Ken geen discotheek waar niet zelf getapt wordt, laat staan waar een tapcomputer staat.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef houtjes het volgende:
Ga dan toch gewoon naar een kroeg!
Te herkennen aan:
- Een bar
- Tapkranen
- Fatsoenlijke muziek
- Prettig en fatsoenlijk personeel (meestal)
- Personeel wat ZELF bier kan tappen i.p.v. een tapcomputer :-s
André Hazes?quote:
Tis toch helemaal niet gek ze laten mensen in die burkaas over het hele lijf toch ook niet overal binnen?quote:
Jij bent niet zo slim of welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef mac_this het volgende:
Euh, volgens mij mag hij officieel helemaal niet geweigerd worden, alleen als hij veel te dronken/stoned/high is, of als hij wapens bij zich draagd.. misschien moet dit naar WGR? weet niet, maar volgens mij mag hij niet geweigerd worden dus..
Ik zeg toch ook niet dat ik 100% zeker weet dat dit klopt. Maar jij trekt wel erg snel je conclusies. Emos zijn ook maar mensen. En hebben ook gevoelens!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef clockcabl3 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim of welDe uitsmijter mag iedereen weigeren. Het is geen openbare ruimte hoor.
Groot gelijk dat ze zo'n vieze emo niet in een gabber cafe laten. Wat zoekt hij daar eigenlijk.
Wat zal iemand in een café zoeken? Kledingvoorschriften bij een café ->quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef clockcabl3 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim of welDe uitsmijter mag iedereen weigeren. Het is geen openbare ruimte hoor.
Groot gelijk dat ze zo'n vieze emo niet in een gabber cafe laten. Wat zoekt hij daar eigenlijk.
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:23 schreef mac_this het volgende:
[..]
Emos zijn ook maar mensen. En hebben ook gevoelens!
Zijn er in Amsterdam discotheken waar ze niet zelf meer tappen? In ieder geval bij de Escape, escape deluxe en club rain niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef houtjes het volgende:
Ga dan toch gewoon naar een kroeg!
Te herkennen aan:
- Een bar
- Tapkranen
- Fatsoenlijke muziek
- Prettig en fatsoenlijk personeel (meestal)
- Personeel wat ZELF bier kan tappen i.p.v. een tapcomputer![]()
quote:
Waarom is iedereen altijd zo gemeen?!!? ik snap het echt niet wat jullie tegen emo's hebben hoor! maarja, ieder zijn eigen!!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef roy040 het volgende:
[..]
En als ze niet begrepen worden snijden ze hun arm open als een frikandellenbroodje
Wie zichzelf snijdt is niet goed snik en daar wil ik niet mee in aanraking komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef mac_this het volgende:
[..]
[..]
Waarom is iedereen altijd zo gemeen?!!? ik snap het echt niet wat jullie tegen emo's hebben hoor! maarja, ieder zijn eigen!!
ze hebben heus geen ziekte ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef roy040 het volgende:
[..]
Wie zichzelf snijdt is niet goed snik en daar wil ik niet mee in aanraking komen.
Voorkomen is beter dan genezen
Jij bent ook niet goed snik, denk na voordat je wat zegt.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef roy040 het volgende:
[..]
Wie zichzelf snijdt is niet goed snik en daar wil ik niet mee in aanraking komen.
Voorkomen is beter dan genezen
go blush. goquote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Blushed het volgende:
[..]
Jij bent ook niet goed snik, denk na voordat je wat zegt.
Ik kan dr gewoon echt niet tegen als mensen emo's associëren met snijden, een huisvrouw kan zichzelf ook snijden.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef mac_this het volgende:
[..]
go blush. gojij bent degene die me snapt ^^
Maar emo's zoeken der jankend aandacht mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:32 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik kan dr gewoon echt niet tegen als mensen emo's associëren met snijden, een huisvrouw kan zichzelf ook snijden.
Nu prop je alle emo's wel in 1 hokje.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Maar emo's zoeken der jankend aandacht mee.
Voor mij is emo het woord voor dat soort mensen. Anders ben je geen emo.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nu prop je alle emo's wel in 1 hokje.
Er zijn ook mensen die zich zo willen kleden.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Voor mij is emo het woord voor dat soort mensen. Anders ben je geen emo.
Als je je zo kleed ben je nog geen emo, dan kleed je je als een emo, als je je gedraagt als een emo, ben je pas emo. Het is een levensstyle.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich zo willen kleden.Dus als ik nu op straat schreeuw ' ik wil dood ' ben ik emo?
Noem die eigenschappen dan eens op.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Als je je zo kleed ben je nog geen emo, dan kleed je je als een emo, als je je gedraagt als een emo, ben je pas emo. Het is een levensstyle.
Als jij op straat scheeuwt ik wil dood ben je nog geen emo. Emo's hebben meer eigenschappen. Dan ben je een aandachtsgeile slet OF een meisje die daar der reden voor heeft.
ik ook niet..quote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Noem die eigenschappen dan eens op.
Ik ben niet zo van mensen in hokjes plaatsen.
Ik wens dat je dood gaat KANKERLIJER!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Als je je zo kleed ben je nog geen emo, dan kleed je je als een emo, als je je gedraagt als een emo, ben je pas emo. Het is een levensstyle.
Als jij op straat scheeuwt ik wil dood ben je nog geen emo. Emo's hebben meer eigenschappen. Dan ben je een aandachtsgeile slet OF een meisje die daar der reden voor heeft.
Tuurlijk, ik beredeneer iemand als emo wanneer:quote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Noem die eigenschappen dan eens op.
Ik ben niet zo van mensen in hokjes plaatsen.
de helft heeft er helemaal niets mee te maken, de onderste al helemaal niet, want jij zit nu te bashen op de emo's, emo's doen niets verkeerd! So, get the hell out of here!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik beredeneer iemand als emo wanneer:
-Hij.Zij zich kleed als een Emo.
-Muziek luisterd waar je oren ervan afvallen.
-Aandacht zoeken, en soms kan dat voor de omgeving als storrend/erg worden gevonden(zelfmoord, ik ken genoeg mensen die het ECHT niet meer aan konden).
-Overdrijven, emo zijn is een keuze, het slecht doen met je ouders is een keuze, als je het echt zo slecht hebt, wil je echt niet dat ook nog aan de buitenwereld vertellen, dan wil je dat voorjezelf bewaren. Van negatieve dingen publiceren krijg je nog meer negativeit dat wil je in z'n situatie niet. Stel je hebt het ECHT slecht thuis, zal je dan jezelf pijn doen en aandacht zoeken?
-Apart denken te zijn, maar daardoor alle andere emo's achterna lopen.
-Bashen op andere soorten bevolking!
Ik bash op emo's omdat jullie jezelf zo geweldig vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef mac_this het volgende:
[..]
de helft heeft er helemaal niets mee te maken, de onderste al helemaal niet, want jij zit nu te bashen op de emo's, emo's doen niets verkeerd! So, get the hell out of here!
Zoals ik al zij is t niet alleen je muziek smaak. En er zijn verschillende soorten rock.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef Blushed het volgende:
Dus als ik nu even lekker rock muziek ga luisteren ben ik emo?
Wat heb je tegen emo's? Niet dat ik ze geweldig vind, maar ik háat ze niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:52 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Zoals ik al zij is t niet alleen je muziek smaak. En er zijn verschillende soorten rock.
dus je hebt 2 hokjes gemaakt, de niet-emo mensen en de emo-mensen. dus je maakt onderscheid tussen deze 2. en ik maak dus echt geenonderscheid in mensen! je bent gewoon een dikke kankerhomo! ga je vader pijpen!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Juist, een dikke scheinheil, je weet niet eens wat mijn interesses/groep is.
Ik plaats niemand in hokjes, iedereen zijn eigen waarde. M.u.v. emo's.
Ughe ughe, ji jmoet nog veel leren jongeman!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:52 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Zoals ik al zij is t niet alleen je muziek smaak. En er zijn verschillende soorten rock.
Gedraag je even naar je leeftijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef mac_this het volgende:
[..]
dus je hebt 2 hokjes gemaakt, de niet-emo mensen en de emo-mensen. dus je maakt onderscheid tussen deze 2. en ik maak dus echt geenonderscheid in mensen! je bent gewoon een dikke kankerhomo! ga je vader pijpen!
De maatschappij.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen dat jij dat niet bent?
Barbie?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat niet. Daar staat barbie al!
Oh. mensen die geen oudjaarsconverentie kijken --.--! jij hoort dus totaal niet bij de maatschappij!quote:
i luf Barbie.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat niet. Daar staat barbie al!
Wat is een oudjaarsconverentie? :$quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oh. mensen die geen oudjaarsconverentie kijken --.--! jij hoort dus totaal niet bij de maatschappij!
Euh... www.vandale.nlquote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wat is een oudjaarsconverentie? :$
Nu hoor je volgens die Mac_this niet bij de maatschappijquote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wat is een oudjaarsconverentie? :$
Agossie, moet ik nu gaan huilen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Nu hoor je volgens die Mac_this niet bij de maatschappij.
Jupquote:
Hehe, eindelijk. ga maar bij de Wateroverlast in Limburg wonen!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Jup. We zijn verdoemd
.
Denk dat ik maar alleen op een eiland ga wonenmet de rest die dat niet kijken
.
Daar wonen ook emo's .quote:Op maandag 10 januari 2011 19:02 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk. ga maar bij de Wateroverlast in Limburg wonen!
daarom!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef Blushed het volgende:
Ik sta nog altijd hoger in de maatschappij dan VersusPascal.
Niet waar, jij vermoord kuikensquote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef Blushed het volgende:
Ik sta nog altijd hoger in de maatschappij dan VersusPascal.
En jij bent 'n kankerlijer. OH GA MAAR IN STAPHORST WONEN. DAAR IS HET ALLEMAAL INCEST!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Niet waar, jij vermoord kuikens.
Neehoor, die kuikens gingen vanzelf dood.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Niet waar, jij vermoord kuikens.
Heb je ze wel eten gegevenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef Blushed het volgende:
[..]
Neehoor, die kuikens gingen vanzelf dood..
nee.. want in die kankerhomo z'n huis wonen geen emo's, daar heeft hij alle emo's het huis uitgebonjourd van zijn broertje!quote:
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Heb je ze wel eten gegeven
vind t zielig.
bij je kankerhomo, kankerlijer dat je bent, kribsEsel!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dan kan jij der ook niks aan doen.
Waar kan je kuikens kopen
Turkïye.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dan kan jij der ook niks aan doen.
Waar kan je kuikens kopen
Nadysha uit het noorden van het land, als ik het me herinnerquote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Blushed het volgende:
Noem me nou maar gewoon Nadysha ipv Blushed.
Jazeker, met dr leuke metroboy enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Nadysha uit het noorden van het land, als ik het me herinner.
Allemaal vergetenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Blushed het volgende:
[..]
Jazeker, met dr leuke metroboy enzo.
Interresant, via wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:17 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Volgens mijn via via vai vaia via ken ik jou.
Jammer hea,quote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij is emo.
Jammer dat ik geen goldmember ben, ik wil kijken wie op me hyves kijkt.
Nee, dankje.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Jammer hea,
Leuke jongen voor je die laurence!
Naja. Is die mac_this al gebanned?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef Blushed het volgende:
[..]
Jazeker, ik mag hem nietteens maar oké.
Hoe moet ik dat weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Naja. Is die mac_this al gebanned?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |