Zoals ik eerder al zei, Frank hield dat betoog niet tegen Berber, maar over de rug van Berber heen tegen de camera. Kijk ook eens dat filmpje wat eerder in dit topic is genoemd, dan wordt ook duidelijk waarom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik las hier dat de discussie met Frank best kon omdat het belangrijk is om te weten hoe je over bepaalde dingen denkt als je een relatie aangaat en dat het er dan best fel aan toe kan gaan.
Volgens mij als je elkaar leert kennen en aan het aftasten bent of je elkaar leuk vindt, dan lijkt het mij dat je eerst probeert om overeenkomsten met elkaar te zoeken ipv op 1 van de eerste dates al zwaar maatschappelijke onderwerpen aan te snijdenn.
Wat dat betreft was de poging van Annemarie aardig, maar met iets te weinig diepgang.
Als ik Berber was geweest was ik ala minute vertrokken. Los van de discussie vind ik het niet netjes om iemand die bij je op bezoek is, zo in een hoek proberen te zetten.
Het meest frapante vond ik de scene daarna (misschien prachtige montage) dat Frank wel compassie en aandacht van zijn meiden verwachtte over het lammetje.
Ik vond dat eigenlijk vrij asociaal om dat van haar te verwachten. Je kunt best vlees en groenten even apart houden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond het sowieso netjes van Berber om in te stemmen met het voorstel dat ze het vlees eruit zou vissen.
Zal allemaal best, maar een meisje dat hij heeft uitgekozen omdat hij haar zo leuk vond, wordt dus de dupe van zijn frustratie tegen Marianne Thieme en co., alleen omdat ze vegetarier is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, Frank hield dat betoog niet tegen Berber, maar over de rug van Berber heen tegen de camera. Kijk ook eens dat filmpje wat eerder in dit topic is genoemd, dan wordt ook duidelijk waarom.
Filmpje: http://www.3ml.nl/gemist.php?id=1185
Ja, maar...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk vrij asociaal om dat van haar te verwachten. Je kunt best vlees en groenten even apart houden.
Hij zegt letterlijk tegen haar: "Berber de Nederlandse consument maakt zich druk over antibioticagebruik in de veehouderij. Kun je daar meer over vertellen?"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, Frank hield dat betoog niet tegen Berber, maar over de rug van Berber heen tegen de camera. Kijk ook eens dat filmpje wat eerder in dit topic is genoemd, dan wordt ook duidelijk waarom.
Filmpje: http://www.3ml.nl/gemist.php?id=1185
Vegetariër zijn is ook een ontzettende afknapper.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar een meisje dat hij heeft uitgekozen omdat hij haar zo leuk vond, wordt dus de dupe van zijn frustratie tegen Marianne Thieme en co., alleen omdat ze vegetarier is.
Zou mij niet verbazen als alle 3 de meiden op basis van deze actie afhaken.
Nou en? Ik ben geen Feyenoorder maar kan wel heel goed uitleggen wat niet deugt aan Feyenoord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hij zegt letterlijk tegen haar: "Berber de Nederlandse consument maakt zich druk over antibioticagebruik in de veehouderij. Kun je daar meer over vertellen?"
Hoezo moet zij daar een verklaring over geven? Ze is GEEN consument!
Om John Rambo maar even aan te halen: Berber drew first blood, not Frank.quote:
Wat is daar een afknapper op? Zolang je zelf vlees kan eten maakt dat geen fuck uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Vegetariër zijn is ook een ontzettende afknapper.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben geen Feyenoorder maar kan wel heel goed uitleggen wat niet deugt aan Feyenoord.
Nee, Frank ook al?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Particuliere505 het volgende:
Frank en zijn boxershort![]()
Ik had écht last van een zwaar schaamtegevoel
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben geen Feyenoorder maar kan wel heel goed uitleggen wat niet deugt aan Feyenoord.
Ja een open deur intrappen kan ik ook wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het onderwerp was moeilijk te vermijden. Hij had er alleen nooit zo fel op in moeten gaan en had het niet moeten uitweiden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik vind het van weinig tact getuigen als je iemand op 1 van de eerste afspraakjes zo voor het blok zet en uberhaupt dat onderwerp aansnijdt.
Ik denk eerder dat Adriaan moet vertrekken. Hij is toch wat nietszeggend. Met Johannes heeft Annemarie veel gemeen qua boerderijzaken en dat is wel heel belangrijk voor haar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef Terreros85 het volgende:
Komende aflevering vallen er al deelnemers af. Mijn voorspellingen:
Annemarie - Johannes. Harry lijkt frontrunner te zijn, maar tussen die andere twee is het gokken. Daarom degene die het verste weg woont. Johannes komt uit Noord-Groningen. Verder kan niet.
Daarnaast houden ze allebei van lekkere dingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Adriaan moet vertrekken. Hij is toch wat nietszeggend. Met Johannes heeft Annemarie veel gemeen qua boerderijzaken en dat is wel heel belangrijk voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |