door de zware milieuvervuiling daar in de buurtquote:Op maandag 10 januari 2011 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoezo niet eigenlijk?
pandaquote:
Nee, weinig last van gehad. De avond dat het brandde had ik het helemaal niet door, hoorde het pas de volgende morgenquote:Op maandag 10 januari 2011 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door de zware milieuvervuiling daar in de buurt
[..]
panda
Wat isser dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Sodemieters wat een chaos hier
sympquote:Op maandag 10 januari 2011 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Sodemieters wat een chaos hier
DaMartquote:
niks aan de hand dusquote:Op maandag 10 januari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, weinig last van gehad. De avond dat het brandde had ik het helemaal niet door, hoorde het pas de volgende morgenHet bedrijf hier is die avond wel geėvacueerd, uit voorzorg.
99, mijn voorspelling is dus uitgekomenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag kom ik vast niet over de 100 heen.
in totaal 40 zieken..quote:
dat beest is gewoon verkoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Panda72 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)en-hond/m1fzus8forij
Inderdaad... gewoon rustig ademhalen, dan komt alles goedquote:
40 dat is wel erg veel.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in totaal 40 zieken..
Het gaat lekker zo
daar gaat je roosterquote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in totaal 40 zieken..
Het gaat lekker zo
Dus jij moet nu met de roosters van 40 personen (en alle klassen die daarbij horen) gaan puzzelen?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in totaal 40 zieken..
Het gaat lekker zo
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij moet nu met de roosters van 40 personen (en alle klassen die daarbij horen) gaan puzzelen?.
Dan heb je vast morgen wel oplossingen voor uren die vandaag uitvallen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 07:16 schreef Barretje80 het volgende:
en ook vanuit hier een hele goede morgen!
de werkweek is weer begonnen, dus.. allemaal vrolijke smoeltjes op en met frisse moed weer aan het werk!Je oproep wordt wel braaf opgevolgd aan de rust hier te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes allemaal!.
ik was vergeten een BHV cursus in te roosteren, nou, die hebben alle ruimtequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik verlang naar koffie! Maar ik sta nu te wachten op Koen die doet alsof hij aan het vissen is met een stokje in de bosjes
Lovelyquote:
Koenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik verlang naar koffie! Maar ik sta nu te wachten op Koen die doet alsof hij aan het vissen is met een stokje in de bosjes
En heeft hij al wat gevangen?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |