zakt vanzelf wegquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Gulo het volgende:
VVD-propaganda in mailtje van Palestina Komitee. (dacht ik)
Wat is klb 1.0 en waarom is mijn topic gesloten?
paar steekwoorden:quote:
Snap hem nog niet, maar laat maar zitten. Blijf wel lekker weg hier. Iedereen blij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
paar steekwoorden:
klacht:
voorspelde reactie:
linkdump
/care
kortom, slotje
Hoezo mogen 'mensen die'-topics niet meer? What de fuck. Dus als ik als TT had neergezet "Geen Pokémon in je jeugd hebben" was het zeker wel goed geweest. Waardeloos dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
neh, mag lekker daar blijven, anders mag er n slotje op je verkapte mensen die topic
Dat mag gewoon. Wel ben ik het er mee eens dat dat Pokémon topic in het juiste sub staat nu gezien het verloop van dat topic.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo mogen 'mensen die'-topics niet meer? What de fuck. Dus als ik als TT had neergezet "Geen Pokémon in je jeugd hebben" was het zeker wel goed geweest. Waardeloos dit.
Ik snap niet waarom het zo'n ramp is al zo'n topic hier staat, aangezien alles in KLB wel onderverdeeld kan worden. Maar bij deze uitleg vind ik redelijk, daar kan ik iets mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag gewoon. Wel ben ik het er mee eens dat dat Pokémon topic in het juiste sub staat nu gezien het verloop van dat topic.
Kuttopics zijn over het algemeen topics waarbij de klacht geheimzinnig ligt. Ik heb gewoon een bepaalde stijl om te klagen op een opvallende manier. Ook wel een beetje om de aandacht te trekken naar mijn topics toe, maar je ziet zelf dat het scoort. Ik krijg op mijn werk niet voor niets de collega's naar mijn hand. Kan makkelijk iemand bij de strot grijpen, om een verbale manier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef swarmahoer het volgende:
je doet het er zelf om en dat weet je zelf ook
ap is me al een tijd niet opgevallen, jij wel daarentegen met je kuttopics
Wat bazel je toch allemaal weer...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Kuttopics zijn over het algemeen topics waarbij de klacht geheimzinnig ligt. Ik heb gewoon een bepaalde stijl om te klagen op een opvallende manier. Ook wel een beetje om de aandacht te trekken naar mijn topics toe, maar je ziet zelf dat het scoort. Ik krijg op mijn werk niet voor niets de collega's naar mijn hand. Kan makkelijk iemand bij de strot grijpen, om een verbale manier.
Ik zal duidelijk formuleren wat mijn klacht is, en met de meute meelopen dan, als dat hier het beleid is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat bazel je toch allemaal weer...
Het topic dat jij geopend had is geen KLB topic. Een eerbetoon aan een overleden zanger radio-dj open je maar in MUZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |