abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91111447
Stel, iemand van het andere geslacht krenkt je, en vechten is niet mogelijk (not done, overmacht). Hoe neem jij wraak (mensen die alles vergeven en vergeten, gelieve hier niet te posten)?
pi_91111593
Door geen seconde meer te verspillen aan die persoon.

En nee dat is niet vergeven en vergeten.
pi_91111598
Meer info TS hier kunnen we niets mee.
pi_91111786
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef Applebaum het volgende:
Meer info TS hier kunnen we niets mee.
Ik voel me eenzaam

Gok ik zo.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_91111797
het gaat hier niet om een afwijzing oid (dat kan kan gebeuren, daarvoor hoef je iemand niet te haten, ik vind mannen ook vaak niet leuk) Maar iemand flikt je iets, stookt mensen tegen je op. Eigenlijk best een vrouwenactie maar nu is het dus een man. Als een vrouw het me had geflikt had ik haar gebitchslapt.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:29:06 #6
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_91111880
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Cinnamonroll het volgende:
het gaat hier niet om een afwijzing oid (dat kan kan gebeuren, daarvoor hoef je iemand niet te haten, ik vind mannen ook vaak niet leuk) Maar iemand flikt je iets, stookt mensen tegen je op. Eigenlijk best een vrouwenactie maar nu is het dus een man. Als een vrouw het me had geflikt had ik haar gebitchslapt.
Heel aardig doen. Totaal niet aan de verwachtingen voldoen die deze man stelt, waardoor mensen gaan twijfelen aan de betreffende man.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_91112010
Persoon verder gewoon negeren...wraak nemen is me te :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91112026
zijn moeder in de fik steken, daar leert 'ie van :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Misan op 10-01-2011 13:35:17 (geslacht gewijzigd) ]
pi_91112048
quote:
Dus een vrouw zou je slaan, maar bij een man ga je op een forum naar geniepige wraakacties vragen in plaats van de persoon in kwestie te confronteren..

Je klinkt als een dappere vent!

Edit: Oh je bent zelf een vrouw of zo?
Ik heb geen signature.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:34:29 #10
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91112073
quote:
Mannen kan je ook bitchslappen. En die slaan meestal niet terug / gaan niet aan je haren trekken etc.

Wat je je beter af kan vragen, is waar deze naaistreek vandaan komt. Wraak zou ik sowieso niet zomaar aan beginnen, dan ben je geen haar beter dan deze persoon...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91112079
Ik ben geen vent, ik ben een vrouw slimmerik. Ik ga geen man slaan want die is sterker dan ik.
pi_91112081
Beste wraak, er boven staan je lekker vermaken met anderen mensen. Uiteindelijk komt zijn ware aard wel naar boven en dan zijn er toch wel mensen die afhaken.
pi_91112107
Mensen vinden hem nu heel zielig omdat een familielid van hem kanker heeft. Daardoor kan hij alles flikkn.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:36:16 #14
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_91112133
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Cinnamonroll het volgende:
Ik ben geen vent, ik ben een vrouw slimmerik. Ik ga geen man slaan want die is sterker dan ik.
Dan zou ik er met hem over gaan praten en er boven staan. Tenzij je 14 bent ofzo, maar je hebt alleen jezelf ermee met dit soort dingen. Dan blijft het in je hoofd zitten.
Ik heb geen signature.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:37:08 #15
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_91112175
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef Cinnamonroll het volgende:
Mensen vinden hem nu heel zielig omdat een familielid van hem kanker heeft. Daardoor kan hij alles flikkn.
Dan heeft God al wraak voor je genomen.
Ik heb geen signature.
pi_91112280
Ignore, ignore, ignore. Hoe meer je erop in gaat, hoe mooier hij het zal vinden.
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
pi_91112433
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Cinnamonroll het volgende:
Stel, iemand van het andere geslacht krenkt je, en vechten is niet mogelijk (not done, overmacht). Hoe neem jij wraak (mensen die alles vergeven en vergeten, gelieve hier niet te posten)?
Sticks and stones will break my bones, but words will never hurt me.

Vergeven is nog niet hetzelfde als vergeten. En vergeven betekent niet dat alles weer goed is.

Vind jij het echt een goed idee om nog tijd te stoppen in iets dat al lang kapot is? Tijd kun je niet terugdraaien, dus elke minuut die je steekt in iets dat zinloos is, is weggegooide tijd. Ben je voor altijd kwijt. En je kwetsuur wordt er niet beter van, want wat is gebeurd is gebeurd en kan niet meer teruggedraaid worden. What has been seen cannot be unseen.

Je toekomst is belangrijk, het verleden heb je niks aan. Het verleden kan je niet meer raken, want het is allemaal al gebeurd. Maar het verleden kan je toekomst WEL verpesten. Die wraakgevoelens zijn het verleden dat probeert jouw toekomst te verpesten. Waarom zou je dat toelaten?

Ga nou niet roepen dat je schreef dat mensen die alles vergeten en vergeven niet hier moeten posten en dat ik het dus niet had moeten doen. Lees nog een keer wat ik schreef. Ik vergeef en vergeet niks.

Maar ik ga me ook niet met zinloze bullshit bezighouden. Ik heb wel wat beters te doen met de korte tijd die ik op aarde heb. Ik raad je aan om hetzelfde te doen.
pi_91112460
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef Misan het volgende:
zijn moeder in de fik steken, daar leert 'ie van :+
pi_91112577
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef Cinnamonroll het volgende:
Tjees, het is net een vrouw. Heeft hij toch nog iets van je geleerd. :)

(Ik zit nu te wachten totdat je schrijft dat je anderen wil behoeden voor die kerel. Ik heb mijn antwoord al klaar. Kom maar op.)
pi_91112782
Dus die ander oefent een macht over je uit waardoor jij je nu gekrenkt voelt. Die macht mag alleen gebruikt worden om een ander gelukkig te maken, klinkt corny maar zoals die collega van je het gebruikt is gewoon evil.
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:29 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Heel aardig doen. Totaal niet aan de verwachtingen voldoen die deze man stelt, waardoor mensen gaan twijfelen aan de betreffende man.
Maar die mensen zouden toch zelf ook moeten kunnen nadenken wat een ander over iemand anders zegt? Of zijn het robots die meteen geloven wat een ander zegt over iemand anders zonder het zelf te verifieren, worden ze gehypnotiseerd ofzo?

De leukste wraak is natuurlijk dat die mensen zelf doorkrijgen hoe ze bespeeld worden zonder dit zelf bij hen aan te geven (anders wordt je zelf beschuldigd van stoken/negatieve beeldvorming).
pi_91113073
Mja die mensen die hij opstookt waren sowieso al naief, maar toch irriteert het me dat hij zoiets durft te flikkn.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:58:01 #22
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91113094
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Cinnamonroll het volgende:
een webpagina erover maken wat hij/zij jou heeft aangedaan

en dan zorgen dat google het goed kan vinden als op zijn/haar naam wordt gegoogeled ^O^
pi_91113098
Ik hoef hem niet voor anderen te behoeden, ik wil wraak op hem nemen omat hij mij gekrenkt heeft.
pi_91113309
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef Cinnamonroll het volgende:
Ik hoef hem niet voor anderen te behoeden, ik wil wraak op hem nemen omat hij mij gekrenkt heeft.
Je bent boos dat je veel tijd aan hem gewijd hebt en dat dat allemaal voor niets was.

En daarom ga je nu NOG meer tijd aan hem spenderen?

Vrouwen zijn vaak onlogisch, ik weet het. Daarom bereiken veel vrouwen zo weinig in het leven en zullen ze altijd afhankelijk zijn van een man. :W
  maandag 10 januari 2011 @ 14:04:45 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91113357
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je bent boos dat je veel tijd aan hem gewijd hebt en dat dat allemaal voor niets was.

En daarom ga je nu NOG meer tijd aan hem spenderen?

Vrouwen zijn vaak onlogisch, ik weet het. Daarom bereiken veel vrouwen zo weinig in het leven en zullen ze altijd afhankelijk zijn van een man. :W
op korte termijn geeft wraak doen een fijn gevoel, op langere termijn is vergeving beter.

alsnog als jij helemaal niets fouts hebt gedaan of iets om je over te schamen, is het altijd leuk om een webpagina erover te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')