stoerquote:Op maandag 10 januari 2011 08:32 schreef minilot het volgende:
Ik overweeg te gaan ontbijten met een restant lasagne.
lekker! Uit AH van januari?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
Zuurkoolschotel met chorizo
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=689138&rq=zuurkool
Is inmiddels klaargemaakt. Hoeft straks alleen maar de oven in.
Jup pag 123quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! Uit AH van januari?
Niet voor herhaling vatbaar. De combinatie verveelt nogal.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
Zuurkoolschotel met chorizo
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=689138&rq=zuurkool
Is inmiddels klaargemaakt. Hoeft straks alleen maar de oven in.
ok fijn om te weten. klonk wel lekker pittig door de chorizo.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar. De combinatie verveelt nogal.
Prima voor de lijn ook. Heb de hele zooi weggepleurd. Gadverquote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! Uit AH van januari?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima voor de lijn ook. Heb de hele zooi weggepleurd. Gadver
Verbaast me niks. Ik ben er helemaal mee gestopt - ik maak echt nooit meer iets uit de Allerhande. Het wordt, met uitzondering van af en toe een recept van een chefkok, haast altijd smaakloze rommel.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar. De combinatie verveelt nogal.
lekker!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:26 schreef Lief-visje het volgende:
Zometeen witlof uit de oven met ham en kaas met daarbij aardappelpuree
Joh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen om 06:00 2 ontbijtcrackers met speculoos, met de lunch een sinaasappel, madarijn, 4 tomaatjes en een bakje yoghurt. Vanavond mezelf helemaal volgestouwd met zuurkoolschoter, hónger dat ik had na een dag diëten
Ga ik doen, thanx voor de tip!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Joh!
Anders lees je even deze OP? Slank # 1299 - Bijna 1300 alweer!
Tevens als avondeten! Lekkere soep!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef minilot het volgende:
Ontbeten met een restje tortilla-kippensoep en een schep zure room.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
Eerst:
[ afbeelding ]
Na de oven en na de rest opgegeten te hebben:
[ afbeelding ]
Wat is het? Dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt lekker? Was het dat ook?
♥ scars make us who we are ♥
Ja best wel. De krieltjes mochten wat meer gaar zijn maar verder prima te eten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]klinkt lekker? Was het dat ook?
Klinkt heerlijk Minilotquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef minilot het volgende:
Beetje geschoven in mijn weekmenu, en nu vanavond: krabburgers op eigengebakken briochebroodjes, met koolsla die is aangemaakt met whiskeysaus.
bezorg je ook?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef MaximusTG het volgende:
Vanavond maak ik tapas; Gamba's in knoflooksaus, Patatas Bravas met pittige tomatensaus en zelfgemaakte mayonaise, Gehaktballetjes, Spaanse Spareribs en knoflookchampignons.
hmmm, Daar heb ik nu ook eigenlijk wel zin in, klinkt super! misschien eens kijken of zoiets verderop in de week hier nog voorbij kan komen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef minilot het volgende:
Beetje geschoven in mijn weekmenu, en nu vanavond: krabburgers op eigengebakken briochebroodjes, met koolsla die is aangemaakt met whiskeysaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |