Wat voor pillen en waar haal je die?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het niet koudIk heb zo'n heerlijk dekbedje waar ik dan helemaal onder wegkruip
![]()
Ik ben ook wel wakker, ik vind die all day energy vitamine pillen goed zijn werk doen
Ja, slapen was het probleem niet... wakker worden welquote:Op maandag 10 januari 2011 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohwat lekker
![]()
Dikke knuffel terug![]()
Lekker geslapen?
Bij de DA drogist? of een Etos misschien ook wel (kruidvat verkoopt ze iig niet)quote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor pillen en waar haal je die?![]()
Goedemorgen allemaal
Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
quote:
Hoi liefjequote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Suikerbeeeeebquote:
hoiquote:
Schattepatatjequote:
Noem je ons nou kantoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kantoor![]()
Wat een mooie dagwel een beetje koud
heeyquote:
Maar de zon schijntquote:Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kantoor![]()
Ferrariquote:
Dank, morgen eens kijken of anders woensdag of ik ze ergens kan vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij de DA drogist? of een Etos misschien ook wel (kruidvat verkoopt ze iig niet)
Van dingen davitamon? dagravit? weet ik veel
ff zoeken
edit: deze
Liebchen!quote:
Ja, was het lekker?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke zorgt te goed voor ons![]()
Die quiche![]()
En al de rest![]()
Hai lieverdquote:
Het is zeker een mooie dagquote:Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kantoor![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi
[..]
Schattepatatje
[..]
Noem je ons nou kantoor?goedemorgen apekop
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari![]()
[..]
Dank, morgen eens kijken of anders woensdag of ik ze ergens kan vinden
[..]
Liebchen!Ik ben MOE
Maar verder alles okee. Vandaag een lekker drukke dag, valt me alles mee
Hoe is het met jou dan?
[..]
Ja, was het lekker?mooi
[..]
Hai lieverd
Wel prijzig maar ik vind eigenlijk wel dat ze goed werken (¤9.95)quote:Op maandag 10 januari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dank, morgen eens kijken of anders woensdag of ik ze ergens kan vinden
je moet je ramen lappenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik kijken in een boekje met uitbreidingssets voor zijn trein-met-spoor![]()
![]()
We nemen alles
Mijn mammie kan die goedkoper bestellen, dus als jullie willen...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel prijzig maar ik vind eigenlijk wel dat ze goed werken (¤9.95)
quote:je moet je ramen lappen![]()
oeh heb jij een vitamientjesmama?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn mammie kan die goedkoper bestellen, dus als jullie willen...
[..]
nee, het is echt verder weg
Goedemorgenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]OA-iaanse quotes in overvloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |