Sonja heeft er twéé. De anderen elk een.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Is Sonja diegene die al een kind heeft, met dat korte haar? Ik denk dat Marcel overblijft met de pool, hij had al een voorliefde voor pooltjes.
Voor zover we het binnen een context kunnen plaatsen, met al dat knip- en plakwerk, stelt hij zulke vragen aan Berber omdat zij het niet vanuit een agrariërsstandpunt beziet. Maar die vraag/instructie kwam wel gek uit de lucht vallen. De formulering & argumentatie waren ook bezopen: "jij als consument weet dat".quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, DIE opmerking. Ik had echt zoiets van WTF?! Hij moest gewoon even zijn frustratie kwijt, en Berber was toevallig daar. Berber, hou de eer aan jezelf en stap zelf op.
Nee hoor. Marita heeft al aangegeven daar eigenlijk te oud voor te zijn. Op haar leeftijd is de vruchtbaarheid ook sterk teruggelopen. Maar dan luidt de vraag: wat doet zij daar? Waarom heeft zij geschreven, waarom heeft hij haar op zijn hoeve uitgenodigd? Kinderen kunnen krijgen was toch een pre?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, beter bewijs van vruchtbaarheid is er niet!
Het was een keurige herenpyjama.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Particuliere505 het volgende:
Frank en zijn boxershort![]()
Ik had écht last van een zwaar schaamtegevoel
En de druk was al zo hoog bij hem. Een laag drukgebied wel te verstaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Terreros85 het volgende:
In het voorstukje is te zien dat Sonja de liefde verklaart aan Marcel. De goedzak wil helemaal geen vrouwen kwetsen dus bevind hij zich in een moeilijke situatie. Zij legt nu de druk bij Marcel. Slim van Sonja.
In het promofilmpje zegt hij volgens mij dat hij opzoek is naar een vrouw die kinderen wil of kinderen heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee hoor. Marita heeft al aangegeven daar eigenlijk te oud voor te zijn. Op haar leeftijd is de vruchtbaarheid ook sterk teruggelopen. Maar dan luidt de vraag: wat doet zij daar? Waarom heeft zij geschreven, waarom heeft hij haar op zijn hoeve uitgenodigd? Kinderen kunnen krijgen was toch een pre?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef Morendo het volgende:
Een pruik, hoog piepstemmetje, nep-Duits accent: is 'Heidy' niet gewoon Marc Marie Huijbregts?
Het was een zwarte boxer en zwarte sokken .....quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef servus_universitas het volgende:
Ik vond het trouwens weer een leuke aflevering. Heftig ook, die scene tussen Frank en Berber. Marcel is echt een toffe gast met dat strakke broekje en die sokken. Ik bedoel, je kunt daar wel op afgeven, maar het geeft wel kleur aan het programma.
Femke is 26.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weten we ondertussen al hoe oud Femke eigenlijk is? Ze ziet er echt heel jong uit vind ik.
Met tussenin witte melkflessen en wit reflecteert alle kleuren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Het was een zwarte boxer en zwarte sokken .....
Heidy is dus gewoon de Mol.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef Morendo het volgende:
Een pruik, hoog piepstemmetje, nep-Duits accent: is 'Heidy' niet gewoon Marc Marie Huijbregts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |