het gaat er nioet om wie de aandelen heeft. het gaat om het recept.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
AnheuserBusch InBev
This portfolio includes global brands Budweiser, Stella Artois and Beck's, smaller multi-country brands like Staropramen, Leffe and Hoegaarden, and regional brands such as Bud Light, Skol, Brahma, Quilmes, Labatt Blue, Michelob, Harbin, Sedrin, Cass, Klinskoye, Sibirskaya Korona, Chernigivske and Jupiler.
Daar komt ook jouw HJ vandaan
Ik sta open voor suggesties.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fuck ik was net te laat
en idd een kut jubileum TT
Je kletst leuk maar je zei net dat je lager niet te zuipen vind en HJ is ook lager. Klaar!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat er nioet om wie de aandelen heeft. het gaat om het recept.
ik neem aan dat je ook weet dat elk "merk" binnen een brouwer zijn eigen recept en brouwerijproces aanhoudt.
gaatquote:
Dat ziet eruit alsof ik bi ben en ik wil de vrouwtjes geen valse hoop geven.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
"En toen was er biErik" was beter geweest.
vindt je?quote:
we hebben symp, tha_erik en Benny dus ligt aan hun libidoquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
hoevaal gaat deze TT nog aangepast worden
Totdat iedereen tevreden is, oftwel nog 332 keerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
hoevaal gaat deze TT nog aangepast worden
alweerquote:
jij hebt nu ook de machtquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Totdat iedereen tevreden is, oftwel nog 332 keer
Gatver Benny, TMI.quote:
* crv komt met dekentjequote:
Dus datquote:
nooit de schuld bij jezelf zoekenquote:
neuk je vent dan misschien helpt datquote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig al onder de dekens, maar blijft kou
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Weg naamtopic. Weg motivatie om te leven.
Weg spanningquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Breaking News:
Benny en ik hebben het volgende besloten:
Dit is niet het laatste deel, we wachten voorlopig even tot XFA begint.
We laten het even op zijn beloop nu...
WTF DIT HAD IK ECHT NIET AAN ZIEN KOMEN MIJN LEVEN WAT DOE JE!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Breaking News:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Breaking News:
ik kan er serieus niet mee overweg.quote:
DUSSSSSS.............quote:
Neen, we zijn immers geen democratiequote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
jullie leggen je gewoon neer bij de meerderheid
Dat had Benny begin vorig topic al gezegdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Breaking News:
ik ook niet.....quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WTF DIT HAD IK ECHT NIET AAN ZIEN KOMEN MIJN LEVEN WAT DOE JE!!!!
jullie durven gewoon niet hequote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neen, we zijn immers geen democratie
Ssttt je verpest zijn momentquote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat had Benny begin vorig topic al gezegd
Ben al over de schok heen. Gelukkig maar.quote:
zou #1000 de laatste SC zijn?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Breaking News:
maar als je ....... je weetssssssquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb altijd pijn als ik ongi ben
Ja jammer dan daar was ik niet bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat had Benny begin vorig topic al gezegd
je hebt nog maar 227 posts leftquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou #1000 de laatste SC zijn?
wist ik geneens
shocking
Ongiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb altijd pijn als ik ongi ben
okquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nu een hut gebouwt met me dekbed en lig nu helemaal onder de dekens
Jawel hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongi? Dat is toch niet een afkorting voor ongesteld he
.
quote:
Vind het een vreselijk stomme afkorting. Nog erger dan het eufemisme wat mijn moeder vaak gebruikt, namelijk "de meisjesziekte".quote:
Mijn oprechte deelnemingquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg of laat begint elke vrouw wel te zeiken over ongesteldheidspijn in mijn bijzijn! Nofi, c_a, ik bedoel het in z'n algemeenheid
.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg of laat begint elke vrouw wel te zeiken over ongesteldheidspijn in mijn bijzijn! Nofi, c_a, ik bedoel het in z'n algemeenheid
.
ik vind het niet leuk ....quote:
Je hebt gewoon dubbel mazzel Erikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
.
doe het danquote:
Jaquote:
je weet best wat ik bedoelquote:
Mij hoor je er niet over mannetjequote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
.
SK scenarioquote:
Ik zit al klaar met pen en papierquote:
Je taalcentrum in je hersens was als eerst aan de beurt?quote:
Stephen Kingquote:
ik heb nooit begrepen dat jij wel SK fan bent maar een hekel hebt aanquote:
Ik wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je taalcentrum in je hersens was als eerst aan de beurt?
It is geweldig, maar ik heb meer moeite met vrolijke clownsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen dat jij wel SK fan bent maar een hekel hebt aan
Joah...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo word je opgegeten van binnen dan?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Benny is goed in vragen ontwijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
uhm wel een van zijn betere, maar goed ieder zijn voorkeur natuurlijkquote:
Echt? Als ik vraag wat voor studie hij doet krijg ik altijd antwoord.quote:
Ik stel me voor dat het er ongeveer zo uitziet:quote:
Ja en The Stand en The Green Milequote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
uhm wel een van zijn betere, maar goed ieder zijn voorkeur natuurlijk
Ik vindt de beste "de vervloeking" (onverkort)
Wat heb je in het bad gedaan dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat bad van gister me niet veel goeds heeft gedaan
waarom vraag je dat meerdere keren dan ?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Als ik vraag wat voor studie hij doet krijg ik altijd antwoord.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat het er ongeveer zo uitziet:
[ afbeelding ]
the green mile, heb je vanavond gekeken?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en The Stand en The Green Mile
Ik vind alles goed
Nee ik ben geen nerd en snap het gewoon nietquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
waarom vraag je dat meerdere keren dan ?
heb je alzheimer?
blijft een geweldige filmquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Desunoto het volgende:
The Green was op tv vandaag. Ik zapte er voorbij.
Maar ik heb hem al te vaak gezien en dan is 'ie niet zo leuk meer...
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat het er ongeveer zo uitziet:
[ afbeelding ]
Ook erg goed jaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alleen maar Needful Things gelezen van Stephen King. Vond ik wel erg tof.
Waarom zou je het nog een keer vragen dan als je het antwoord al weetquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Als ik vraag wat voor studie hij doet krijg ik altijd antwoord.
Hij is nog bezigquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
the green mile, heb je vanavond gekeken?
Ik weet het niet. Meestal vind ik films nog steeds tof als ik ze een paar keer gezien heb. Maar bij deze krijg ik echt zo'n "ah deze uitgekauwde zooi weer" gevoel. Waardoor het niet tof meer is.quote:
Oh jij vroeg het je ook al afquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
waarom vraag je dat meerdere keren dan ?
heb je alzheimer?
alzheimer, of korsakoffquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom zou je het nog een keer vragen dan als je het antwoord al weet?
Omdatquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom zou je het nog een keer vragen dan als je het antwoord al weet?
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben geen nerd en snap het gewoon niet
quote:
geen echte SK fan danquote:Op zondag 9 januari 2011 23:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Meestal vind ik films nog steeds tof als ik ze een paar keer gezien heb. Maar bij deze krijg ik echt zo'n "ah deze uitgekauwde zooi weer" gevoel. Waardoor het niet tof meer is.
even geduld aubquote:
Neem een Strepsilquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat mijn keelpijn erger wordt
Neem een Strepsil!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
ik gaat ook nog even aan de grog met citroen om wat bacillen te dodenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Oh dearquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:
Omg tot op de seconde gelijk!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Omg tot op de seconde gelijk!![]()
!!!!
Ja las ik ookquote:
Neequote:
Kloptquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedacht me opeens dat sinaspril een kinderparacetamol was
we hadden al eerder geconstateerd dat je niet helemaal helder meer wasquote:
Jij niet dus whehehehequote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
we hadden al eerder geconstateerd dat je niet helemaal helder meer was
Ja dat is sinaspril een paracetamol voor kindertjesquote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat is toch voor kindertjes?
Of heet dat anders?
quote:
Zie je welquote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat is sinaspril een paracetamol voor kindertjes
beter een borrel is mninder schadelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie je wel
Ga zo nurofen nemen
Groc?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Een goeie Groc is beter
Je wordt als een toeter maar het helpt wel
Ga je dan ook hetzelfde geluid produceren?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Een goeie Groc is beter
Je wordt als een toeter maar het helpt wel
Het stond er wel sinasprilquote:
stierpoep alsof medicijnen zo goed voor je zijnquote:
Ik slik alleen medicijnen als ik me echt echt heel kut voelquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
[..]
stierpoep alsof medicijnen zo goed voor je zijn
ik heb die hele post gemist, net zoals jij er ook wel mist. ik zit film te kijkenquote:
BORRELquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slik alleen medicijnen als ik me echt echt heel kut voel
Dat lijkt op ibuprofenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/1300018/koken/recept/Vieux-groc
Knapquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb die hele post gemist, net zoals jij er ook wel mist. ik zit film te kijken
Ja maar je bent wel bijna in 1 keer van een verkoudheid af.quote:
Vieuxquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/1300018/koken/recept/Vieux-groc
Heeft dat ook zo'n makkelijk recept?quote:
quote:Bereidingswijze
U heeft een hittebestendig glas of een gewone beker nodig; de rest wijst zich vanzelf.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft dat ook zo'n makkelijk recept?
[..].
Ik ben niet verkouden gelukkigquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel bijna in 1 keer van een verkoudheid af.
Sorry, ik wist niet dat je het nu ff niet mag
Welterustenquote:
wij weten dat we het niet kunnen, jullie denken dat je het wel kuntquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knapik wist niet dat mannen ook 2 dingen tegelijkertijd kunnen doen
Wut?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
wij weten dat we het niet kunnen, jullie denken dat je het wel kunt
Truste CCquote:
trustenquote:
hard he de waarheidquote:
trusten gomiquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef gomi het volgende:
ik ben er ook weer vandoor
trusten vast allemaal
Weltrustenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
dat is het welquote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want het is de waarheid niet
Dat is de waarheid die jij wilt horen
gevluchtquote:
Ik rel alleen in ONZquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
dat is het wel![]()
jullie vinden je altijd superieur en dat zijn jullie gewoon niet,
RELLEN
Met heet water, citroen en suiker? Hoeveel water dan? En moet ik de cognac ook opwarmen?quote:
ik krijg je niet op de kast ?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik rel alleen in ONZ
En dit is ONZ niet
nee ik denk voor de discussies hierquote:
Jammerquote:
Neequote:
Welke discussie? Over de nieuwe naam van de SC?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef crv het volgende:
[..]
nee ik denk voor de discussies hiervolgens mij houd Koen daar niet zo van
en terecht
Doei Gomiquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
nee dat andere gezeik, toen het even minder gezellig wasquote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke discussie? Over de nieuwe naam van de SC?
Oooow met patriquequote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat andere gezeik, toen het even minder gezellig was
nu even niet, te veel ingenomen. ik ga broedenquote:
Nee je kookt water, flinke scheut cognac erin en citroen en suiker naar smaak.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met heet water, citroen en suiker? Hoeveel water dan? En moet ik de cognac ook opwarmen?
Bijlezen in FC.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Rauzer het volgende:
Sym waar ben je nou weer heen, ik wil die groc maken!
Ja?quote:
Ga je het dan ook opdrinken?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Rauzer het volgende:
Ah ga ik proberen, thnxquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je kookt water, flinke scheut cognac erin en citroen en suiker naar smaak.
Rumthee werkt trouwens ook goed voor het uitzweten
quote:
jezus lees dan alle post,quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Rauzer het volgende:
Oehhhhh nicequote:
Okquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
nu even niet, te veel ingenomen. ik ga broeden
Welnee kan op allerlei manierenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
jezus lees dan alle post,
neem vieux, punch of cognac, donder er thee bij en citroen en honing en klaar is klara
Is ook een prima dweilmiddel.quote:
Heee Kardinaalquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
1000 topics vol onzin! Hulde aan het bruidspaar!
Kan ookquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh het is tegen griep! Ik dacht tegen verkoudheid.
ookquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh het is tegen griep! Ik dacht tegen verkoudheid.
Prachtigquote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Rauzer. Ik heb een nieuw poppetje voor je gemaakt die in de OP kan. Lijkt hij een beetje?
Je kan het toch ook gewoon drinken omdat je het wil drinkenquote:
Daarom zeg ik kan ookquote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon drinken omdat je het wil drinken? Doe ik met hoestdrank ook altijd
.
Hoestdrankquote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon drinken omdat je het wil drinken? Doe ik met hoestdrank ook altijd
.
dan moet je de ingredienten bij elkaar donderen die ik net gepost hebquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Rauzer het volgende:
ik neem aan dat je TGM bedoeltquote:
Ja dat hij zo blij is dat hij dood gaatquote:
Drop hoestdrankquote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
er zijn weinig films waar ik emo van wordtm ,aar dit is er eenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat hij zo blij is dat hij dood gaat
Waar is het dan gepostquote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef crv het volgende:
Raus , wqe hebben nu ondertussen dat recept al 500 keer gepost. ga het nou maken zoi moeilijk is het niet
quote:
Ja, het is zo gemeen dat zo'n lief iemand zo'n last draagt, gatver ik ga janken straksquote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef crv het volgende:
[..]
er zijn weinig films waar ik emo van wordtm ,aar dit is er een
In live topicsquote:
too latequote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, het is zo gemeen dat zo'n lief iemand zo'n last draagt, gatver ik ga janken straks
Daarom kijk ik die film maar 1 keer... Ik kan er gewoon niet tegenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef crv het volgende:
[..]
Ik blijf dan kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom kijk ik die film maar 1 keer... Ik kan er gewoon niet tegen
Ik meen het.quote:
Er zijn echt veel films waar ik emo van wordquote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef crv het volgende:
[..]
al zo vaak gezien, heb natuurlijk de dvd (bijna alle SK's) maar als ik de gelegenheid heb kijk ik hem. dit is een van de briljantste verfilmingenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom kijk ik die film maar 1 keer... Ik kan er gewoon niet tegen
quote:
blijf dan gewoon hier meelezenquote:
Hier ookquote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn echt veel films waar ik emo van word.
Echt? Die heb ik liggen, zeker al stuk of 8 x gezien, wat een bazenfilmquote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik niet
Net als american history x..... Heb ik ook maar 1 keer gezien
hoeveel drank heb je erin, dat is wel belangrijkquote:
Ik was al bezig jongquote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef crv het volgende:
Raus , wqe hebben nu ondertussen dat recept al 500 keer gepost. ga het nou maken zoi moeilijk is het niet
okquote:
En dan al dat gejank lezen? No thanksquote:
moet je eens ter plekke gaan kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook
Ik was helemaal van slag door When we were soldiers
Gewoon die knulletjes die naar Vietnam werden gestuurd en totaal niet wisten waar ze terecht kwamen en allemaal afgeslacht
Ja supergoec, maar dat stukje op de stoeprandquote:Op zondag 9 januari 2011 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Die heb ik liggen, zeker al stuk of 8 x gezien, wat een bazenfilm
dan moet je ook niet vragen naar iets wat gewoon in het topic te lezen staatquote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan al dat gejank lezen? No thanks.
Whehehehe NEEquote:
Nou eerst een redelijke scheut en toen nog een beetjequote:Op zondag 9 januari 2011 23:39 schreef crv het volgende:
[..]
hoeveel drank heb je erin, dat is wel belangrijk
Tombellequote:
drank en citroen zijn de belangrijkste bestanddelenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou eerst een redelijke scheut en toen nog een beetje. Maar hij is niet heel sterk
!
okquote:Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet je ook niet vragen naar iets wat gewoon in het topic te lezen staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |