Tis hartstikke stoer. Ik durf wel hoor. Wanneer is die meuk nou? Ik heb het eerlijk gezegd niet echt gevolgd en ook niet teruggelezen, aangezien dat hier geen doen is.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon mee maar durf je dat niet toe te geven omdat het niet stoer is he
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee crap, deze wil ik dus echt niet in mn myat hebben
Gotcha!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, mn stoere vrinden zullen mn postgeschiedenis checken
quote:
Zondag 30 januari in Hilversumquote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis hartstikke stoer. Ik durf wel hoor. Wanneer is die meuk nou? Ik heb het eerlijk gezegd niet echt gevolgd en ook niet teruggelezen, aangezien dat hier geen doen is.
Ja watskeburt, hoorde net zoiets van collega, die komt uit schiedam?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ieks, die neergeschoten vrouw in Schiedam
http://www.telegraaf.nl/b(...)schoten__.html?p=2,1quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja watskeburt, hoorde net zoiets van collega, die komt uit schiedam?
Autschquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)schoten__.html?p=2,1
Praise the lord halleluja yesquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Belana het volgende:
die topictitel
oh-oh zijn de logees eindelijk verdwenen?
Oh bahquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)schoten__.html?p=2,1
En wa kost da?quote:
Gelukkig heb ik dat niet meegekregen. Weet nieteens waar de straat is.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja watskeburt, hoorde net zoiets van collega, die komt uit schiedam?
15 eu ppquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Wat is 'uiterlijk morgen' nou ook alweer in het Engels?
Heb het 100 keer eerder geschreven en nu kom ik er niet op![]()
Utterly tomorrow?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Ja, die is het wel volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
At the latest? Klinkt ook niet zo mooi.
Volgens mij by tomorrowquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
of je maakt ervan: Closing date is tomorrow, of tomorrow will be the last day....quote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Greys het volgende:
Tomorrow at last.
Nee, da's ook wat anders
Ja dan is het die laatste volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Het hangt een beetje van de zin af.
Best before of at the latest.
fanatisme, obessieve gedachtes. En dat dan ook zelf heel terecht vinden, tot je bij zinnen komt. Hey! Er lopen echt wel meer gekken rond dan er opgesloten zitten.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Joah ik zie het. Snap dat nooit hé, ga dan gewoon weg. Pak voor mijn part je koffers en laat nooit meer wat horen, maar waarom moet dat dan zó...
Oh hangt dr nog van af dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan is het die laatste volgens mij
Want zij krijgen iets van ons, uiterlijk morgen.
OMGquote:
Ja, ik snapte de zin totaal nietquote:
's avonds hang ik meestal op de bankquote:Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Praise the lord halleluja yes![]()
Oh godver, je cds![]()
Je moet ook een keer 's avonds posten, dan ben ik thuis en kan ik dr meteen werk van maken
You will receive our message at the latest by tomorrow morning.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan is het die laatste volgens mij
Want zij krijgen iets van ons, uiterlijk morgen.
Die zin loopt dus voor geen meter voor mijn gevoel.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
You will receive our message at the latest by tomorrow morning.
Ja maar ik wil dat ze weten dat het UITERLIJK morgen is, dat ze het misschien ook vandaag nog krijgen als ik heul hard mijn best doequote:Op maandag 10 januari 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hangt dr nog van af dan.
We will make sure you receive this by the end of tomorrow afternoon kan bv ook prima
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef Oognip het volgende:
Vertalen.nu en google translate zeggen by tomorrow
Nee DUH. Heeft ie poten dan ofzo?!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zin loopt dus voor geen meter voor mijn gevoel.
Dan zou ik by tomorrow morning at the latest doen, en niet at the latest voor the tijdsbepalingquote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat ze weten dat het UITERLIJK morgen is, dat ze het misschien ook vandaag nog krijgen als ik heul hard mijn best doe
Geef me de exacte zin, ik ga MM mailenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat ze weten dat het UITERLIJK morgen is, dat ze het misschien ook vandaag nog krijgen als ik heul hard mijn best doe
Qwea, voor al uw niet lopende online vertalingen!quote:
Datzeggik dusquote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit met behulp van jullie en sms van APK.
Tomorrow, at the latest. Dat gaat hem worden. Dank!
Oneens. Heb hem de afgelopen 24u 7x gebruikt en ben niet op mijn vingers getiktquote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea, voor al uw niet lopende online vertalingen!
Oh nou breek me de bek niet open, ik corrigeerde die van mij doorlopend op de middelbare school al en die oetlul stond al jaren voor de klasquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oneens. Heb hem de afgelopen 24u 7x gebruikt en ben niet op mijn vingers getikt
Dus hij loopt welWant dat ik een docent heb die geen engels kan, maar wel engels geeft lijkt me sterk
Joh gewoon ;quote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
En het is nou niet zo dat ik dat voor het eerst in een mail moet zetten ofzo, dat ze de offerte uiterlijk morgen ontvangen. Maar hoe langer ik er over na ging denken, hoe vager het werd
Tjah, dat zal best, maar niet iedere docent is slechtquote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou breek me de bek niet open, ik corrigeerde die van mij doorlopend op de middelbare school al en die oetlul stond al jaren voor de klas
Nee maar jij ging er vanuit dat een docent het wel weet omdat ie docent is, das ook lang niet altijd waarquote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tjah, dat zal best, maar niet iedere docent is slecht
Hihiiiiiihihiquote:Op maandag 10 januari 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG, mn moeder aan de telefoon:
"Eet je vanavond bij ons? Kun je nog wel zitten denk je? Whahahahahah"
En bedankt voor de support mam
Ze lag ook echt helemaal in een deuk aan de telefoonquote:
Van je moeder moet je het hebben!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze lag ook echt helemaal in een deuk aan de telefoon
Hoerendetyfuszooi jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
FOK! doet pauper, traag en de hele tijd timeouts
Nergens last vanquote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
FOK! doet pauper, traag en de hele tijd timeouts
Smakelijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Greysie, ik neem nu een graanreep uit mn boodschappenpakket
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Greysie, ik neem nu een mandarijntje uit het mandje met office-fruit
Ja gelukt! Waarschijnlijk kan je er nu nog 140 bestellen, maar dat mag de pret niet drukken, wij hebben lekker gehyperd!quote:
Dat het zweet je uitbreekt?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard, die zijn het lekkerstZo zuur dat je ff een beetje scheel kijkt
Wat trekken we aan?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gelukt! Waarschijnlijk kan je er nu nog 140 bestellen, maar dat mag de pret niet drukken, wij hebben lekker gehyperd!![]()
[..]
Dat het zweet je uitbreekt?
Wutquote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Over 2 uurtjes ligt Tombo al met de beentjes omhoog
Wat Whut He!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ook wel cool dat Guus Meeuwis als gast komt zingen
quote:
Hoeizzzz, dat staat me altijd zo goedquote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Roze boa's
[..]
Waxen, vlotje. Kusje!
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeizzzz, dat staat me altijd zo goed
Je weet dat Ing heul erg fan is en dit dus maar beter echt zo kan zijn nu?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ook wel cool dat Guus Meeuwis als gast komt zingen
Neemt ie me in het ootje?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet dat Ing heul erg fan is en dit dus maar beter echt zo kan zijn nu?
Ik heb het nog nergens zien staan geloof ik.quote:
Ik wist het wel, maar 't eerste waar ik aan denk als ik hoor dat een vrouw met d'r benen omhoog ligt is NIET waxenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan dat drama je nou ontschieten!
Je dacht dat ze een nieuwe baan had natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar 't eerste waar ik aan denk als ik hoor dat een vrouw met d'r benen omhoog ligt is NIET waxen
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je dacht dat ze een nieuwe baan had natuurlijk
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het nog nergens zien staan geloof ik.
Maar Guus zat wel heel even kort in de soap vrijdag over de Jees. Dat hij de ene dag denkt 'Jaaaaaaaa, de mandoline moet meeeeeee' maar dat hij soms als hij in Italië is geweest denkt 'Doe die mandoline maar ff niet...'. Of zoiets. Snappie um?
Succes, gij dappere jonkvrouwequote:
Succes!quote:
Have fun met je kale, rode en zeer pijnlijke flamoes straksquote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Have fun met je kale, rode en zeer pijnlijke flamoes straks
Ik denk dat die salons dan heel snel out of business waren.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou zo bang zijn dat ze ook huid meetrekken![]()
Hopelijk leest Tombo niet mobiel mee
Ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kan natuurlijk altijd ff smsenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat is een goed ideequote:Op maandag 10 januari 2011 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd ff smsen
'Meenemen'?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookMaar ze gaan ook je schaamlippen meenemen toch? My gawd, dat moet toch pijn doen?!
of je krijgt ze mee in een doggybagquote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
'Meenemen'?
Ik denk dat ze ze mag houden
Dan weet je wel zeker dat je heeeeel lang verzekerd bent van geen haargroeiquote:Op maandag 10 januari 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookMaar ze gaan ook je schaamlippen meenemen toch? My gawd, dat moet toch pijn doen?!
Ga jij eerst Ing maar even uitleggen waarom je haar weer blij maakte met een dode zeemeeuw net met je Guus Meeuwisquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien hé, werkt het gewoon zo goed omdat het zon pijn doet en dan willen je hersenen dat nooooit meer ervaren en dus blocken ze de haargroei daar
Juist wel, gaan wij hier een beetje horrorwaxverhalen op zitten hangen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, iddquote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij eerst Ing maar even uitleggen waarom je haar weer blij maakte met een dode zeemeeuw net met je Guus Meeuwis
Dan moet je het wel elke dag doen, anders krijg je stoppels.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me werkelijk waar af wat het voordeel zou zijn tov die paar seconde werk die je onder de douche hebt als je t zelf gewoon bijhoudt
Wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Pagan het volgende:
Geen stoppels idd.Asfalthooligan komt ons donderdag in de tuin helpen.
Moet je hem nog ver duwen?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef ElisaB het volgende:
Nog een klein stukje, dan is de muur klaar
Ik doe het 1x per 3 dagen. Gaat prima en stoppels vallen best meequote:Op maandag 10 januari 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je het wel elke dag doen, anders krijg je stoppels.
En sommigen kunnen gewoon écht niet tegen elke dag scheren, dan krijgen ze ingegroeide haartjes en bultjes en andere ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Daar zijn we ook erg blij mee. Na lang aarzelen heb ik toch een topic in FHF geopend en ElisaB en Asfalthooligan boden gelijk hulp aan.quote:
Ik scheer me daar wel hoor, alleen zonder de rode smurriequote:Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou Elies knipte toen een heel stuk uit dr dinges, dus zo gek zou het niet zijn als jij je daar zou scheren
Hoezo, doet Yuri van Gelder de behandeling dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
Heb ze d'r onderkantje ook gepoederd?
Hoe moeten we het dan noemen?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Houd eens op met dat ge-flamoes. Ik vind dat echt zo'n idioot en oncharmant woord
Grot der Liefde en Vermaakquote:Op maandag 10 januari 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laat ik aan je eigen fantasie en woordenschat over.
Super, he!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Pagan het volgende:
Geen stoppels idd.Asfalthooligan komt ons donderdag in de tuin helpen.
Das pas goorquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef ElisaB het volgende:
En verder: de vakantie is voorbij, het was zalig, maar ik ga weer aan het werk!
Op mijn lijstje voor vandaag:
• laatste muur slaapkamer schilderen
• laatste doos admie door de schredder drukken
• naar de stort
• project printen en versturen aan klant
• naar de postbus in Rotterdam
Oftewel: ik moet nodig beginnen, want anders loop ik op mijn eerste dag al achter
APK hoort haar toch regelmatig gillen voor/na hun gezamelijke boodschaptripjesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Als APK oplet kan hij haar zo misschien horen gillen.
Mijn laatste sms van haar was 'Ik ben er, telefoon gaat zo uit!'.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Gooooo Tombooooo![]()
Ik had al gesmst, maar ik denk dat ze te verkrampt is om te reageren
Mijne net "ik ben me aan het uitkledenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn laatste sms van haar was 'Ik ben er, telefoon gaat zo uit!'.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne net "ik ben me aan het uitkleden"
Wie is er eigenlijk mee voor de foto's?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne net "ik ben me aan het uitkleden"
APKquote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk mee voor de foto's?
Kutje of poesje hebben hier de voorkeur.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dus we houden het op 'flamoes'?![]()
1 down, 4 to go
Ooh fuck dat begint weer!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Coke snuiven van een flamoes, how very rock & roll.
Which reminds me, vanavond Californication kijken
Dan had ze verdomme ook wel wat voor en na plaatjes kunnen schietenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck ze ligt daar met dr telefoon in de handen op tafel?
I am like totally not interestedquote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan had ze verdomme ook wel wat voor en na plaatjes kunnen schieten
Leuk, dat ze zo'n heel feest organiseren voor mijn verjaardag!quote:
We zullen ze ook echt niet door je strot douwuhquote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou daar ben ik ook niet in geinteresseerd maar in foto's van dr flamoes al helemaal niet
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou smst ze niet meer, ik denk dat de rest toch tegenvalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Je gaat toch ook niet liggen smsen tijdens het ratsenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou smst ze niet meer, ik denk dat de rest toch tegenvalt
Dat deed ze dus met de voorkant wel....dat zal qua pijn nog wel meevallen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet liggen smsen tijdens het ratsen
De Wax Angel zei misschien 'Leg up, phone down!'
Tis wel ideaal, en daarna is het makkelijk bijhouden denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
De drie dochters van mijn collega (hoor ik net) hebben het ook al eens laten doen toen ze een maand op vakantie gingen.
Bleef 4 weken weg, bij een van de meiden zelfs 2 maanden bijnaEn geen bobbeltjes of toestanden
Nou wat ik me dus afvraag...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis wel ideaal, en daarna is het makkelijk bijhouden denk ik
Tis dus ook wel wat voor het zeilmeisje?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
De drie dochters van mijn collega (hoor ik net) hebben het ook al eens laten doen toen ze een maand op vakantie gingen.
Bleef 4 weken weg, bij een van de meiden zelfs 2 maanden bijnaEn geen bobbeltjes of toestanden
Donshaartjes pakt ie nietquote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis dus ook wel wat voor het zeilmeisje?
Kun je nagaan hoe belangrijk je voor dr bentquote:
Omdat ze weet dat jij heeeeeel hard aan het werk bent.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe belangrijk je voor dr bent
Oeh! Die verklaring spreekt me meer aan!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat jij heeeeeel hard aan het werk bent.
En ik krijg ze wrs. omdat ik haar aan het stalken ben
Naar wat ik las heeft die tijd zat, die ligt alleen maar in een hangmat steeds.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis dus ook wel wat voor het zeilmeisje?
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe het 1x per 3 dagen. Gaat prima en stoppels vallen best mee
Elke dag scheren is idd echt geen pretje voor je huid.
Ik sneed me laatst in mijn schaamlipBLOEDEN
![]()
![]()
Boh gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och, ik herinner me nog van vorig jaar dat ElisaB haar schaamlippen knipt!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Dat kan ze zelf ook, daar kom ik mijn bed niet voor uitquote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
Jij had daar geluidsopnames zullen maken
Ach, dat je het ook al vertelde had ik nog niet bijgelezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou Elies knipte toen een heel stuk uit dr dinges, dus zo gek zou het niet zijn als jij je daar zou scheren
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan ze zelf ook, daar kom ik mijn bed niet voor uit
Ja ja ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan ze zelf ook, daar kom ik mijn bed niet voor uit
"antwoorden" ging makkelijk dan gewoon sturenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Cat22 het volgende:
Tombo houdt toch van me!![]()
![]()
![]()
Ing had gelijk en lekkernaar oh-oh.
Dat vroeg ik me serieus ook af, wat is de meerwaarde als je dan later als het weer gaat groeien een halve centimeter moet sparenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat ik me dus afvraag...
Dan moet je het dus tussendoor elke keer weer een tijdje laten groeien?
Dát is hetgeen me echt tegen houdt. Dat wil je toch niet?
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"antwoorden" ging makkelijk dan gewoon sturen
Nou ja, er is sowieso ondanks dat dus de meerwaarde dat als je drie weken of een maand met vakantie gaat je er dan al die tijd niet naar om hoeft te kijken. Zou voor mij al reden zijn om het te overwegenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me serieus ook af, wat is de meerwaarde als je dan later als het weer gaat groeien een halve centimeter moet sparen
Dat je daarmee durft te komenquote:
Ja maar je hebt ook mensen die dit 'altijd' doen zeg maar. Persoonlijk zou het mij dan toch tegenstaan dat áls het dan weer gaat groeien je het moet 'opsparen'. Maar het is natuurlijk wel lekker makkelijk dat je dr een paar weken geen omkijken naar hebtquote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, er is sowieso ondanks dat dus de meerwaarde dat als je drie weken of een maand met vakantie gaat je er dan al die tijd niet naar om hoeft te kijken. Zou voor mij al reden zijn om het te overwegenHoe dat dan daarna moet zie je dan wel weer
Wees blij dat je geen schaamlipverklein-advertenties krijgt, zoals Ing de hele tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier nou weer de bedoeling van?
Dat heet 'playing hard to get'quote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Dat je daarmee durft te komen
Dat heeft ze je al drie keer aangeboden, maar je wilt het zelf niet
"chatten en daten met alleenstaande mama's"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier nou weer de bedoeling van?
Vandaag kan ik bij het NTI gaan studerenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen schaamlipverklein-advertenties krijgt, zoals Ing de hele tijd
Maar dan vraag ik mij toch af waarom mijn surfgedrag een ad voor een eenzame mama's chat triggered.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat je geen schaamlipverklein-advertenties krijgt, zoals Ing de hele tijd
Ik denk dat als je normaal elke dag van die rare lelijke bultjes krijgt omdat je huid steeds geirriteerd wordt van dat scheren, dat je dat tijdje tussendoor steeds wel voor lief neemt. Hoe lang zou het uberhaupt duren om 5 mm. te laten groeien? Ik heb geen idee, ik laat het nooit zover komenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook mensen die dit 'altijd' doen zeg maar. Persoonlijk zou het mij dan toch tegenstaan dat áls het dan weer gaat groeien je het moet 'opsparen'. Maar het is natuurlijk wel lekker makkelijk dat je dr een paar weken geen omkijken naar hebt
Je Youporn cookies met zoekopdracht naar 'single mum needs money'quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij toch af waarom mijn surfgedrag een ad voor een eenzame mama's ad triggered.
Al dat geleuter met Tombo over babies denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij toch af waarom mijn surfgedrag een ad voor een eenzame mama's chat triggered.
I dunno, niet zo heel lang lijkt me? En das ook wel zo natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat als je normaal elke dag van die rare lelijke bultjes krijgt omdat je huid steeds geirriteerd wordt van dat scheren, dat je dat tijdje tussendoor steeds wel voor lief neemt. Hoe lang zou het uberhaupt duren om 5 mm. te laten groeien? Ik heb geen idee, ik laat het nooit zover komen![]()
Ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag kan ik bij het NTI gaan studeren
Ze zullen wel niet voor niets alleenstaand zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
"chatten en daten met alleenstaande mama's"
Je snapt dat je die ovenschotel nu gewoon gaat krijgen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag kan ik bij het NTI gaan studeren
Quoteproblemen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt dat je die ovenschotel nu gewoon gaat krijgen?
Desnoods door de brievenbus?
Beetje doorgeslagen op de hot/crazy scalequote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet voor niets alleenstaand zijn
Hallo-ooooquote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt dat je die ovenschotel nu gewoon gaat krijgen?
Desnoods door de brievenbus?
Nee, geen quoteproblemen, gewoon mijn eigen schuldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Muis006 op 10-01-2011 14:40:33 ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Even onder een spoiler en ik haal het zo weer weg:Goed nieuws JennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 14:43:31 ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Even onder een spoiler en ik haal het zo weer weg:Wat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik was er ook blij meequote:
Tief op, die zijn gisteren geschorenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
Hoe lang hebben je honden nu gedaan over die stoppels?
Jeetje wat zijn ze groot !quote:Op maandag 10 januari 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
En Non dr bonen:
[ afbeelding ]
En de honden met de nieuwe truitjes en de nieuwe lijnen van Rewimo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn ze groot !
komt vast door de mok waar ze in staan![]()
Ik ken iemand die dat dus doet bij dr naakthond, sorry hoor, maar dan ben je echt compleet van de pot gerukt, ik zou Sjon nog niet harsenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh's honden waxenwat een geniaal idee
Ow.Dat plaatjequote:
Best nog druk daarquote:
Oh sorry, natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef Muis006 het volgende:
En ik krijg zo slagroomsoesjes om het te vieren!
Ll kan je je kwoot aanpassen?
Delen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef Muis006 het volgende:
En ik krijg zo slagroomsoesjes om het te vieren!
Gewoon tegen een palmboom schoppen waar een paar mensen onder liggenquote:
Is ie vandaag jarig?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Crap, ik ben vergeten slagroomsoesjes te kopen voor Billy zn verjaardag, dan moeten de honden t maar met cake doen
Nee woensdag maar voor de honden neem ik altijd die van de Aldi die van de bakker zijn anders, en de Aldi is op maandag tot en met woensdag al dicht als ik thuis benquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ie vandaag jarig?
Is er geen winkel meer open dan straks na je werk?
...of er een foto van makenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Handig ook om dat op de boom te hangen, dan gaan mensen juist onder de boom staan om te kijken wat er op het bordje staat
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je lief bent!
Er stond '16 stuks' op de verpakking, maar ik heb er toch echt 21 geteld
Ah zo! Hebben ze dan liever cake dan de soesjes van de bakker, ook al zijn die iets anders?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee woensdag maar voor de honden neem ik altijd die van de Aldi die van de bakker zijn anders, en de Aldi is op maandag tot en met woensdag al dicht als ik thuis ben
Doe nog eens wat meer foto's, je hebt ons nog helemaal geen uitgebreid verslag gegeven!quote:
Geef je ze donderdag, alsof ze dat dagje verschil merkenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee woensdag maar voor de honden neem ik altijd die van de Aldi die van de bakker zijn anders, en de Aldi is op maandag tot en met woensdag al dicht als ik thuis ben
Bij de AH hebben ze ook lekkere, in de vriezer, Euroshopper zelfs geloof ik, de hondjes worden al dol als ze het doosje zienquote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blame Muisquote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zo! Hebben ze dan liever cake dan de soesjes van de bakker, ook al zijn die iets anders?
En damn you. Nu heb ik ook slagroomsoesjes op mijn lijstje gezet voor vanavond
Maar dies alleen in het centrum hier en dan heb ik de honden bij me en moet ik ze buiten vastbinden, no way dusquote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze ook lekkere, in de vriezer, Euroshopper zelfs geloof ik, de hondjes worden al dol als ze het doosje zienen dan moeten ze nog minstens een half uur wachten tot het ontdooit is
![]()
nee das idd niet handigquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dies alleen in het centrum hier en dan heb ik de honden bij me en moet ik ze buiten vastbinden, no way dus
Het gaat om het principe, donderdag is ie heul nie jarig, dan is Baaf jarigquote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef je ze donderdag, alsof ze dat dagje verschil merken
Tombo mag eerst reviewenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
Doe nog eens wat meer foto's, je hebt ons nog helemaal geen uitgebreid verslag gegeven!
Dat doet ze pas vanavond of morgen ofzo en in een ander topicquote:
Ik denk lasagne, kant en klaarquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb weer werkelijk geen idee.
En gister al een kapsalonnetje op![]()
![]()
Heb je geen combimaggitron?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Heb echt ontzettend de pest in dat mijn oven het nu echt al maanden niet doet
Nou ja, hij doet het wel, maar zonder die knop krijg ik hem niet aan
Dus maar weer iets zonder oven verzinnen.
En altijd lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga gewoon ff iets van pasta met kip maken, is ook zo klaar
Nee, dat leek me wat overbodig met zo'n grote oven.quote:
Klinkt zeker lekker, maar ik durf geen pijnboompitten meer te etenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En altijd lekker![]()
Met pijnboompitten en creme fraiche en kaas
Bummerdebummer jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat leek me wat overbodig met zo'n grote oven.
Dacht dat alleen een magnetron dan wel voldoende zou zijn. Bummer.
Tsss, ik eet ze vaak zat en ik heb nooit last van gekke smaakjesquote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt zeker lekker, maar ik durf geen pijnboompitten meer te eten
Mwah ik hou het simpel, en dan kan DVM het later weer in de mikroweef mikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En altijd lekker![]()
Met pijnboompitten en creme fraiche en kaas
Lekker netjes ben je dan met je spullenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Kan ik een samenvatting krijgen of heb ik niets gemist?
Ik ben net gebeld door de politie dat er een melding is dat mijn IDkaart gevonden is, ik wist niet eens dat ie kwijt was
Nah op zich wel hoor. Ik heb alleen een kopietje moeten maken en toen heb ik hem blijkbaar onder het kopieerapparaat laten liggen. Kan gebeuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker netjes ben je dan met je spullen
Das t lekkerst als je t in de oven pleurt om op te warmen, met een laagje kaas dr opquote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik hou het simpel, en dan kan DVM het later weer in de mikroweef mikken
Oh ja das niet slordigquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah op zich wel hoor. Ik heb alleen een kopietje moeten maken en toen heb ik hem blijkbaar onder het kopieerapparaat laten liggen. Kan gebeuren.
Heb ik gezegd dat het niet slordig is? Het kan toch gebeuren? Sta niet altijd zo met je oordeel klaar.quote:
Liefquote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bummerdebummer ja![]()
Ik heb dr nog een staan, hebbe?
Oh-oh doet noooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit iets slordigs, da's de perfectheid zelvequote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het niet slordig is? Het kan toch gebeuren? Sta niet altijd zo met je oordeel klaar.
Psiesquote:Op maandag 10 januari 2011 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh doet noooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit iets slordigs, da's de perfectheid zelve
Dacht ik ook es een fokker te kunnen helpenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
LiefMaar ik wil deze laten maken.
Het komt er alleen niet van. Het is alléén die knop, dat kunnen ze vast wel fixen
Ja maar ik heb er geen tijd voorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das t lekkerst als je t in de oven pleurt om op te warmen, met een laagje kaas dr op![]()
Maar gewoon met wat kip en wat pijnboompitten en ui , knoflook en creme fraiche is toch al mega basic
Ik wil er prima wat over horen, maar uit jouw toetsenbord komt nooit iets positiefs naar mij toe en dat vind ik stom.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies![]()
Jezus fuck als je dr niks over wil horen meldt het dan gewoon niet
Jamaar wat ik zeg is klaar in de tijd die je nodig hebt om de pasta te koken, en dan kan DVJ het dan later in de oven opwarmen, met een laagje kaas dr op en dan is het net nog wat lekkerderderquote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er geen tijd voor
Tis al onwijs haasten en heel jomantiesj. Ik kom straks om 1630 thuis, dan ga ik snel wat eten in elkaar flansen, eten, en om 18u weg naar school. En tussen 18 en 19u komt DVM thuis die dan vervolgens zelf weer iets maakt, of dus opwarmt wat ik eerder heb gemaakt (als ik gewoon kook en niet lui iets in de magnetron mik)
Niet alleen naar jou toe hoor, da's gewoon in het algemeenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil er prima wat over horen, maar uit jouw toetsenbord komt nooit iets positiefs naar mij toe en dat vind ik stom.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil er prima wat over horen, maar uit jouw toetsenbord komt nooit iets positiefs naar mij toe en dat vind ik stom.
Jij moet helemaal je muil houwen want jij kan niet eens zonder mequote:Op maandag 10 januari 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen naar jou toe hoor, da's gewoon in het algemeen
Maar stiekem is ze best lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |