Dus dan kan je niks in de bovenste lade leggen dus? Dus 2 lades is eigenlijk onzin?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Q wasbakken en afvoer zitten in de kastjes.
Maar bekijk ze live
Nou weg
Oke! Kijk, dat is duidelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Zeta zit de bak en afvoer in de kast, bij die andere zit het erop.
Wij hebben die andere, of zoiets dan
Goed zo Sjonquote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil even komen jubelen voor een mijlpaal hier in huis!
Sjon kwam net bij de deur vragen of ie t balkon op mocht om een plasje te doen![]()
Das echt voor het eerst !
![]()
![]()
![]()
![]()
We love Sjon ik herhaal we love Sjonquote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil even komen jubelen voor een mijlpaal hier in huis!
Sjon kwam net bij de deur vragen of ie t balkon op mocht om een plasje te doen![]()
Das echt voor het eerst !
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon iets langzamerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Tis een triest iets op trots op te zijn, hijs al bijna 14 maanden, maar toch he
Ey, hoe oud was jij toen je aan paps en mams ging vragen of je op het balkon mocht plassen? Daarom!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Tis een triest iets op trots op te zijn, hijs al bijna 14 maanden, maar toch he
Waarom durf je niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
Ik wil naar de HA, maar ik durf niet zo goedstom he
Omdat ze de vorige keer zei dat ik moest gaan fietsen dan zou mijn rugpijn wel over gaanquote:
Nah, dat wisten we al voor de lijst. http://www.dumpert.nl/med(...)dijk_groundzero.htmlquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ack-vrijgegeven.html
Geen lekker spul zeg maar
uhu!!! Heb hem op dvdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
The Green Mile, wat een juweel van een film is dat toch
*verder kijkt*
Jaaaaa, echtquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
*verder kijkt*
Ik moest huilen met die muisquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
*verder kijkt*
Ik waarschijnlijk ook; vond het helemaal een beetje een droevige filmquote:
Ik ookquote:
Ist ook, maar wel een hele goeie.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook; vond het helemaal een beetje een droevige film
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ist ook, maar wel een hele goeie.
Tis toch van Stephen King?
Goffer, vrijdag kan ik nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, ik ga vrijdag op stap met 3 vrijgezellige kerels en 1 bezette (die van mezelf).
Ga mee, mss zit er wat voor je bij
Maak ff foto's/een voorselectie?quote:
Met 3 in de aanbieding valt er niet veel te voorselecterenquote:
Ll zit weer in de TAL SC, er viel weer wat te rellen, dan staat ie vooraanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Cat trouwens in slaap gevallen?![]()
En Ll, ook heel de dag al niet gezien...
Het klinkt best sexyquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, waarom zou iemand een likje op zijn wimpers willen
De katten doen het regelmatig als ze me 's ochtends uit bed willen hebben, niets sexy aan kan ik je verzekerenquote:
ja, ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef Nonneke het volgende:
moet altijd zo huilen van the green mile
Slaap lekkerquote:
Melinda is die vrouw van de baas?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik vraag me ineens af, moet die Melinda aan het eind ook niet nog leven?
Nou ja, Tom Hanks en die muis leven aan het eind van de film nog steeds (en zijn al heul heul heul oud), doordat ze geholpen zijn door John Cofey... Maar Melinda ook, die moet dan toch ook zo oud zijn en toch nog leven?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Melinda is die vrouw van de baas?
Die leeft gewoon nog toch? Ik snap je vraag niet
Oh zo bedoel je!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, Tom Hanks en die muis leven aan het eind van de film nog steeds (en zijn al heul heul heul oud), doordat ze geholpen zijn door John Cofey... Maar Melinda ook, die moet dan toch ook zo oud zijn en toch nog leven?
Ja lekker weer, nu heb je mijn beeld van de grote negert verpest!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je!
Je ziet haar niet meer inderdaad verder geloof ik he?
Wat ik niet snap... Tom Hanks is inderdaad 'heel oud' aan het einde, maar het oude uiterlijk stopte dus wel op een gegeven moment op ca. 80 jarig ofzo. Daar moeten we maar niet teveel over nadenken zeker?
Over die geweldige negert... ik vind het altijd een tikkie jammer dat ik weet dat het helemaal niet zo'n reus is in het echtIk had graag blijven denken dat hij echt 2.20 is ofzo, maar ik moest het weer opzoeken natuurlijk
Hij is 'maar' 1.96 en is dmv trucage groter gemaakt.
Hij zat met Bruce Willis in Armageddon, daar is hij goede vrienden mee geworden tijdens de opnames en Bruce heeft ervoor gezorgd dat hij deze rol in TGMile kreeg.
Dat vroeg ik me ook altijd afquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
En waarom lukte het John wél een geplette muis tot leven te wekken, die vrouw te helpen met haar tumor en Boss met zijn probleempje, maar lukte het niet om die meisjes te redden? Heb ik me ook altijd afgevraagd.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Kijk zo denk je wowwwwwwwwwwww
[ afbeelding ]
Maar daarna zie je dat The Hoff gewoon groter is
[ afbeelding ]
Ja, maar hij heeft nu wel rust hoop ikquote:
dus datquote:
Oh ja, dat is ook zo ergquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dus dat![]()
ik ga maar douchen en naar bed voor dat hij begint te huilen dat hij zo bang is in het donker
Ik verheerlijk het echt niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef Pagan het volgende:
@Tombolafan
Neem alsjeblieft een beetje afstand. Kinderen krijgen is fijn, lijkt me, maar er is meer in dit leven. Strega en ik hadden graag kinderen gehad, maar we weten inmiddels dat die er nooit zullen komen. Kort nadat we dat wisten hadden we (ik in ieder geval) het er wel eens moeilijk mee, inmiddels heeft dat een plekje gekregen in ons leven. Wat we nooit gedaan hebben is het hebben van kinderen verheerlijken, we kennen is onze omgeving ook kinderen met een ernstige voedselallergie, kinderen die inmiddels tippelen voor heroïne en kinderen met een gedragsprobleem.
We hadden graag kinderen gehad maar zijn blij dat dat ons bespaard is gebleven.
Wel een beetje blijven relativeren hoor!
Jaquote:
Maar waarom kwamen er allemaal van die dingen uit de mond van de negert? Dat stoorde me écht. Vond het zonde van het prachtige verhaal, want het was zo ongeloofwaardigquote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Tombo, Melinda is ook dood dus door ouderdom.
John heeft Boss die kracht gegeven en Mr Jingles ook, maar dus niet aan Melinda.
Alleen door te 'helpen' kreeg je die kracht dus niet, dat moest hij echt 'geven'.
Ik snap het geloof ik eindelijk![]()
Dat waren de slechte deeltjesquote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar waarom kwamen er allemaal van die dingen uit de mond van de negert? Dat stoorde me écht. Vond het zonde van het prachtige verhaal, want het was zo ongeloofwaardig
Dat was 'het kwaad/de ziekte' die hij weer kwijt moest, uit moest hoesten.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar waarom kwamen er allemaal van die dingen uit de mond van de negert? Dat stoorde me écht. Vond het zonde van het prachtige verhaal, want het was zo ongeloofwaardig
Okidokie. Die druppel stond onder een inmiddels lege spoiler. Niet gelezen dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verheerlijk het echt niet hoorMaar het was nu gewoon even de druppel, waardoor ik er even verdrietig van was
Meestal gaat het prima met me hoor
Ik word meteen zenuwachtig!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okidokie. Die druppel stond onder een inmiddels lege spoiler. Niet gelezen dus.
Blijf je wel met beide voetjes op de grond.![]()
Suc6 morgen.
Lees nu eerst de boeken eens, alle zes!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik sms als ik kaarten heb, en als ik er vandaan komquote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Tombo![]()
![]()
Half 2 he?
En willen jullie ff smsen als het morgenvroeg gelukt is?
En Greys, als het jou dus niet dus niet lukt, bel me dan maar wakker.
Alhoewel, mss ben ik ook al wel wakker van de spanning
Ik knoop m'n telefoon vast aan m'n hoofd, dan kan ik em niet vergetenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik sms als ik kaarten heb, en als ik er vandaan kom
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik knoop m'n telefoon vast aan m'n hoofd, dan kan ik em niet vergeten
Je komt me controleren?quote:
Geen idee!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Owja, succes morgen Tombo; zal aan je denken
Hoe lang duurt het?
En wrs. ook de laatstequote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee!Ze nemen extra tijd voor me omdat het de eerste keer is
Kom je mijn handje vasthouden?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef APK het volgende:
Hey, Magna Plaza.
Dan kom ik effe kijken morgen
Ja APK!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom je mijn handje vasthouden?Of wil je erna koffie drinken met me
Ik ga filmen en als dat niet mag een geluidsopname makenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
Kom je mijn handje vasthouden?Of wil je erna koffie drinken met me
Ik gok er dan maar op dat je om 14:30 weer buiten staatquote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee!Ze nemen extra tijd voor me omdat het de eerste keer is
Kijk maar uit; ik heb gehoord dat ze ongenode gasten ongevraagd waxen (daar hebben ze een speciaal kamertje voor heb ik gehoord).quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef APK het volgende:
Ik ga filmen en als dat niet mag een geluidsopname maken
geluidsopname is prima, ben je er om 13.15 dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga filmen en als dat niet mag een geluidsopname maken
HEEJ!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Trek je wel een dikke onderbroek aan?
Straks blaasontsteking
Gaat er iemand met je mee, of ga je helemaal alleen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
geluidsopname is prima, ben je er om 13.15 dan?
Of zo'n filmpje, deze vind ik echt leukquote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geluidsopname is prima, ben je er om 13.15 dan?
Ze doen maar, altijd handig voor die hoekjes waar je een beetje moeilijk bij kunt komenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
Kijk maar uit; ik heb gehoord dat ze ongenode gasten ongevraagd waxen (daar hebben ze een speciaal kamertje voor heb ik gehoord).
APK gaat mee hoor ik netquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat er iemand met je mee, of ga je helemaal alleen?
Ik wil niet met mijn hoofd in beeldquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zo'n filmpje, deze vind ik echt leuk
(En je wilt er toch geen 'vreemden' bij hebben als je daar met je leg up ligt?)
Vol met de poes op TV is ook niet echt een aanrader. Of wel? En wat moet APK dan filmen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil niet met mijn hoofd in beeld
(en nee, maar APK is geen vreemde toch?)
Liever een ander gedeelte?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil niet met mijn hoofd in beeld
Da's waar. Nou mooi, geregeld!quote:(en nee, maar APK is geen vreemde toch?)
Volgens mij vindt ze het wel leukquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zo'n filmpje, deze vind ik echt leuk
(En je wilt er toch geen 'vreemden' bij hebben als je daar met je leg up ligt?)
Ja maar dan is ie toch in dezelfde ruimte als jij.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Ho!
Nee, ook geen ander deel, en gewoon niet filmen maar alleen geluid opnemen
Ik heb twee HD-camera's.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
Yeah, da's leuk voor de review, een opname!
Fijn, APK, dat je met haar mee gaat!
Niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEJ!
Ik loop normaal niet met een vachtje rond hoor!
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan is ie toch in dezelfde ruimte als jij.
En dan lig je daar met je erhm... nou ja, fill in the blanks
Over leuk gesproken... deze vindt het volgens mij zelfs lekkerquote:
Met her en der een lange lokquote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Is geheel haarloos weer helemaal in of zo
Je kunt daar kiezen he (Tombo nietquote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Neequote:
Ik weet niet of het in is, maar ik zeg: doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
NIET FILMEN zei ikquote:Op maandag 10 januari 2011 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb twee HD-camera's.
K kan de onderkant filmen en ik de bovenkant
Rits Rats Hatseflats....quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt daar kiezen he (Tombo nietmaar als normale klant wel) of je het alleen langs je broekje wilt of alles rits ratsj er af
[DieGastVanDeZomerVoorbij] Wat neg niet is dat ken altoid neg kommuh! [/DieGastVanDeZomerVoorbij]quote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, als het nou iemand was waar ik stiekem verliefd op zou zijn ofzo, dan zou ik het ook niet doenMaar nu, ach...
't Is wel handig voor het eh... godsamme, hoe noemden ze het nou?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Cunnilingussenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is wel handig voor het eh... godsamme, hoe noemden ze het nou?
Heb je het nog nooit zelf geprobeerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, die pijn duurt maar 5 tellen ofzo.
Al vraag ik me echt af hoe het daarna voelt
Niet met wax nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het nog nooit zelf geprobeerd?![]()
Ik welNiet voor herhaling vatbaar. Maar dat lag meer aan mijn onkunde
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[DieGastVanDeZomerVoorbij] Wat neg niet is dat ken altoid neg kommuh! [/DieGastVanDeZomerVoorbij]
Minettenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat andere, waar we allemaal nog nooit van gehoord hadden
[..]
Ik vind het niet zo mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet niet of het in is, maar ik zeg: doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Er was ook ooit een clip van een band waar een hele hoop mensen gewaxed werden, ook mannen, maar ik kan 'em niet vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Over leuk gesproken... deze vindt het volgens mij zelfs lekker
Heel onelegant filmpje
Ik ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, die pijn duurt maar 5 tellen ofzo.
Al vraag ik me echt af hoe het daarna voelt
Deze kerel heeft het in elk geval heel erg zwaarquote:Op maandag 10 januari 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Er was ook ooit een clip van een band waar een hele hoop mensen gewaxed werden, ook mannen, maar ik kan 'em niet vinden
Weet je wat pas vervelend minetten zal zijn? Stoppeltjesquote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
't Is wel handig voor het eh... godsamme, hoe noemden ze het nou?
Boven lijkt het mij niet zo erg, maar als ze mijn balzak zouden waxen zou ik die vrouw waarschijnlijk per ongeluk knock out trappenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Deze kerel heeft het in elk geval heel erg zwaar![]()
Jawel, en daar had ik nog wel wat uitslag van op mn benen!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Tombo, heb je nog nooit geëpileerd dan ook ofzo?
De tranen sprongen de eerste keer echt letterlijk uit mijn ogenMaar je huid doet daarna niet zeer ofzo, dat trekt echt met 2 seconden weg volgens mij.
Ow, dat vind ik dan wel weer een lekker gevoel. Net als een taatoewage krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Tombo, heb je nog nooit geëpileerd dan ook ofzo?
De tranen sprongen de eerste keer echt letterlijk uit mijn ogenMaar je huid doet daarna niet zeer ofzo, dat trekt echt met 2 seconden weg volgens mij.
Hoe lang denk je dat het duurt voor het weer een beetje aangegroeid is bij Tombo?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat pas vervelend minetten zal zijn? StoppeltjesRilllllllllllllllll
Dan kan je je vanaf morgen probleemloos op Tombo storten!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat pas vervelend minetten zal zijn? StoppeltjesRilllllllllllllllll
Ik verwacht toch wel een dagelijkse update bij dat review, inc. foto's.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het duurt voor het weer een beetje aangegroeid is bij Tombo?
Owquote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
Dan kan je je vanaf morgen probleemloos op Tombo storten!
Minetteketet!
Ja dat vond ik ook niet echt pijnlijk, lag misschien ook aan de plek (enkel). Die buitenste lijnen een beetje, inkleuren voelde ik amper.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik dan wel weer een lekker gevoel. Net als een taatoewage krijgen.
Misschien zat je in de placebo-groepquote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ik heb wel eens met een onderzoek meegedaan waarbij je elektrische schokjes kreeg, en daar kon ik veel heftigere stoten aan dan de gemiddelde deelnemer
Als het goed is krijgt Tombo geen stoppeltjesquote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef APK het volgende:
Hoe lang denk je dat het duurt voor het weer een beetje aangegroeid is bij Tombo?
no wayquote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Barbaaf het volgende:
Nog even jubelt voor Sjon
[..]
Ik verwacht toch wel een dagelijkse update bij dat review, inc. foto's.
Ik hoop dan ook dat ze Dirkh zijn Wax Angel een beschermend pak aantrekkenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Boven lijkt het mij niet zo erg, maar als ze mijn balzak zouden waxen zou ik die vrouw waarschijnlijk per ongeluk knock out trappen
Ah, een stiekeme SMmert, dat verklaartquote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ik heb wel eens met een onderzoek meegedaan waarbij je elektrische schokjes kreeg, en daar kon ik veel heftigere stoten aan dan de gemiddelde deelnemer
Wimpers verven vond ik een stuk pijnlijkerquote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
Ja dat vond ik ook niet echt pijnlijk, lag misschien ook aan de plek (enkel). Die buitenste lijnen een beetje, inkleuren voelde ik amper.
Maar dat epileren, de eerste keer dacht ik echt 'Jézus, dat kan toch niet echt zo horen, dat dat zo voelt????'. Maar de keren er na voel je er al veel minder van.
Het groeit na een paar weken wel weer terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt Tombo geen stoppeltjes
Toch?!
Ik zeg webcam d'r op.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik verwacht toch wel een dagelijkse update bij dat review, inc. foto's.
Waarschijnlijk binden ze Dirkh wel vastquote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dan ook dat ze Dirkh zijn Wax Angel een beschermend pak aantrekken
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wimpers verven vond ik een stuk pijnlijker
quote:
Ja, met nieuwe haartjes, maar niet met van die knetterharde stoppels toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Het groeit na een paar weken wel weer terug.
Wáárom doe je aan zoiets mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nee, iedereen kreeg schokken
In het begin deden ze de intensiteit steeds hoger en moest je zeggen wanneer je het pijnlijk vond worden
Planeet Elisaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt Tombo geen stoppeltjes
Toch?!
Hoquote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een soort bonengroeiwedstrijdmaardananders!
Was het onderzoek van een vriendin, voor haar afstuderen, en het was niet vervelendquote:
Ja wat? Als je niets zegt, zeg je ook nooit iets stoms of zoquote:
Klopt!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, met nieuwe haartjes, maar niet met van die knetterharde stoppels toch?
Volgens mij heeft ze na een dag of vier al een 5 'o clock shadow en ziet het er uit als Ruud Lubbers z'n kinquote:Op maandag 10 januari 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
Ja, met nieuwe haartjes, maar niet met van die knetterharde stoppels toch?
Da's dan toch wel sjiek?!quote:
Dat is een waarheid als eenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:37 schreef ElisaB het volgende:
Ja wat? Als je niets zegt, zeg je ook nooit iets stoms of zo
Ik zal het laten weten, goed?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze na een dag of vier al een 5 'o clock shadow en ziet het er uit als Ruud Lubbers z'n kin
Nee johquote:Op maandag 10 januari 2011 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze na een dag of vier al een 5 'o clock shadow en ziet het er uit als Ruud Lubbers z'n kin
Maak maar een geluidsopname van het schraapgeluidquote:
Ik ga mee!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
Oh jezus, ik moet slapen
Morgen werken. Drukke dag morgen.
TrustenSucces morgen Tombo!
En jullie allemaal, met wat je ook gaat doen
Een vriendin had ooit haren laten verwijderen door elektrolyse oid en die had ook vrij snel weer stoppeltjes.quote:
Ja maar hiermee ruk je het met wortel en al uit, dan kan het toch nooit na 4 dagen alweer aangegroeid zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Een vriendin had ooit haren laten verwijderen door elektrolyse oid en die had ook vrij snel weer stoppeltjes.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hiermee ruk je het met wortel en al uit, dan kan het toch nooit na 4 dagen alweer aangegroeid zijn?
Met een beetje mazzel groeit een dubbele hoeveelheid terug, da's vaak ook zo als je planten snoeitquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel groeit een dubbele hoeveelheid terug, da's vaak ook zo als je planten snoeit
Goedemorgenquote:
Dacht ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh moet het dat voorstellen? Ik dacht dat het gewoon een hert of rendier was ofzo
Hoiquote:
Dat levert de volgende logische vraag op: waarom post je een hert- of rendiersmileyquote:Op maandag 10 januari 2011 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh moet het dat voorstellen? Ik dacht dat het gewoon een hert of rendier was ofzo
Ja dat dacht ik ook , iets kerstmisachtigsquote:Op maandag 10 januari 2011 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was ie van oorsprong ook geloof ik. Maar hij wordt vooral gebruikt als dranksmileyquote:Op maandag 10 januari 2011 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft de Beeb die laatste muur niet gedaan dan? Tssssquote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef ElisaB het volgende:
En verder: de vakantie is voorbij, het was zalig, maar ik ga weer aan het werk!
Op mijn lijstje voor vandaag:
- laatste muur slaapkamer schilderen
- laatste doos admie door de schredder drukken
- naar de stort
- project printen en versturen aan klant
- naar de postbus in Rotterdam
Oftewel: ik moet nodig beginnen, want anders loop ik op mijn eerste dag al achter
Ik wacht nog steeds op een prinsessenfoto geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Chico staat te gillen, ik geloof dat ik ff de honden hun ontbijt moet geven.
Maar de beeb is toch nog met dr kuur bezig?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef ElisaB het volgende:
En verder: de vakantie is voorbij, het was zalig, maar ik ga weer aan het werk!
Op mijn lijstje voor vandaag:
- laatste muur slaapkamer schilderen
- laatste doos admie door de schredder drukken
- naar de stort
- project printen en versturen aan klant
- naar de postbus in Rotterdam
Oftewel: ik moet nodig beginnen, want anders loop ik op mijn eerste dag al achter
Die mand staat nog steeds op kantoor, ik wilde m niet meenemen zolang de logeerbitchen dr nog waren.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een prinsessenfoto geloof ik
IK BEN EEN HERT HUUUUUUUquote:Op maandag 10 januari 2011 08:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat levert de volgende logische vraag op: waarom post je een hert- of rendiersmiley
Heb je gelijk in, die was niet voor hunquote:Op maandag 10 januari 2011 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Die mand staat nog steeds op kantoor, ik wilde m niet meenemen zolang de logeerbitchen dr nog waren.
Jaloerse sekreten en zulks
Psies, dr woont bij mij maar 1 fucking prinses en dat is Kees ja jonguh!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, die was niet voor hun
quote:
Ja die zijn zaterdag opgehaald en ik heb gisteren langs de Maas gewandeld, daar gaan we altijd met de auto heen en dan laten we de bende zo los, dat was nog ff goed opletten, vooral met het kindquote:Op maandag 10 januari 2011 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ben je die andere mormels nu weer kwijt oh-oh? Anders ff lekker wandelen langs de maas, zonder ze aangelijnd te hebben
Maar dezequote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was ie van oorsprong ook geloof ik. Maar hij wordt vooral gebruikt als dranksmileyHij staat er ook het hele jaar, niet alleen rond kerst
Dat is me nou nog nooit opgevallenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:53 schreef tombolafan het volgende:
Maar dezestaat er ook het hele jaar, en is ook echt kerst!
Die heb ik gezien ja, ik vroeg me af of er vandaag nog wat bijgekomen isquote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was het hoog, daar heb ik foto's van gepost
Je kunt ook warm douchen hoor.quote:
Dat kon ik dus nog niet zien vanmorgenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja, ik vroeg me af of er vandaag nog wat bijgekomen is
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega die woont waar het water zo hoog is die was om 7.30 thuis vertrokken en is er nu pas, die moesten met een legertruck over op een stuk
Ja, inderdaad. Als het echt zo hoog komt is het toch wel prettig om thuis te zijn om je spullen te redden.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou dan denk ik lekker thuis blijven, zeker als dat water nog stijgt moet je maar weer afwachten of je nog thuiskomt
Nietquote:Op maandag 10 januari 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
Wat zat jij weer smerig te jubelen voor als het was uitverkocht Ll, jij gunt ons ook niks he?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Songfestivalkaarten
![]()
Zo, dat moest even.
Carry on, goedemorgen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Songfestivalkaarten
![]()
Zo, dat moest even.
Carry on, goedemorgen
Ach gelukt zie ik , krijgen we ook weer een verslag van jullie belevenissen?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Songfestivalkaarten
![]()
Zo, dat moest even.
Carry on, goedemorgen
Met een jubelsmiley er bijquote:Op maandag 10 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietik keek om 09:01, en toen was dat veld waar je aantal tickets moest invoeren grijs, dus ik dacht dat het al weg was
Tis nu nog niet uitverkocht trouwens, dus het valt wel mee het "zeer schaars" of de interesse is niet zo grootquote:
Ja, dat jubelen is zeer slecht hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietik keek om 09:01, en toen was dat veld waar je aantal tickets moest invoeren grijs, dus ik dacht dat het al weg was
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jubelen is zeer slecht hoor!
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nu nog niet uitverkocht trouwens, dus het valt wel mee het "zeer schaars" of de interesse is niet zo groot
Nou het stijgt nog steeds toch? Dus straks zit ze vast in Maastricht?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier dr mee dames![]()
![]()
En die collega, haar huis staat helemaal niet in de gevarenzone, dat blijft wel droog , alleen moet ze wel langs straten waar dat water zo hoog staat.
Ik zou het gek vinden om dan thuis te blijven hoor
Lol, het zal dan niet voor niets zijn dat het daar zo goedkoop is neequote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ze kan niet thuiswerken. En ze komt heus wel weer thuis het duurt alleen wat langer.
Met die sneeuw kwam ze ook al elke dag een half uur later en ging ze eerder weg, ik denk dat dr verlof al op zou zijn als de baas daar naar zou kijken , maar dan moet ze het natuurlijk niet te bont gaan maken![]()
Bovendien, echt, als je in Borgharen of Itteren gaat wonen, dan wéét je gewoon dat je gezeik krijgt met dat water ook.
Maar hey, t zijn wel de cheapste wijken van Maastricht he
Gratis waterquote:Op maandag 10 januari 2011 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Lol, het zal dan niet voor niets zijn dat het daar zo goedkoop is nee
Nee psies, ik zou dr echt niet willen wonen.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, het zal dan niet voor niets zijn dat het daar zo goedkoop is nee
Denk dat de verzekering niks uitkeert.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gratis water![]()
Denk alleen dat je verzekering ook wel een beetje extra premie van je wil vangen als je daar woont
Goed bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 09:45 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo braaf naar school, college
Naja nogmaals, hun huis staat niet in de gevarenzone, dat overstroomt niet hoor. Alleen is de weg naar dr werk wel geblokkeerdquote:Op maandag 10 januari 2011 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de verzekering niks uitkeert.trouwens!
Doe niet zo zuur, gun ons die lol gewoon joh.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nu nog niet uitverkocht trouwens, dus het valt wel mee het "zeer schaars" of de interesse is niet zo groot
Ik doe niet zuur, het leek gewoon écht zo, en kom op, als je als TROS zijnde met caps roept dat het ZEER SCHAARSE KAARTEN zijn, en tis een uur na start van de VVK gewoon nog beschikbaar dan valt dat toch gewoon mee, niet dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur, gun ons die lol gewoon joh.
Ik vond het echt rete flauw dat jij daar ging zitten smilen en cheeren dat het uitverkocht was.
Al is het op de dag zelf nog niet uitverkocht, laat ons gewoon blij zijn dat we die kaarten hebben, je weet hoe graag we er heen wilden
Stiekem wil je gewoon mee maar durf je dat niet toe te geven omdat het niet stoer is hequote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, het leek gewoon écht zo, en kom op, als je als TROS zijnde met caps roept dat het ZEER SCHAARSE KAARTEN zijn, en tis een uur na start van de VVK gewoon nog beschikbaar dan valt dat toch gewoon mee, niet dan?
Maakt het niet minder leuk voor jullie, integendeel zelfs. Beter zo dan dat het dus écht al uitverkocht was toen ik het riep
Maar leg me nou eens uit waarom jij 'quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, het leek gewoon écht zo, en kom op, als je als TROS zijnde met caps roept dat het ZEER SCHAARSE KAARTEN zijn, en tis een uur na start van de VVK gewoon nog beschikbaar dan valt dat toch gewoon mee, niet dan?
Maakt het niet minder leuk voor jullie, integendeel zelfs. Beter zo dan dat het dus écht al uitverkocht was toen ik het riep
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Greys het volgende:
Tombooooooo, ook hier nog even wederom sterkte en toch ergens ook veel plezier () straks bij het waxen
Ik durf niet meerquote:
Sorry, ik moet werken!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik durf niet meer
Is er iemand met 0,5 cm hier? PLZ?
Ik kán niet eensquote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon mee maar durf je dat niet toe te geven omdat het niet stoer is he
Het was er eentjequote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar leg me nou eens uit waarom jij '![]()
uitverkocht!!!' riep toen je dacht dat het dus echt uitverkocht was (zeg je net zelf)? Want dan vond je het dus op dat moment reuze lollig dat we er naast grepen. Vreemd. Valt me gewoon een beetje van je tegen, that's all.
Verder per PM maar om de rest niet met ons/mijn gezeik te bezwaren. Of laat maar gewoon zitten.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik durf niet meer
Is er iemand met 0,5 cm hier? PLZ?
Ik vind je soms gewoon een onuitstaanbaar rotjong.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kán niet eens
[..]
Het was er eentjeen een groene
en een grapje, omdat het me dus al verwonderlijk leek dat het binnen een minuut weg was. Waarom maak je zo druk wat een ander roept, je hebt toch 16 kaarten ofzo
![]()
Het is gewoon sterker dan ikquote:Op maandag 10 januari 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind je soms gewoon een onuitstaanbaar rotjong.
Maar da's geen verrassing meer toch?
Ging die ook bestellen dan? Dat wist ik niet eens?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Greys, weet je zeker dat Elies in dr enthousiasme ook niet nog es ik weet niet hoeveel kaarten gescoord heeft?
Yep. Zie de website/prijslijstquote:Op maandag 10 januari 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik was helemaal vergeten om met die actie mee te doen, stom. Maar ik ga het ook zeker een keer proberen (tenzij traumatische verhalen van Tombo). Lijkt me wel handig als ik in de zomer 3 weken op vakantie ben. Doen ze trouwens ook gewoon benen enzo?
Doe er gewoon een PR actie mee danquote:Op maandag 10 januari 2011 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging die ook bestellen dan? Dat wist ik niet eens?
Volgens mij niet heurEn anders lachen toch, huren we een touring car
Deze is goedquote:
Ja daaaaag, dan sta ik achteraan hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe er gewoon een PR actie mee danlaat Danny de kaartjes sponsoren en trek iedereen een FOK!-shirt aan
We moeten even afspreken hoeveel roze boa's we moeten regelenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom even zwaaien naar de zoetjes en zuurtjes hier![]()
.
zoetje meldt zich!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom even zwaaien naar de zoetjes en zuurtjes hier![]()
.
Top, ik ga wel een keertje. Maar zonder reviewquote:
Dat was dan ook maar een grapje van die busquote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Vind nog maar es volk om die bus mee te vullen dan hoor
Gaan we samenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Top, ik ga wel een keertje. Maar zonder review
Hahahaha en dan samen gillenquote:
Misschien gewoon door je zure persoonlijkheidquote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hou ook niet van zoetigheid eigenlijk, en van snoep eet ik alleen die Napoleon citroen dingen. Zou het daardoor komen
Ja, heerlijk zijn diequote:
Ja. Of twee dagen later, voor de zekerheidquote:Op maandag 10 januari 2011 10:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha en dan samen gillen![]()
![]()
Plannen we de dag erna een dagje sauna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |