Ah, ik was al helemaal in de war, bang dat ik te laat was met de kerstinkopen enzo...quote:
je hebt nog evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ah, ik was al helemaal in de war, bang dat ik te laat was met de kerstinkopen enzo...
Jij ook al?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het vervelende is dat ik nog echt ziek in bed lig ook...
GotC is benaderd voor een jeugdspeler met de goede leeftijd voor de finalequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet om je plezier te bederven, qua leeftijd is hij echter ongeschikt voor de U-20 (zou ten tijde van een evt. finale te oud zijn). Voor het NT heeft hij met [Technisch] in principe de verkeerde specialiteit ([Snel], [Koppen] en [Onvoorspelbaar] worden beter geacht), tenzij er bij wijze van nog een goed/uitstekend Positiespel naar boven komt en de tDFW weer aan nut/populariteit wint. Neemt niet weg dat het wel een hele mooie clubspeler kan worden en, zeker wanneer er vleugelspel op zit, je hier een aantal seizoenen je JA van kunt financieren.
Las 't al in HOGquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC is benaderd voor een jeugdspeler met de goede leeftijd voor de finale
ik vrees alleen dat ie het qua stats nét niet zal gaan halen
Praat me eens wat bij over wat je hier bedoeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Las 't al in HOGToch best aardig, dat Supporter met al die Federaties
Hehe, inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Las 't al in HOGToch best aardig, dat Supporter met al die Federaties
HOG is een federatie (Het Oranje Gevoel). Daarin wordt van alles besproken over het NT, U20 en potentiele spelersquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:35 schreef vanpers het volgende:
[..]
Praat me eens wat bij over wat je hier bedoeld![]()
(snap wel wat je bedoeld met dat Supporter met al die Federaties aangezien Flap ermee wilde stoppen, maar praat me eens bij over HOG)
Je bederft mijn plezier absoluut niet hoor, ben ook wel eens benaderd voor spelers die bij lange na het niveau niet haalde. Verder heb ik nu wel een aantal spelers die mijn JA kunnen financieren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet om je plezier te bederven, qua leeftijd is hij echter ongeschikt voor de U-20 (zou ten tijde van een evt. finale te oud zijn). Voor het NT heeft hij met [Technisch] in principe de verkeerde specialiteit ([Snel], [Koppen] en [Onvoorspelbaar] worden beter geacht), tenzij er bij wijze van nog een goed/uitstekend Positiespel naar boven komt en de tDFW weer aan nut/populariteit wint. Neemt niet weg dat het wel een hele mooie clubspeler kan worden en, zeker wanneer er vleugelspel op zit, je hier een aantal seizoenen je JA van kunt financieren.
Zou ik me daar wat meer in moeten gaan verdiepen of is dat niet nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
HOG is een federatie (Het Oranje Gevoel). Daarin wordt van alles besproken over het NT, U20 en potentiele spelers
Het kan een extra dimensie aan het spel geven, en kwa spel kan het ook best leerzaam zijn. Zeker als je de topics over de wedstrijden van het NT leestquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:39 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zou ik me daar wat meer in moeten gaan verdiepen of is dat niet nodig?
Is toch ook best een leuke speler, ook al zit 'ie vrij laag in z'n goed Verdedigen. Bijstats en specialiteit zijn echter wel prima in orde en in principe zit 'ie met een seizoen (dus laag 19) al op uitmuntend Verdedigen.. Neem aan dat je de afgelopen weken zelf nog Passen (vanaf matig?) er op hebt getraind?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb deze gast er gister opgezet:
Yonah Zaanen (306514613)
Eigenaar: JvP (sinds 22-11-2010)
Hoogste bod: 435 000 ¤ door PAOK West Side FC
en je ziet wat ze daarop al geboden hebben. Aangezien ik ongeveer 345000 kosten per jaar heb dekt hij iig al een jaar af, hopelijk doet de speler die ik hier eerder gepost heb dat ook.
jep... vorige week mn vriendin ook al ziek en dan kun je de klok erop gelijk zetten dat ik vlak daarna ziek word.. dat is eigenlijk tot nu toe nog elke keer zo geweest..quote:
leuk spelertje.. gaat je sowieso wel lekker wat geld opleveren..quote:Verder een berichtje gehad van de JOINT. Gegevens doorgegeven en hij voldoet nog steeds aan de eisen, moet nu achter zijn vleugelspel komen om te kijken of hij het haalt. Maandag dus maar eens uittesten in een oefenduel.
Jory Baart (91013638)
15 jaar en 108 dagen, volgende verjaardag: 17-01-2011
Specialiteit: Technisch
Team: JvP Jeugd
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 20-12-2010 01:26 (24 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: zwak (max. redelijk)
Scoren: redelijk (max. goed)
Spelhervatting: onbekend
quote:Jeffrey Wentholt (VL) (92457868)
15 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 20-01-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 119 dagen.
Team: Jong Dynamo
Arriveerde bij de club: 12-12-2010 09:52 (32 dagen geleden)
Spelersvaardigheden
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: onbekend (max. slecht)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. uitstekend)
Scoren: onbekend
Ik zit nu in een totale droogte....vervelend is datquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dan heb je geen reden tot klagen Moon. Ik mag op de valreep gelukkig morgen nog een goed def, redelijk winger promoveren. Daarna is er droogte.
En daarna zitten deze 3 in het vooruitzicht:quote:11. Wilhelm Birnie (E1) (88049414)
16 jaar en 69 dagen, volgende verjaardag: 25-02-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 43 dagen.
Team: TeamMiniKoekje
Arriveerde bij de club: 05-09-2010 06:06 (130 dagen geleden)
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: uitstekend (max. uitstekend)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend (max. zwak)
quote:21. Alessandro Bruijsten (E2)
15 jaar en 104 dagen
Verdedigen: zwak (max. goed)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend (max. zwak)
22. Gerrie Müller (E2)
15 jaar en 67 dagen
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
23. Diego Lindenbergh
15 jaar en 50 dagen [Koppen]
Vleugelspel: matig (max. goed)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is toch ook best een leuke speler, ook al zit 'ie vrij laag in z'n goed Verdedigen. Bijstats en specialiteit zijn echter wel prima in orde en in principe zit 'ie met een seizoen (dus laag 19) al op uitmuntend Verdedigen.. Neem aan dat je de afgelopen weken zelf nog Passen (vanaf matig?) er op hebt getraind?
ik klaag idd niet op dit moment.. ik heb nog een verdediger die al uitgetraind is op goed verdedigen die ik binnenkort kan promoveren, daarnaast nog een redelijk verdediger met matig passen.. en daarna... is er ook droogte.. dus ik heb nu even een goede periode die de afgelopen periode waarbij er niks uit kwam enigszins kan rechttrekken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dan heb je geen reden tot klagen Moon. Ik mag op de valreep gelukkig morgen nog een goed def, redelijk winger promoveren. Daarna is er droogte.
Daardoor is zn totaal loon nu 95kquote:Ilya Kryuchikhin (161309892)
30 jaar en 89 dagen, volgende verjaardag: 05-02-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: SVOza1
(sinds 13-01-2011 (7/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 73 950
Loon: 74 844 ¤ (62 370 ¤) /week inclusief 20% bonus
1 197 504 ¤/ seizoen
Fysiek: fit
inmiddels wil ik toch wel even klagen.. GotC schopt verdikke mn toptalent ervanaf..quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik klaag idd niet op dit moment.. ik heb nog een verdediger die al uitgetraind is op goed verdedigen die ik binnenkort kan promoveren, daarnaast nog een redelijk verdediger met matig passen.. en daarna... is er ook droogte.. dus ik heb nu even een goede periode die de afgelopen periode waarbij er niks uit kwam enigszins kan rechttrekken..
Ze kan best gemeen zijn zo nu en dan iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
inmiddels wil ik toch wel even klagen.. GotC schopt verdikke mn toptalent ervanaf..
straf dr maar even flink voor..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze kan best gemeen zijn zo nu en dan idd
quote:
Is het weer zover?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe gaan we eigenlijk verder in de jeugdcompetitie? Ik zie namelijk dat we al weer 2 wedstrijden voor het eind zijn.. en ik wil niet weer zo lang wachten als vorig seizoen..
ik ga door natuurlijk..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is het weer zover?
Nico is iig een stuk actiever de laatste tijd. Ik denk dat rpp ook wel weer door wil. GotC en ik ook wel, maar hoe het met jou, Gijs, Vullie en Possie zit....dat weet ik niet!
benieuwd of ik dan weer zo'n doelsaldo weet te produceren als nu..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had niet anders verwachtWe zijn iig al met 4
Possie weet ik ook niet eigenlijk.. die heeft al niet meer ingelogd sinds zn deceptie van afgelopen zondag..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is het weer zover?
Nico is iig een stuk actiever de laatste tijd. Ik denk dat rpp ook wel weer door wil. GotC en ik ook wel, maar hoe het met jou, Gijs, Vullie en Possie zit....dat weet ik niet!
Die komt vast wel weer terug...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Possie weet ik ook niet eigenlijk.. die heeft al niet meer ingelogd sinds zn deceptie van afgelopen zondag..
ik krijg daar meldingen van op vrijdag na de training, maar ik heb supporter en weet niet zeker of niet supporters die ook krijgen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef polsi het volgende:
kun je ergens zien of je spelers zijn gestegen??
Die krijgen helaas niet die meldingen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik krijg daar meldingen van op vrijdag na de training, maar ik heb supporter en weet niet zeker of niet supporters die ook krijgen..
maar kunnen het nog wel lezen op de trainingspagina toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die krijgen helaas niet die meldingen..
Nope, 't is helaas zelf bijhouden (kladblokje, Excel) of met een hulpprogramma (HO!, etc.) als je geen supporter hebt..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar kunnen het nog wel lezen op de trainingspagina toch?
Ditquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nope, 't is helaas zelf bijhouden (kladblokje, Excel) of met een hulpprogramma (HO!, etc.) als je geen supporter hebt..
Possie komt altijd terug! Alleen weet ie dat zelf niet altijd even goed...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die komt vast wel weer terug...
En uiteraard doe ik ook weer meequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had niet anders verwachtWe zijn iig al met 4
dat wordt middenmoot volgend seizoen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En uiteraard doe ik ook weer meeNa de competitie achtereenvolgens te winnen en stijf onderaan te eindigen kan ik nu niet ontbreken natuurlijk!
Dat zou mooi zijn, dan heb ik iig weer 2 jongens lopen met iets wat op talent lijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat wordt middenmoot volgend seizoen..
en ik lijk me dus op te kunnen maken voor een seizoen kansloos onderaan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dan heb ik iig weer 2 jongens lopen met iets wat op talent lijkt.
beetje het pekel-gevoel dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en ik lijk me dus op te kunnen maken voor een seizoen kansloos onderaan...
Als je er ook totaal niet (serieus) mee bezig bent krijg je dat vanzelf ja..quote:
Goede update!quote:Marcus Ketting Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitmuntend naar briljant.
William Muntz Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Pius Riepl Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van formidabel naar uitmuntend.
Geurt Immerman Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van formidabel naar uitmuntend.
Hier all1 een klaverjassert. Ik vorige week ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:33 schreef InsaneOnes het volgende:
Geen activiteiten op mijn training. Ik was woensdag ook vergeten een friendly te regelen
Toevallig ook met de datum van vorige week erboven of is 'ie afgelopen maandag van formidabel naar uitstekend gezakt (en betreft 't een 30plusser)?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:54 schreef BrandX het volgende:
er staat hier hetzelfde als vorige week. Dezelfde speler dus die van uitstekend naar formidabel is gegaan
Datum van 7-1 erboven idd, en nee is een trainee van 17quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Toevallig ook met de datum van vorige week erboven of is 'ie afgelopen maandag van formidabel naar uitstekend gezakt (en betreft 't een 30plusser)?
Hier 2 pops, respectievelijk briljant en formidabel def voor trainees
quote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 09-10-2010 (9/43), 13w 6d)
Total Skill Index (TSI): 9 840
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤/ seizoen
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Oja, en 1 speler is 3 vormlevels gestegenquote:Pieter-Jan van Plateringen (302389401)
17 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 13-10-2010 (10/43), 13w 2d)
Total Skill Index (TSI): 9 170
Loon: 810 ¤/week
12 960 ¤/ seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
3 levelsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Flappekz het volgende:
2 topstijgers
[..]
[..]
Oja, en 1 speler is 3 vormlevels gestegen
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef DutchieBre het volgende:
hahaha, ik zit echt met de seconde te verversen om te zien of er meer wordt geboden op mijn speler waarvan de dealine afloopt .. Dacht ik dus ... De deadline is morgen pas
Dan had ik tenminste een reden ! Nee, m'n zoontje maakte me te vroeg wakker vanochtend, dat zal het wel zijnquote:
Dat zegt misschien meer over jou dan over onsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik blijf popper maar een raar woord vinden
5,99 (matig zeer hoog) naar 7,01 (goed zeer laag) is ook (visueel) 3 levels, in principe echter 'slechts' 1,02 lvlquote:
Gaat er vanavond opquote:Glenn Ringenier (310395479)
17 years and 0 days, Next birthday: 06-05-2011
In passable form, weak stamina.
A popular guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 14-01-2011 (7/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 920
Wage: 410 ¤/week
6 560 ¤/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: solid
Playmaking: weak
Winger: passable
Passing: poor
Scoring: weak
Set pieces: poor
Onze seizoenen lopen wel parallel he, vorige week ook al een identieke situatie en uitslag. Dit maal heb ik ook een makkelijkere wedstrijd, maar het is helaas geen kat in het bakkie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef Gijs_ het volgende:
Met de huidige vorm van mijn verdedigers en de dolgelukkige TS, moet zondag kat in het bakje zijn. En dat zou een tweede plaats betekenen![]()
Mits mijn spelers niet teveel kansen missen natuurlijkBlijft een terugkerend item...
En dan tegen elkaar op beginnen te biedenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Drassss het volgende:
Hehe speler is er voor 1k opgezet Gijs
Niemand anders wil Prentjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
En dan tegen elkaar op beginnen te bieden
Haha, het werd tijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Drassss het volgende:
Hehe speler is er voor 1k opgezet Gijs
Dat zijn idd van die twijfeltjes. Ik counter deze week juist niet en zou een veel beter middenveld moeten halen. Alleen mijn aanval blijft betrekkelijk zwak en onervaren, dus kansen missen ligt elke week erg op de loer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Onze seizoenen lopen wel parallel he, vorige week ook al een identieke situatie en uitslag. Dit maal heb ik ook een makkelijkere wedstrijd, maar het is helaas geen kat in het bakkie.
Middenveld zit ik een heel stuk onder, dus moet wel counteren, zijn aanval hoef ik niets voor te vrezen. Mijn centrale aanval wordt waarschijnlijk hoog goed of laag uitstekend, zijn centrum def is uitmuntend.![]()
Als ik win sta ik ook 2de
Ja, als je dit er ondanks zijn 92 dagen voor krijgt is dat ook wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Een trainee op de lijst gezet en deze pop ik net uit mijn jeugd:
Igor Eijndhoven (310406090)
Huidige vaardigheden
Keepen: 2/20 waardeloos
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Twijfelde even om hem zelf in verdedigen op te trainen maar zag zijn TV en dacht ik gooi hem er toch maar op
Bij die 3-4-3 wil ik dat niet gelijk zeggen, heb ik zelf ook gespeeld in m'n hoogtijdagen en was toen aardig sterk. Bij 2-5-3 is het al snel aannemelijk dat je aanval ook sterker is tegen zijn 2 verdedigers en je dan makkelijk scoort. Maar het hangt toch ook even van de andere linies afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef kristyle het volgende:
Ik moet overmorgen tegen iemand die 2-5-3 of 3-4-3 speelt.
Als je het middenveld pakt tegen dit soort tactieken win je toch bijna gegarandeerd hé ?
Al log ik liever om een andere reden zo lang niet in.quote:13-01-2011 (7/44) De club zag helaas 9 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
12-01-2011 (7/44) Je hebt een speler verkocht en 117 800 ¤ ontvangen.
10-01-2011 (7/44) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 29 970 ¤
10-01-2011 (7/44) Je ontvangt voor deze speler: 19 980 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
10-01-2011 (7/44) De club zag helaas 9 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
Hmmmmmm 16 al en natuurlijk 100 dagen oid als ik m aanneem.... Twijfel twijfel..quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Ralf Voorhoeve.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Mijn jeugdproduct (keeper) is verkocht, en voor iets meer dan ik had verwachtquote:Vraagprijs: 300 000 ¤
Hoogste bod: 650 000 ¤ door Desperados Bern
Het bieden is geëindigd!
Dat dacht ik ook van mijn jeugd spelert. Goed passen matig positiespel en vleugel. Toch nog 117k opgeleverd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn jeugdproduct (keeper) is verkocht, en voor iets meer dan ik had verwacht
Na even denken toch maar aangenomen en wat stelt mijn verbazing. Slechts 8 dagen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmmmmm 16 al en natuurlijk 100 dagen oid als ik m aanneem.... Twijfel twijfel..
Ah, dan zitten onze spelers in hetzelfde vliegtuigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week naar Azerbaijan om het vlaggetje op te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |