Er zou toch echt wel wat meer info in de OP mogen.quote:
quote:
quote:Grandpa, were you a hero in the war?' Grandpa said 'No but I served in a company of heroes
Gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:37 schreef ß het volgende:
Helaas iemand overleden aan wie veel Nederlanders hun vrijheid te danken hebben. Bewijs hem een laatste eer en steun deze internationale petitie om Major Winters (postuum) the Congressional Medal of Honor toe te kennen.
http://www.petitiononline.com/winters/petition.html
Zie, je bent en blijft in mijn ogen een triest persoonquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had er ook nooit van gehoord.
Doet mij verder vrij weinig.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zie, je bent en blijft in mijn ogen een triest persoon
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef Splutje het volgende:
Meteen weer zin om de hele serie te bekijken
Major op het eind.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij was sergeant Winters toch?
Eerst 2nd Lieutenent, daarna captain en daarna major volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij was sergeant Winters toch?
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef Splutje het volgende:
Meteen weer zin om de hele serie te bekijken
Major Richard 'Dick' Winters idd.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
Dus eigenlijk heette hij 'Major Dick'?Niiiice!
Maar, respect voor die kerel.
Zonder Amerikanen kon jij hier niet posten. Veel Nederlanders waren te laf en te tolerant om het land te verdedigen (niet allemaal overigens)quote:
Die besteden geen tijd aan goede verhalen :$quote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
Dit mag ook wel op de front page trouwens
Wij hebben meer te danken aan de Canadezen en de Britten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:17 schreef kontknager het volgende:
[..]
Zonder Amerikanen kon jij hier niet posten. Veel Nederlanders waren te laf en te tolerant om het land te verdedigen (niet allemaal overigens)
Zonder Amerikanen kon ik hier prima posten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:17 schreef kontknager het volgende:
[..]
Zonder Amerikanen kon jij hier niet posten. Veel Nederlanders waren te laf en te tolerant om het land te verdedigen (niet allemaal overigens)
In het Duits jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zonder Amerikanen kon ik hier prima posten.
Jullie reageren op mij. Ik reageer toch ook niet op jullie omdat jullie iemand adoreren die onderdeel was van de oorlogsmachine die Europese steden en onschuldige burgers heeft gebombardeerd, atoombommen heeft gegooid op onschuldige burgers, onze dijken kapot heeft gemaakt, Europa heeft gedwongen te snel weg te gaan uit de koloniėn en van de Europese landen verkapte satellietstaten heeft gemaakt na de oorlog? Jullie mogen dat van mij adoreren, maar ik doe dat niet. Net zoals ik ook geen Sovjets of nazi's adoreer. Tevens spreken we nu allemaal Engels, wat taal betreft is er geen verschil.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het Duits ja
Heb gewoon respect man kneus.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jullie reageren op mij. Ik reageer toch ook niet op jullie omdat jullie iemand adoreren die onderdeel was van de oorlogsmachine die Europese steden en onschuldige burgers heeft gebombardeerd, atoombommen heeft gegooid op onschuldige burgers, onze dijken kapot heeft gemaakt, Europa heeft gedwongen te snel weg te gaan uit de koloniėn en van de Europese landen verkapte satellietstaten heeft gemaakt na de oorlog? Jullie mogen dat van mij adoreren, maar ik doe dat niet. Net zoals ik ook geen Sovjets of nazi's adoreer. Tevens spreken we nu allemaal Engels, wat taal betreft is er geen verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |