Dus dan kan je niks in de bovenste lade leggen dus? Dus 2 lades is eigenlijk onzin?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Q wasbakken en afvoer zitten in de kastjes.
Maar bekijk ze live
Nou weg
Oke! Kijk, dat is duidelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Zeta zit de bak en afvoer in de kast, bij die andere zit het erop.
Wij hebben die andere, of zoiets dan
Goed zo Sjonquote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil even komen jubelen voor een mijlpaal hier in huis!
Sjon kwam net bij de deur vragen of ie t balkon op mocht om een plasje te doen![]()
Das echt voor het eerst !
![]()
![]()
![]()
![]()
We love Sjon ik herhaal we love Sjonquote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil even komen jubelen voor een mijlpaal hier in huis!
Sjon kwam net bij de deur vragen of ie t balkon op mocht om een plasje te doen![]()
Das echt voor het eerst !
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon iets langzamerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Tis een triest iets op trots op te zijn, hijs al bijna 14 maanden, maar toch he
Ey, hoe oud was jij toen je aan paps en mams ging vragen of je op het balkon mocht plassen? Daarom!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Tis een triest iets op trots op te zijn, hijs al bijna 14 maanden, maar toch he
Waarom durf je niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
Ik wil naar de HA, maar ik durf niet zo goedstom he
Omdat ze de vorige keer zei dat ik moest gaan fietsen dan zou mijn rugpijn wel over gaanquote:
Nah, dat wisten we al voor de lijst. http://www.dumpert.nl/med(...)dijk_groundzero.htmlquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ack-vrijgegeven.html
Geen lekker spul zeg maar
uhu!!! Heb hem op dvdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
The Green Mile, wat een juweel van een film is dat toch
*verder kijkt*
Jaaaaa, echtquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
*verder kijkt*
Ik moest huilen met die muisquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
*verder kijkt*
Ik waarschijnlijk ook; vond het helemaal een beetje een droevige filmquote:
Ik ookquote:
Ist ook, maar wel een hele goeie.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook; vond het helemaal een beetje een droevige film
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ist ook, maar wel een hele goeie.
Tis toch van Stephen King?
Goffer, vrijdag kan ik nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, ik ga vrijdag op stap met 3 vrijgezellige kerels en 1 bezette (die van mezelf).
Ga mee, mss zit er wat voor je bij
Maak ff foto's/een voorselectie?quote:
Met 3 in de aanbieding valt er niet veel te voorselecterenquote:
Ll zit weer in de TAL SC, er viel weer wat te rellen, dan staat ie vooraanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Cat trouwens in slaap gevallen?![]()
En Ll, ook heel de dag al niet gezien...
Het klinkt best sexyquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, waarom zou iemand een likje op zijn wimpers willen
De katten doen het regelmatig als ze me 's ochtends uit bed willen hebben, niets sexy aan kan ik je verzekerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |