quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
In de categorie 'maar goed dat dit me niet in de competitie is overkomen' heb ik deze:
315601876
Heb je al een beetje een training uitgekozen?quote:
Dus vind ik dat zelf hoog genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jij traint met 8% conditie, dat is iets anders dan spelen/presteren
Het is toch pas donderdag....quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:09 schreef MrMoon het volgende:
Bah.. helemaal geen stijgers en ik had er toch wel wat verwacht..
ohw ja... de griep heeft me wel heel erg te pakken zeg.. ik kruip maar gauw mn bed weer in...quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja... de griep heeft me wel heel erg te pakken zeg.. ik kruip maar gauw mn bed weer in...
Tot morgen dan maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja... de griep heeft me wel heel erg te pakken zeg.. ik kruip maar gauw mn bed weer in...
Beterschap. Maar het blijft toch grappig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het vervelende is dat ik nog echt ziek in bed lig ook...
Zo.. Nieuwe trainee binnen gehaald via collega-hattricker. Nu ff zijn scoren omhoog werken.quote:Manuel Dattomi (A)
18 jaar en 16 dagen, TSI = 3 260
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
kan ik me overigens heel goed voorstellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Beterschap. Maar het blijft toch grappig.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |