Tis hartstikke stoer. Ik durf wel hoor. Wanneer is die meuk nou? Ik heb het eerlijk gezegd niet echt gevolgd en ook niet teruggelezen, aangezien dat hier geen doen is.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon mee maar durf je dat niet toe te geven omdat het niet stoer is he
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee crap, deze wil ik dus echt niet in mn myat hebben
Gotcha!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, mn stoere vrinden zullen mn postgeschiedenis checken
quote:
Zondag 30 januari in Hilversumquote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis hartstikke stoer. Ik durf wel hoor. Wanneer is die meuk nou? Ik heb het eerlijk gezegd niet echt gevolgd en ook niet teruggelezen, aangezien dat hier geen doen is.
Ja watskeburt, hoorde net zoiets van collega, die komt uit schiedam?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ieks, die neergeschoten vrouw in Schiedam
http://www.telegraaf.nl/b(...)schoten__.html?p=2,1quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja watskeburt, hoorde net zoiets van collega, die komt uit schiedam?
Autschquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)schoten__.html?p=2,1
Praise the lord halleluja yesquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Belana het volgende:
die topictitel
oh-oh zijn de logees eindelijk verdwenen?
Oh bahquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)schoten__.html?p=2,1
En wa kost da?quote:
Gelukkig heb ik dat niet meegekregen. Weet nieteens waar de straat is.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja watskeburt, hoorde net zoiets van collega, die komt uit schiedam?
15 eu ppquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Wat is 'uiterlijk morgen' nou ook alweer in het Engels?
Heb het 100 keer eerder geschreven en nu kom ik er niet op![]()
Utterly tomorrow?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Ja, die is het wel volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
At the latest? Klinkt ook niet zo mooi.
Volgens mij by tomorrowquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
of je maakt ervan: Closing date is tomorrow, of tomorrow will be the last day....quote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Greys het volgende:
Tomorrow at last.
Nee, da's ook wat anders
Ja dan is het die laatste volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Het hangt een beetje van de zin af.
Best before of at the latest.
fanatisme, obessieve gedachtes. En dat dan ook zelf heel terecht vinden, tot je bij zinnen komt. Hey! Er lopen echt wel meer gekken rond dan er opgesloten zitten.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Joah ik zie het. Snap dat nooit hé, ga dan gewoon weg. Pak voor mijn part je koffers en laat nooit meer wat horen, maar waarom moet dat dan zó...
Oh hangt dr nog van af dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan is het die laatste volgens mij
Want zij krijgen iets van ons, uiterlijk morgen.
OMGquote:
Ja, ik snapte de zin totaal nietquote:
's avonds hang ik meestal op de bankquote:Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Praise the lord halleluja yes![]()
Oh godver, je cds![]()
Je moet ook een keer 's avonds posten, dan ben ik thuis en kan ik dr meteen werk van maken
You will receive our message at the latest by tomorrow morning.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan is het die laatste volgens mij
Want zij krijgen iets van ons, uiterlijk morgen.
Die zin loopt dus voor geen meter voor mijn gevoel.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
You will receive our message at the latest by tomorrow morning.
Ja maar ik wil dat ze weten dat het UITERLIJK morgen is, dat ze het misschien ook vandaag nog krijgen als ik heul hard mijn best doequote:Op maandag 10 januari 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hangt dr nog van af dan.
We will make sure you receive this by the end of tomorrow afternoon kan bv ook prima
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef Oognip het volgende:
Vertalen.nu en google translate zeggen by tomorrow
Nee DUH. Heeft ie poten dan ofzo?!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zin loopt dus voor geen meter voor mijn gevoel.
Dan zou ik by tomorrow morning at the latest doen, en niet at the latest voor the tijdsbepalingquote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat ze weten dat het UITERLIJK morgen is, dat ze het misschien ook vandaag nog krijgen als ik heul hard mijn best doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |