook bitchslappen. En die slaan meestal niet terug / gaan niet aan je haren trekken etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Cinnamonroll het volgende:
Dan zou ik er met hem over gaan praten en er boven staan. Tenzij je 14 bent ofzo, maar je hebt alleen jezelf ermee met dit soort dingen. Dan blijft het in je hoofd zitten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Cinnamonroll het volgende:
Ik ben geen vent, ik ben een vrouw slimmerik. Ik ga geen man slaan want die is sterker dan ik.
Dan heeft God al wraak voor je genomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef Cinnamonroll het volgende:
Mensen vinden hem nu heel zielig omdat een familielid van hem kanker heeft. Daardoor kan hij alles flikkn.
Sticks and stones will break my bones, but words will never hurt me.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Cinnamonroll het volgende:
Stel, iemand van het andere geslacht krenkt je, en vechten is niet mogelijk (not done, overmacht). Hoe neem jij wraak (mensen die alles vergeven en vergeten, gelieve hier niet te posten)?
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef Misan het volgende:
zijn moeder in de fik steken, daar leert 'ie van
Tjees, het is net een vrouw. Heeft hij toch nog iets van je geleerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef Cinnamonroll het volgende:
Mensen vinden hem nu heel zielig omdat een familielid van hem kanker heeft. Daardoor kan hij alles flikkn.
Maar die mensen zouden toch zelf ook moeten kunnen nadenken wat een ander over iemand anders zegt? Of zijn het robots die meteen geloven wat een ander zegt over iemand anders zonder het zelf te verifieren, worden ze gehypnotiseerd ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:29 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Heel aardig doen. Totaal niet aan de verwachtingen voldoen die deze man stelt, waardoor mensen gaan twijfelen aan de betreffende man.
een webpagina erover maken wat hij/zij jou heeft aangedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Cinnamonroll het volgende:
Stel, iemand van het andere geslacht krenkt je, en vechten is niet mogelijk (not done, overmacht). Hoe neem jij wraak (mensen die alles vergeven en vergeten, gelieve hier niet te posten)?
Je bent boos dat je veel tijd aan hem gewijd hebt en dat dat allemaal voor niets was.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef Cinnamonroll het volgende:
Ik hoef hem niet voor anderen te behoeden, ik wil wraak op hem nemen omat hij mij gekrenkt heeft.
op korte termijn geeft wraak doen een fijn gevoel, op langere termijn is vergeving beter.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je bent boos dat je veel tijd aan hem gewijd hebt en dat dat allemaal voor niets was.
En daarom ga je nu NOG meer tijd aan hem spenderen?
Vrouwen zijn vaak onlogisch, ik weet het. Daarom bereiken veel vrouwen zo weinig in het leven en zullen ze altijd afhankelijk zijn van een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |