quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, deze crash ken ik al, als het goed is komt dit vanwege een te hoog en verkeerd verdeeld gewicht
O.a.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, deze crash ken ik al, als het goed is komt dit vanwege een te hoog en verkeerd verdeeld gewicht
Geen boeiende colleges..quote:
Ik heb morgen 2 colleges maar niet boeiend en ik hoef alleen maar achterover te leunen en te luisterenquote:
Maar dan kan je dus niet uitslapenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb morgen 2 colleges maar niet boeiend en ik hoef alleen maar achterover te leunen en te luisteren
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus niet uitslapen
Dat moest ik ook doen met een groepje. Iedereen kwam op een paar cent verschil uit (de ene groep 3 cent, de andere 5 )quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was school. We hebben volgens de begeleider een goede winst- en verliesrekening gemaakt voor ons project
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was school. We hebben volgens de begeleider een goede winst- en verliesrekening gemaakt voor ons project
Niet materieel! Next!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat moest ik ook doen met een groepje. Iedereen kwam op een paar cent verschil uit (de ene groep 3 cent, de andere 5 )![]()
Is wel een klotewerk om te doen
Te ambitieusquote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Heb een gesprek gehad op school over de voortgang van mij als docent. Conclusie: ik ben te ambitieus
Ja, blijkbaar kan datquote:Op maandag 10 januari 2011 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Te ambitieus![]()
Volgende dag:
Ambitieus bedrijf zoekt Ambitieuze werknemers
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef Maraca het volgende:
U mag mij feliciteren. Krijg een 2e gesprek bij een bedrijf en dat is tevens het laatste gesprek
Ik hoop het echt voor je en gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2011 18:14 schreef Maraca het volgende:
BedanktMisschien heb ik gewoon aan het einde van de maand mijn droombaan
waar ga je naar school?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar kan datNou ja, ik ga vanaf februari naar een andere school waar ik mijn ei kwijt kan
Ik geef nu les op een middelbare school en ga over een paar weken beginnen op een ROCquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef Maraca het volgende:
Bwehe. zit het strafwerk na te kijken van mijn klas. Heeft een leerling het strafwerk gekopieerd van een medeleerlingBoefje
En dan morgen het gekopieerde inleverenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef Maraca het volgende:
Hij levert het morgen inHij bood netjes zijn excuses aan
Nu voor de vacature Debiteurenbeheer, de vorige 2keren was het voor Crediteurenbeheerquote:
Boemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef tralalala het volgende:
Zometeen een auto die gaat ontploffen!
Je dacht, als het niet rechtsom kan dan maar linksom?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nu voor de vacature Debiteurenbeheer, de vorige 2keren was het voor Crediteurenbeheer
En ben er weer voor afgewezen (Debiteurenbeheer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |