Mensenhond of hondenhond?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die komt echt niet
Slaap lekker
Nee hoor, ik laat de honden nog altijd even een plas doen in de tuin, en onze grote lummelin klopt op de deur als ze klaar isquote:Op maandag 10 januari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je vrijwillger in een asiel ofzo??
Hoeveel hebben julli er dan en van welk "ras"?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat de honden nog altijd even een plas doen in de tuin, en onze grote lummelin klopt op de deur als ze klaar is
hondenhondquote:
Vertel.. Groot/klein. karakter etc...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hondenhond
Ik doe niet aan mensenhonden
we hebben haar geadopteerd uit Griekenland, en het is zo'n gaaf geweldig lief beest
3 vuilnisbakken, 2 uit Polen en 1 uit Griekenland.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben julli er dan en van welk "ras"?
Lief!!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3 vuilnisbakken, 2 uit Polen en 1 uit Griekenland.
je zou ook om 1.30 naar bed gaanquote:
trusten kerelquote:
slaap ze wiskersquote:
tot vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes allemaal!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 10 januari 2011 07:16 schreef Barretje80 het volgende:
en ook vanuit hier een hele goede morgen!
de werkweek is weer begonnen, dus.. allemaal vrolijke smoeltjes op en met frisse moed weer aan het werk!TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes allemaal!we mogen weer!
Werkse!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
wokquote:
Jawel hoor, hoezo niet eigenlijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 07:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
duck
mag jij nog werken daar in die buurt?
pandaquote:
door de zware milieuvervuiling daar in de buurtquote:Op maandag 10 januari 2011 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoezo niet eigenlijk?
pandaquote:
Nee, weinig last van gehad. De avond dat het brandde had ik het helemaal niet door, hoorde het pas de volgende morgenquote:Op maandag 10 januari 2011 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door de zware milieuvervuiling daar in de buurt
[..]
panda
Wat isser dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Sodemieters wat een chaos hier
sympquote:Op maandag 10 januari 2011 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Sodemieters wat een chaos hier
DaMartquote:
niks aan de hand dusquote:Op maandag 10 januari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, weinig last van gehad. De avond dat het brandde had ik het helemaal niet door, hoorde het pas de volgende morgenHet bedrijf hier is die avond wel geëvacueerd, uit voorzorg.
99, mijn voorspelling is dus uitgekomenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag kom ik vast niet over de 100 heen.
dat beest is gewoon verkoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Panda72 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)en-hond/m1fzus8forij
Inderdaad... gewoon rustig ademhalen, dan komt alles goedquote:
40 dat is wel erg veel.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in totaal 40 zieken..
Het gaat lekker zo
daar gaat je roosterquote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in totaal 40 zieken..
Het gaat lekker zo
Dus jij moet nu met de roosters van 40 personen (en alle klassen die daarbij horen) gaan puzzelen?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in totaal 40 zieken..
Het gaat lekker zo
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij moet nu met de roosters van 40 personen (en alle klassen die daarbij horen) gaan puzzelen?.
Dan heb je vast morgen wel oplossingen voor uren die vandaag uitvallen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 07:16 schreef Barretje80 het volgende:
en ook vanuit hier een hele goede morgen!
de werkweek is weer begonnen, dus.. allemaal vrolijke smoeltjes op en met frisse moed weer aan het werk!Je oproep wordt wel braaf opgevolgd aan de rust hier te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes allemaal!.
ik was vergeten een BHV cursus in te roosteren, nou, die hebben alle ruimtequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik verlang naar koffie! Maar ik sta nu te wachten op Koen die doet alsof hij aan het vissen is met een stokje in de bosjes
Lovelyquote:
Koenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik verlang naar koffie! Maar ik sta nu te wachten op Koen die doet alsof hij aan het vissen is met een stokje in de bosjes
En heeft hij al wat gevangen?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |