Ik hoop dat je gelijk hebtquote:
Jawelquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Disclaimer: ik heb dat nog nooit gebruikt
Jaja, dat zeg je alleen maar omdat je weet dat Alberto meeleestquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Disclaimer: ik heb dat nog nooit gebruikt
zij kopen een grotere lading en verkopen aan mensen die maar een paar pillen halenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
En waarom zouden mensen het voor 10 kopen en niet voor 8?
Alsof ze het wat boeienquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Handig om dat op camera te verkondigen
maar dan wel de kerk overvallenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rednecks zijn nog wel christenlijk he
hoiquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm.. ik heb het totaal vergeten vanavond. Ben ook gigantisch druk voor school helaas
Better luck next time!
Reportage is net begonnen en ook wel de moeite waardquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm.. ik heb het totaal vergeten vanavond. Ben ook gigantisch druk voor school helaas
Better luck next time!
Doet me aan die ene Top Gear aflevering denken in Alabama.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rednecks zijn nog wel christenlijk he
Die was echt briljantquote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doet me aan die ene Top Gear aflevering denken in Alabama.
Dag schoone damequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dag schoone dame
Ik moet echt weer verder met school, zal wel een beetje meelezenwas het leuk vanavond met WMB en DJGR?
Behalve deze bekentenis danquote:
zijn er niet genoeg dooien gevallen?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dit saai, ik wil dood en verderf zien.
Hij heeft de loden leeuw gekregenquote:
Ik denk niet dat hij dat overleeftquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
John vd Heuvel zou eens langs moeten gaan bij deze rednecks als er een burenruzie is
niemand durft deze mensen te confronteren, zelfs de politie nietquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
John vd Heuvel zou eens langs moeten gaan bij deze rednecks als er een burenruzie is
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
daarom stuur ik Alberto nietquote:
en die sjaal danquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerige lipstick heeft ze in deze reclame...
Ja, het is echt lippen, stuk tandvlees, tanden en dan lippen .. voor de rest zie je niksquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerige lipstick heeft ze in deze reclame...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |