"De Mol zat in de bus" slaat dus nergens op..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef MrManiak het volgende:
"Behalve julliezelf, zat er één kandidaat in de bus. Wie was dat?"
>geen antwoord<
"Jammer dat jullie het niet gezien hebben. Jullie zaten namelijk in de bus... Met de Mol."
MET de mol. Dit zou suggereren dat deze persoon er al die tijd al in zat. En die zin 'behalve julliezelf'?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef MrManiak het volgende:
"Behalve julliezelf, zat er één kandidaat in de bus. Wie was dat?"
>geen antwoord<
"Jammer dat jullie het niet gezien hebben. Jullie zaten namelijk in de bus... Met de Mol."
True...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
MET de mol. Dit zou suggereren dat deze persoon er al die tijd al in zat. En die zin 'behalve julliezelf'?
Je hebt helemaal gelijk schat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Danielle83 het volgende:
Daarom ga ik nog steeds voor Pepijn. Hij stapte als eerste de bus in en je ziet hem niet eruit stappen.
Ben benieuwd naar donderdag. Hoop dat er nog wat meer hints zullen komen
Ik ga eerst "Dana Hiding and lost bananas" kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, ga jij nou maar aflevering 1 terugkijken. Dan kan je meepraten
Jaart?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
Voor het stelletje onmeunige n00bs die het nog niet snapten:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd.
Seizoen 1 & 2 zijn pas op dvd verschenen, dat zijn echt absolute aanradersquote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef GotC het volgende:
Ik volg het dit jaar voor het eerst, dus ben oude Mol series aan het kijken nu2008 is wel top zeg!
Top, dank je wel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Seizoen 1 & 2 zijn pas op dvd verschenen, dat zijn echt absolute aanradersQua opdrachten ook spannender en extremer dan bij de recente seizoenen.
Als je hem halverwege het seizoen raad als deelnemer, vertel je dat niet aan de anderen, dus dat weten wij ook niet. En nooit geraden? Er is sowieso wel iemand die ook maar één vraag in de finale goed heeft, dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Top, dank je wel!
Is er eigenlijk weleens een seizoen geweest waar de mol niet werd geraden? Of juist ergens halverwege het seizoen?
In mijn herinnering staat bij dat George uit seizoen 3 het wat dat betreft het best had gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Top, dank je wel!
Is er eigenlijk weleens een seizoen geweest waar de mol niet werd geraden? Of juist ergens halverwege het seizoen?
Dat is waar. Lol, zo merk ik wel dat ik er echt voor t eerst mee bezig benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je hem halverwege het seizoen raad als deelnemer, vertel je dat niet aan de anderen, dus dat weten wij ook niet. En nooit geraden? Er is sowieso wel iemand die ook maar één vraag in de finale goed heeft, dus dat kan niet.
Ben nu ook seizoen 3 aan het..pakken, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In mijn herinnering staat bij dat George uit seizoen 3 het wat dat betreft het best had gedaan.
Allemaal verschillende kleuren maar Kim zat in de groene. Snap nog steeds niet dat ik daar niet op gelet heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
was het niet vorig jaar dat de auto van de mol een groene vingerafdruk had en de rest een rode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |