Lovelyquote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik verlang naar koffie! Maar ik sta nu te wachten op Koen die doet alsof hij aan het vissen is met een stokje in de bosjes
toekiequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dan op een houtje bijten als ze die gaan bakken vanavond.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG![]()
het gaat![]()
met wat tijd komt het wel goed
Das nog niet goed, he kerel!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG![]()
het gaat![]()
met wat tijd komt het wel goed
thanksquote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nog niet goed, he kerel!
Maar fijn dat je er weer bovenop want komen bent.
Je hebt Koen een visstoeltje gegeven en bent zelf naar huis gegaan voor die bak waar je zo naar verlangde?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
YESSSSSSSSSSSS Ik zit... met koffie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij ook niet hoor. Ik heb liever een krentenbol met kaasquote:Op maandag 10 januari 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Friem
[..]
doe maar even niet, dank je
Kaas op een krentenbol? Ik vind beide lekker, maar de combinatie spreekt me dan toch wat minder aanquote:Op maandag 10 januari 2011 09:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Ik heb liever een krentenbol met kaas
Knuffels werken altijd bij een dipjequote:
Ik houd niet van een krentebol zonder iets erop. De combinatie met kaas vind ik dan wel weer lekker. Eigenlijk houd ik helemaal niet van krenten maar deze combinatie vind ik heerlijk. Ja ik ben een beetje raar.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kaas op een krentenbol? Ik vind beide lekker, maar de combinatie spreekt me dan toch wat minder aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |