Klik op Broadcast als er staat 'Server Answered' zit je goedquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik of virtual dj het online doet?
Server answered staat er danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik of virtual dj het online doet?
onder? of bedoel je boven?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Dit plaatje gaat iedereen van onder de 25 heel hard terug laten denken over hun jeugd
ik ben onder de 25.. maar ik was toen deze uitkwam rond de 6-10quote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Dit plaatje gaat iedereen van onder de 25 heel hard terug laten denken over hun jeugd
Ik ben >30quote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Skype downloaden duurt ook maar 1 minuutquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Driepink het volgende:
ik vind nog steeds dat swj maar skype en alles moet regelen, want hij MOET in een liveshow!
Oké, dan doet ie hetquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klik op Broadcast als er staat 'Server Answered' zit je goed
Misschien dat Heloef die wel wil draaien, ik ben na dit nummer over and outquote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Komt er ook nog een liedje van wijlen Boney M.? Als een soort tribute zeg maar.
RIP aan de nabestaanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |