Zeer relevant hoe 90% zegt te denken over iemand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef TimKuik het volgende:
Is wel een beetje van de laatste tijd dat mensen standaard zo'n /care additude krijgen. Als je je er een beetje in zou verdiepen zou je precies reageren als 90% van de mensen in dit topic. Met respect.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
De eerste nieuwsvermelding die ik gezien heb:
http://www.destentor.nl/algemeen/opmerkelijk/article7944859.ece
Gast. Waar maak je je druk om zeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:38 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Zeer relevant hoe 90% zegt te denken over iemand.
Als eens de helft ook daadwerkelijk een gevoel had bij de woorden die ze bezigen, nadat ze lezen dat Dick Winters is overleden..
In de lokale dagbladen in Gelderland en Brabant wel, de rest niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef Eenskijken het volgende:
Vandaag in de krant stond er niets over, of heeft iemand wat gevonden?
Daar lezen ze ook wel geenstijl, dus ik denk dat ze het niet interessant genoeg vonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Misschien een tip om de redactie van de wereld draait door of Pauw en Witteman hierover te informeren, wellicht dat er een item over verschijnt.
Het lezen van Geenstijl, selectief wilt nog niet zeggen dat men daarvan op de hoogte is en daarnaast de website als graadmeter gebruikt om nieuws of gebeurtenissen te presenteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar lezen ze ook wel geenstijl, dus ik denk dat ze het niet interessant genoeg vonden.
En dan, daar denk ik ook over na. En waar zie je een dreigement, ik zou snel naar de politie gaan als je dat denkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en dan?
een goed gesprek?
anders bevestig je natuurlijk dat ie gelijk heeft, als je al gaat dreigen na een belediging op internet ()
Ga even ergens anders dom doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:57 schreef MotorCitySoul het volgende:
Al die mensen die hem zogenaamd enorm dankbaar zijn nu hij is overleden.
Hoe overtuigend.
Het duidt op weinig kennis van de menselijke geest, wanneer je denkt dat iedereen o zo oprecht is. Sneu, naief en huilerig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
Je zet jezelf eigenlijk voor lul door te doen als of jij weet wat anderen denken.
Volkskrant had er ook een bericht over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
De eerste nieuwsvermelding die ik gezien heb:
http://www.destentor.nl/algemeen/opmerkelijk/article7944859.ece
Daar ga je alweer de fout in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Het duidt op weinig kennis van de menselijke geest, wanneer je denkt dat iedereen o zo oprecht is. Sneu, naief en huilerig.
Wanker.
Ga tegen de bomen in het bos aanlullen for all i care. Piss off uit dit topic als je niets hebt toe te voegen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jullie reageren op mij. Ik reageer toch ook niet op jullie omdat jullie iemand adoreren die onderdeel was van de oorlogsmachine die Europese steden en onschuldige burgers heeft gebombardeerd, atoombommen heeft gegooid op onschuldige burgers, onze dijken kapot heeft gemaakt, Europa heeft gedwongen te snel weg te gaan uit de koloniën en van de Europese landen verkapte satellietstaten heeft gemaakt na de oorlog? Jullie mogen dat van mij adoreren, maar ik doe dat niet. Net zoals ik ook geen Sovjets of nazi's adoreer. Tevens spreken we nu allemaal Engels, wat taal betreft is er geen verschil.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Eenskijken het volgende:
Penisbaard moet je niet serieus nemen. Alleen die naam al.. en die gast trollt in elk topic. Zwak van 'm... had toch wel een beetje respect verwacht.
JA NIE TNORMAAL DAT DIT KAN OP DE FOKS NIE NORMAAL BEL DE PLISIE WAT MOETEN WE DOEN WAT MEOTEN WE DOENquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Eenskijken het volgende:
Penisbaard moet je niet serieus nemen. Alleen die naam al.. en die gast trollt in elk topic. Zwak van 'm... had toch wel een beetje respect verwacht.
In het nawoord van zijn autobiografie stond dat het enige waar hij spijt van had was dat hij zijn cursus Nederlands niet had afgemaakt waardoor hij op Fok! niet serieus genomen werd..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Catch_me het volgende:
Jammer dat deze gast niet op Fok! zat, wat een baas
Dat dus inderdaad. Gebrek aan respect.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Eenskijken het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |