'Man 40+, is al lang niet meer geweest'. Jon, anyone?quote:
Die twee onbekende mensen zijn de winnaars van...iets, de veiling op de WIDM-dag o.i.d., of iets van de Molmail.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Pepijn steekt 1 vinger op en wijst met de andere hand naar Horace.
Wie weet is deze foto na afloop van het hele spel pas gemaakt?
Zijn dat niet gewoon de winnaars die meemochten op reis met widm? Wel tof is dat overigens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Die twee onbekende mensen zijn de winnaars van...iets, de veiling op de WIDM-dag o.i.d., of iets van de Molmail.
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat de foto voor/tijdens aflevering 1 is opgenomen
Volgens mij wel. Dat zei ik gisteren ook al. Zij zijn ook van de Youtube filmpjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon de winnaars die meemochten op reis met widm? Wel tof is dat overigens.
Het maakte niet uit, want het was al bekend wat Pepijn had gekozen. Iedereen zou sowieso een groen scherm krijgen, dus de volgorde maakt niet uit. Was niet zo dat Soundos een rood scherm zou krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:37 schreef TLC het volgende:
ps. kan het niet zo zijn dat Soundos de mol is ? als Pieter Jan weet wie de mol is kan hij ook express als laatste Soundos hebben gekozen bij de executie zodat men niet haar zal verdenken als mol omdat ze ook een rood scherm had kunnen krijgen.
Als je begrijpt wat ik bedoel...
En dat accent erbij ook hequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:40 schreef Chowi het volgende:
Die Soundos moet trouwens echt eens chill doen.
"Staat daar gewoon Pieter Jan. Vlinders in muh buik!".
Ja en ik moet werkenquote:
Die 11 is natuurlijk gewoon van de 11e serie, in 2011, en we hebben dit keer ook 11 afleveringen. Dus die is snel verklaard.quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:37 schreef TLC het volgende:
Arrghh ik word gek van die getallen in de serie ; in de bus hebben 4 mannen shirts aan met een getal achterop, 1 met een 11 en 3 met een 3.
Omdat niet iedereen de aflevering op donderdag kijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom komt iedereen ineens met plaatjes op de proppen die al dagen geleden zijn behandeld
Volgens mij is dat de persoon met het gele T-shirt aan want die heeft stijl haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat persoon nog duidelijker, dus lijkt me wel wat sterk.. Plus, geen petje, geen blond haar.
Prima, maar dan moeten ze het niet posten alsof ze iets 'nieuws' hebben ontdekt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen de aflevering op donderdag kijkt..
Sorry Jor_Dii maar die screenshot van Anna had ik nog nergens gevonden. Misschien dat ik niet goed gezocht heb dan is het helemaal eerlijk wat je zegt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten ze het niet posten alsof ze iets 'nieuws' hebben ontdekt.
Dit dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Waarom zou die persoon met dat petje eigenlijk de Mol zijn? Daar gaat iedereen maar vanuit.
Ze ---> Horacequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef Chowi het volgende:
Ze hadden het over een pruik, niet over een petje, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |