straf dr maar even flink voor..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze kan best gemeen zijn zo nu en dan idd
quote:
Is het weer zover?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe gaan we eigenlijk verder in de jeugdcompetitie? Ik zie namelijk dat we al weer 2 wedstrijden voor het eind zijn.. en ik wil niet weer zo lang wachten als vorig seizoen..
ik ga door natuurlijk..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is het weer zover?
Nico is iig een stuk actiever de laatste tijd. Ik denk dat rpp ook wel weer door wil. GotC en ik ook wel, maar hoe het met jou, Gijs, Vullie en Possie zit....dat weet ik niet!
benieuwd of ik dan weer zo'n doelsaldo weet te produceren als nu..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had niet anders verwachtWe zijn iig al met 4
Possie weet ik ook niet eigenlijk.. die heeft al niet meer ingelogd sinds zn deceptie van afgelopen zondag..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is het weer zover?
Nico is iig een stuk actiever de laatste tijd. Ik denk dat rpp ook wel weer door wil. GotC en ik ook wel, maar hoe het met jou, Gijs, Vullie en Possie zit....dat weet ik niet!
Die komt vast wel weer terug...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Possie weet ik ook niet eigenlijk.. die heeft al niet meer ingelogd sinds zn deceptie van afgelopen zondag..
ik krijg daar meldingen van op vrijdag na de training, maar ik heb supporter en weet niet zeker of niet supporters die ook krijgen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef polsi het volgende:
kun je ergens zien of je spelers zijn gestegen??
Die krijgen helaas niet die meldingen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik krijg daar meldingen van op vrijdag na de training, maar ik heb supporter en weet niet zeker of niet supporters die ook krijgen..
maar kunnen het nog wel lezen op de trainingspagina toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die krijgen helaas niet die meldingen..
Nope, 't is helaas zelf bijhouden (kladblokje, Excel) of met een hulpprogramma (HO!, etc.) als je geen supporter hebt..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar kunnen het nog wel lezen op de trainingspagina toch?
Ditquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nope, 't is helaas zelf bijhouden (kladblokje, Excel) of met een hulpprogramma (HO!, etc.) als je geen supporter hebt..
Possie komt altijd terug! Alleen weet ie dat zelf niet altijd even goed...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die komt vast wel weer terug...
En uiteraard doe ik ook weer meequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had niet anders verwachtWe zijn iig al met 4
dat wordt middenmoot volgend seizoen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En uiteraard doe ik ook weer meeNa de competitie achtereenvolgens te winnen en stijf onderaan te eindigen kan ik nu niet ontbreken natuurlijk!
Dat zou mooi zijn, dan heb ik iig weer 2 jongens lopen met iets wat op talent lijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat wordt middenmoot volgend seizoen..
en ik lijk me dus op te kunnen maken voor een seizoen kansloos onderaan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dan heb ik iig weer 2 jongens lopen met iets wat op talent lijkt.
beetje het pekel-gevoel dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en ik lijk me dus op te kunnen maken voor een seizoen kansloos onderaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |