"De Mol zat in de bus" slaat dus nergens op..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef MrManiak het volgende:
"Behalve julliezelf, zat er één kandidaat in de bus. Wie was dat?"
>geen antwoord<
"Jammer dat jullie het niet gezien hebben. Jullie zaten namelijk in de bus... Met de Mol."
MET de mol. Dit zou suggereren dat deze persoon er al die tijd al in zat. En die zin 'behalve julliezelf'?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef MrManiak het volgende:
"Behalve julliezelf, zat er één kandidaat in de bus. Wie was dat?"
>geen antwoord<
"Jammer dat jullie het niet gezien hebben. Jullie zaten namelijk in de bus... Met de Mol."
True...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
MET de mol. Dit zou suggereren dat deze persoon er al die tijd al in zat. En die zin 'behalve julliezelf'?
Je hebt helemaal gelijk schat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Danielle83 het volgende:
Daarom ga ik nog steeds voor Pepijn. Hij stapte als eerste de bus in en je ziet hem niet eruit stappen.
Ben benieuwd naar donderdag. Hoop dat er nog wat meer hints zullen komen
Ik ga eerst "Dana Hiding and lost bananas" kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, ga jij nou maar aflevering 1 terugkijken. Dan kan je meepraten
Jaart?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
Voor het stelletje onmeunige n00bs die het nog niet snapten:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd.
Seizoen 1 & 2 zijn pas op dvd verschenen, dat zijn echt absolute aanradersquote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef GotC het volgende:
Ik volg het dit jaar voor het eerst, dus ben oude Mol series aan het kijken nu2008 is wel top zeg!
Top, dank je wel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Seizoen 1 & 2 zijn pas op dvd verschenen, dat zijn echt absolute aanradersQua opdrachten ook spannender en extremer dan bij de recente seizoenen.
Als je hem halverwege het seizoen raad als deelnemer, vertel je dat niet aan de anderen, dus dat weten wij ook niet. En nooit geraden? Er is sowieso wel iemand die ook maar één vraag in de finale goed heeft, dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Top, dank je wel!
Is er eigenlijk weleens een seizoen geweest waar de mol niet werd geraden? Of juist ergens halverwege het seizoen?
In mijn herinnering staat bij dat George uit seizoen 3 het wat dat betreft het best had gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Top, dank je wel!
Is er eigenlijk weleens een seizoen geweest waar de mol niet werd geraden? Of juist ergens halverwege het seizoen?
Dat is waar. Lol, zo merk ik wel dat ik er echt voor t eerst mee bezig benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je hem halverwege het seizoen raad als deelnemer, vertel je dat niet aan de anderen, dus dat weten wij ook niet. En nooit geraden? Er is sowieso wel iemand die ook maar één vraag in de finale goed heeft, dus dat kan niet.
Ben nu ook seizoen 3 aan het..pakken, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In mijn herinnering staat bij dat George uit seizoen 3 het wat dat betreft het best had gedaan.
Allemaal verschillende kleuren maar Kim zat in de groene. Snap nog steeds niet dat ik daar niet op gelet heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
was het niet vorig jaar dat de auto van de mol een groene vingerafdruk had en de rest een rode?
Als je ziet met wat voor idiote theorieën sommige mensen komen kan het einde alleen maar tegenvallen. Ik hoor sommige mensen soms zeuren over dat de Mol slecht is, of dat er te weinig hints zijn, maar veel mensen maken meer van de serie dan het is. En zijn ook nogal verwend met mollen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Turbomuis het volgende:
Bij vorige seizoenen viel de ontknoping me ergens altijd een beetje tegen, omdat de meeste hints veel minder spectaculair bleken dan ik had gedacht (en verzonnen, tunnelvisie)
Dat is toch precies dezelfde foto als uit de 1e aflevering? (qua kleding hetzelfde aan etc)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Pepijn steekt 1 vinger op en wijst met de andere hand naar Horace.
Wie weet is deze foto na afloop van het hele spel pas gemaakt?
Hij zweet veel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef GotC het volgende:
Oh, alleen Horace (!) heeft een ander shirt aan.....
Nope, want de kandidaten komen er altijd pas in februari ofzo achter wie de mol was. Dus tenzij Pepijn Winnaar of verliezend finalist is, kan dat niet. Daarnaast lijkt het me dat ze gewoon wijzen naar de prijswinnaars.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Van het AVRO forumquote:Dit is de tweet van de Mol:
Stap morgen met me in bij de volgende halte:Donderdag 6 januari 2011, AVRO, Nederland 1, 20:30 uur.
Patrick gaat spelen in een nieuwe serie 'Lijn 32'... Een link misschien??
Nee, ik vind de Mol zeker niet slecht. Spannend as hell en omdat je op zoek bent naar hints kijk je anders, soort van actief tv kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je ziet met wat voor idiote theorieën sommige mensen komen kan het einde alleen maar tegenvallen. Ik hoor sommige mensen soms zeuren over dat de Mol slecht is, of dat er te weinig hints zijn, maar veel mensen maken meer van de serie dan het is. En zijn ook nogal verwend met mollen.
Ik bedoel meer, letterlijk de mol. De persoon. Ik hoor vaak dat ie ieder jaar slechter wordt maar dat kan ook niet anders als er al zoveel mollen zijn geweest, Was ook meer een algemene opmerking.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, ik vind de Mol zeker niet slecht. Spannend as hell en omdat je op zoek bent naar hints kijk je anders, soort van actief tv kijken
En te weinig hints? Ach, dan verzinnen we met half Nederland er gewoon een boel bij
Dat is Anna.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is toch precies dezelfde foto als uit de 1e aflevering? (qua kleding hetzelfde aan etc)
En aan de andere kant, kan het ook zijn dat Hanna haar arm opsteekt vanwege Mol zijn
Nou verborgen hints vind ik wel leuk, maar dan moeten ze niet zo debiel vergezocht zijn als bijvoorbeeld de hints van vorig jaar. Ik heb de reeks van vorig jaar laatst nog eens bekeken en de ketting van Kim moest een hint zijn, dus ik heb er nu meer op gelet maar het ding was amper in beeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef k_man het volgende:
Die verborgen hints kunnen me eigenlijk gestolen worden. het gaat om het spel zelf, niet om al die onzin er omheen.
Ach, klinkt alsquote:
quote:De getallen op de shirtjes in de bus waren 11 en 33. Het geboortejaar van Patrick is 1967. Alles bij elkaar opgeteld geeft dat 2011! Toeval???
En o ja, 1967 was het Jaar van de Geit!
Aangezien de kandidaten de rugnummers niet konden lezen, want zover in de bus kwamen ze niet, denk ik dat dit alleen een aanwijzing voor de televisiekijker is. Ook het getal 33 dat kort zichtbaar was bij het kleurenspel is denk ik alleen voor de kijker bestemd.
Hmm.quote:Ik heb nu een paar berichten gezien waar gebruik wordt gemaakt van PS: (...)
2 Voorbeelden:
(...)
Nu maar hopen dat ik die lijn door kan trekken.
Groeten van de Mol.
PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!
(dagboek mol aflv. 1)
Hola,
Usted quiero ver el video sin censura, a mi canal de youtube. Soy un candidato de "El Topo" y usted sabe quien soy si usted votar por Televizierring. Buscar en orden alfabético, que será el octavo en fila .... de izquierda a derecha y de arriba a abajo ....
Saludos ....
PS: No olvide votar por "El Topo" que puede tener 12 horas mañana!
(Zag ik op een forum staan dat iemand dat in de mail kreeg voordat wie is de mol begonnen was)
http://wieisdemol.hyves.n(...)n/?threadsortmethod=
Zou PS niet voor Patrick Stoof kunnen staan?
Die PS vind ik geen slechte hint!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:42 schreef GotC het volgende:
Ook van het AVRO forum, ook over Patrick als mol:
[..]
[..]
Hmm.
Ik ook, maar is er in eerdere seizoenen niet al iets met initialen gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef sverbern het volgende:
[..]
Die PS vind ik geen slechte hint!
Voor de kandidaten is meespelen in wie de Mol, laveren door een mijnenveld. Letterlijk en figuurlijk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef GauloisesB. het volgende:
Iemand hier al eens goed naar gekeken? http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-240147
Preview en interviews van aflevering 2.
En wacht tot het eind; Pieter Jan komt dan nog met een vage opmerking. Zit daar iets in, of moeten we dat negeren...?
Ik ben nu trouwens halverwege seizoen 1 aan het kijken, en Deborah doet het tot nu toe ook erg goed. Wordt nauwelijks verdacht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is waar. Lol, zo merk ik wel dat ik er echt voor t eerst mee bezig ben
[..]
Ben nu ook seizoen 3 aan het..pakken, dus ben benieuwd
Even over Anna: Het filmpje waarin die jongen en dat meisje de kandidaten ontdekken op Schiphol (bij vertrek) is eind september volgens mij. Dus na de opnames van Loft.quote:
'Man 40+, is al lang niet meer geweest'. Jon, anyone?quote:
Die twee onbekende mensen zijn de winnaars van...iets, de veiling op de WIDM-dag o.i.d., of iets van de Molmail.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat niet gewoon de winnaars die meemochten op reis met widm? Wel tof is dat overigens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Die twee onbekende mensen zijn de winnaars van...iets, de veiling op de WIDM-dag o.i.d., of iets van de Molmail.
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat de foto voor/tijdens aflevering 1 is opgenomen
Volgens mij wel. Dat zei ik gisteren ook al. Zij zijn ook van de Youtube filmpjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon de winnaars die meemochten op reis met widm? Wel tof is dat overigens.
Het maakte niet uit, want het was al bekend wat Pepijn had gekozen. Iedereen zou sowieso een groen scherm krijgen, dus de volgorde maakt niet uit. Was niet zo dat Soundos een rood scherm zou krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:37 schreef TLC het volgende:
ps. kan het niet zo zijn dat Soundos de mol is ? als Pieter Jan weet wie de mol is kan hij ook express als laatste Soundos hebben gekozen bij de executie zodat men niet haar zal verdenken als mol omdat ze ook een rood scherm had kunnen krijgen.
Als je begrijpt wat ik bedoel...
En dat accent erbij ook hequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:40 schreef Chowi het volgende:
Die Soundos moet trouwens echt eens chill doen.
"Staat daar gewoon Pieter Jan. Vlinders in muh buik!".
Ja en ik moet werkenquote:
Die 11 is natuurlijk gewoon van de 11e serie, in 2011, en we hebben dit keer ook 11 afleveringen. Dus die is snel verklaard.quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:37 schreef TLC het volgende:
Arrghh ik word gek van die getallen in de serie ; in de bus hebben 4 mannen shirts aan met een getal achterop, 1 met een 11 en 3 met een 3.
Omdat niet iedereen de aflevering op donderdag kijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom komt iedereen ineens met plaatjes op de proppen die al dagen geleden zijn behandeld
Volgens mij is dat de persoon met het gele T-shirt aan want die heeft stijl haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat persoon nog duidelijker, dus lijkt me wel wat sterk.. Plus, geen petje, geen blond haar.
Prima, maar dan moeten ze het niet posten alsof ze iets 'nieuws' hebben ontdekt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen de aflevering op donderdag kijkt..
Sorry Jor_Dii maar die screenshot van Anna had ik nog nergens gevonden. Misschien dat ik niet goed gezocht heb dan is het helemaal eerlijk wat je zegt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten ze het niet posten alsof ze iets 'nieuws' hebben ontdekt.
Dit dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Waarom zou die persoon met dat petje eigenlijk de Mol zijn? Daar gaat iedereen maar vanuit.
Ze ---> Horacequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef Chowi het volgende:
Ze hadden het over een pruik, niet over een petje, toch?
Is ook niet erg hoor, maar je kunt er in het vervolg van uitgaan dat bijna alles wel is gezegd na een dikke week speculatiesquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Sorry Jor_Dii maar die screenshot van Anna had ik nog nergens gevonden. Misschien dat ik niet goed gezocht heb dan is het helemaal eerlijk wat je zegt.
Volgens mij weet PJ tijdens de opnames niet wie de Mol is. Was vorige seizoenen tenminste zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:37 schreef TLC het volgende:
ps. kan het niet zo zijn dat Soundos de mol is ? als Pieter Jan weet wie de mol is kan hij ook express als laatste Soundos hebben gekozen bij de executie zodat men niet haar zal verdenken als mol omdat ze ook een rood scherm had kunnen krijgen.
Als je begrijpt wat ik bedoel...
Volgens mij weet hij het dit jaar weer wel.. ben niet zeker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Volgens mij weet PJ tijdens de opnames niet wie de Mol is. Was vorige seizoenen tenminste zo.
Volgens mij heeft PJ gezegd dat hij het dit jaar vanaf het begin weet. Andere jaren kwam hij er óf zelf achter of werd het hem door de productie verteld. Tenminste, daar staat mij iets van bij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij het dit jaar weer wel.. ben niet zeker.
Ja die logica gaat ook aan mij nog steeds voorbij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Waarom zou die persoon met dat petje eigenlijk de Mol zijn? Daar gaat iedereen maar vanuit.
Klopt, zo kwam hij er bij Dennis achter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PJ gezegd dat hij het dit jaar vanaf het begin weet. Andere jaren kwam hij er óf zelf achter of werd het hem door de productie verteld. Tenminste, daar staat mij iets van bij.
Dit zou dit jaar ook weer zo zijn. Dat zei Pieter Jan vorige week, dat de mol andere kandidaten kan benaderen voor hulp.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef diditje64 het volgende:
Er is toch ook een jaar geweest dat hij de mol extra opdrachten gaf? Dan moet hij het wel weten. Nu kan het nog zijn dat hij dat dit jaar niet hoeft te doen we zullen af moeten wachten
Dat lijkt Jon wel! Of is dat ook al 100 keer gezegd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |