Als je ziet met wat voor idiote theorieën sommige mensen komen kan het einde alleen maar tegenvallen. Ik hoor sommige mensen soms zeuren over dat de Mol slecht is, of dat er te weinig hints zijn, maar veel mensen maken meer van de serie dan het is. En zijn ook nogal verwend met mollen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Turbomuis het volgende:
Bij vorige seizoenen viel de ontknoping me ergens altijd een beetje tegen, omdat de meeste hints veel minder spectaculair bleken dan ik had gedacht (en verzonnen, tunnelvisie)
Dat is toch precies dezelfde foto als uit de 1e aflevering? (qua kleding hetzelfde aan etc)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Pepijn steekt 1 vinger op en wijst met de andere hand naar Horace.
Wie weet is deze foto na afloop van het hele spel pas gemaakt?
Hij zweet veel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef GotC het volgende:
Oh, alleen Horace (!) heeft een ander shirt aan.....
Nope, want de kandidaten komen er altijd pas in februari ofzo achter wie de mol was. Dus tenzij Pepijn Winnaar of verliezend finalist is, kan dat niet. Daarnaast lijkt het me dat ze gewoon wijzen naar de prijswinnaars.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Pepijn steekt 1 vinger op en wijst met de andere hand naar Horace.
Wie weet is deze foto na afloop van het hele spel pas gemaakt?
Van het AVRO forumquote:Dit is de tweet van de Mol:
Stap morgen met me in bij de volgende halte:Donderdag 6 januari 2011, AVRO, Nederland 1, 20:30 uur.
Patrick gaat spelen in een nieuwe serie 'Lijn 32'... Een link misschien??
Nee, ik vind de Mol zeker niet slecht. Spannend as hell en omdat je op zoek bent naar hints kijk je anders, soort van actief tv kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je ziet met wat voor idiote theorieën sommige mensen komen kan het einde alleen maar tegenvallen. Ik hoor sommige mensen soms zeuren over dat de Mol slecht is, of dat er te weinig hints zijn, maar veel mensen maken meer van de serie dan het is. En zijn ook nogal verwend met mollen.
Ik bedoel meer, letterlijk de mol. De persoon. Ik hoor vaak dat ie ieder jaar slechter wordt maar dat kan ook niet anders als er al zoveel mollen zijn geweest, Was ook meer een algemene opmerking.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, ik vind de Mol zeker niet slecht. Spannend as hell en omdat je op zoek bent naar hints kijk je anders, soort van actief tv kijken
En te weinig hints? Ach, dan verzinnen we met half Nederland er gewoon een boel bij
Dat is Anna.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is toch precies dezelfde foto als uit de 1e aflevering? (qua kleding hetzelfde aan etc)
En aan de andere kant, kan het ook zijn dat Hanna haar arm opsteekt vanwege Mol zijn
Nou verborgen hints vind ik wel leuk, maar dan moeten ze niet zo debiel vergezocht zijn als bijvoorbeeld de hints van vorig jaar. Ik heb de reeks van vorig jaar laatst nog eens bekeken en de ketting van Kim moest een hint zijn, dus ik heb er nu meer op gelet maar het ding was amper in beeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef k_man het volgende:
Die verborgen hints kunnen me eigenlijk gestolen worden. het gaat om het spel zelf, niet om al die onzin er omheen.
Ach, klinkt alsquote:
quote:De getallen op de shirtjes in de bus waren 11 en 33. Het geboortejaar van Patrick is 1967. Alles bij elkaar opgeteld geeft dat 2011! Toeval???
En o ja, 1967 was het Jaar van de Geit!
Aangezien de kandidaten de rugnummers niet konden lezen, want zover in de bus kwamen ze niet, denk ik dat dit alleen een aanwijzing voor de televisiekijker is. Ook het getal 33 dat kort zichtbaar was bij het kleurenspel is denk ik alleen voor de kijker bestemd.
Hmm.quote:Ik heb nu een paar berichten gezien waar gebruik wordt gemaakt van PS: (...)
2 Voorbeelden:
(...)
Nu maar hopen dat ik die lijn door kan trekken.
Groeten van de Mol.
PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!
(dagboek mol aflv. 1)
Hola,
Usted quiero ver el video sin censura, a mi canal de youtube. Soy un candidato de "El Topo" y usted sabe quien soy si usted votar por Televizierring. Buscar en orden alfabético, que será el octavo en fila .... de izquierda a derecha y de arriba a abajo ....
Saludos ....
PS: No olvide votar por "El Topo" que puede tener 12 horas mañana!
(Zag ik op een forum staan dat iemand dat in de mail kreeg voordat wie is de mol begonnen was)
http://wieisdemol.hyves.n(...)n/?threadsortmethod=
Zou PS niet voor Patrick Stoof kunnen staan?
Die PS vind ik geen slechte hint!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:42 schreef GotC het volgende:
Ook van het AVRO forum, ook over Patrick als mol:
[..]
[..]
Hmm.
Ik ook, maar is er in eerdere seizoenen niet al iets met initialen gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef sverbern het volgende:
[..]
Die PS vind ik geen slechte hint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |