Inderdaad. Alsof je je oma feliciteert met haar 93e verjaardag. Dat was niet bepaald smooth te noemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef Landgeld het volgende:
een hand en 3 zoenen geven....Zooo burgelijk...
Ja idd, je zag Berber ook zo kijken van wtfquote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook die sneer van 'm over antibiotica, dat was gewoon te laag voor woorden. Even stoer een discustabel onderwerp kiezen waar zij niets van weet, zodat haar mond gesnoerd is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof je je oma feliciteert met haar 93e verjaardag. Dat was niet bepaald smooth te noemen.
Na zijn tweede Bitburger begon hij een beetje praatjes te krijgen. Ik vind hem wel iets sympathieker geworden eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
En Richard valt me alleszins meePrima kerel!
En dan zelf taai vlees serveren. Heerlijk. God straft meteen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja idd, je zag Berber ook zo kijken van wtfoke, ook met zijn Co2 zegt ze van ja maar ik ben ook helemaal vegatarisch...
![]()
Gelukkig deden de andere meisjes niet mee met dat katten, ze waren gewoon stil maar is ook wat die Judith zegt, als hun ook nog eens een mee gingen doen ohgodd.![]()
Ja hij deed echt wel te gefrustreerd ja.
Deden ze niet mee? Als ze een beetje ballen hadden schoten ze Berber bij! Maargoed, dat laat ook al zien dat Berber niet bij Frank moet, die valt op stille, zwijgzame, domme boerinnen. Geen studente met een mening.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja idd, je zag Berber ook zo kijken van wtfoke, ook met zijn Co2 zegt ze van ja maar ik ook helemaal vegatarisch...
![]()
Gelukkig deden de andere meisjes niet mee met dat katten, ze waren gewoon stil maar is ook wat die Judith zegt, als hun ook nog eens een mee gingen doen ohgodd.![]()
Ja hij deed echt wel te gefrustreerd ja.
Maar wat denk je dat er gebeurt met die beesten als ze minder melk gaan geven, naar het geiten-bejaardenhuis? Een boer die vee houdt en een vegetarier gaat gewoon niet samen volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Maar hij heeft melkgeiten toch, geen vleesgeiten? En zij is vegetarier, geen veganist, dus in principe zou dat prima samen moeten kunnen gaan.
Dat is niets om je voor te schamen. 2005 is nog niet zó lang geleden.quote:
Kan me ook wel voorstellen dat je op de eerste avond niet meteen keihard tegen je gastheer in gaat bij zo'n discussie, zeker als je zelf ook van de boerderij komt. Maar in de commentaardingetjes daarna merkte je wel dat ze het zelf ook niet zo'n fraaie actie van Frank vonden...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Deden ze niet mee? Als ze een beetje ballen hadden schoten ze Berber bij! Maargoed, dat laat ook al zien dat Berber niet bij Frank moet, die valt op stille, zwijgzame, domme boerinnen. Geen studente met een mening.
Pak van mijn hart.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is niets om je voor te schamen. 2005 is nog niet zó lang geleden.
ahja, wat moeten hun er verder opzeggen dan, hij deed gewoon geirriteerd.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Deden ze niet mee? Als ze een beetje ballen hadden schoten ze Berber bij! Maargoed, dat laat ook al zien dat Berber niet bij Frank moet, die valt op stille, zwijgzame, domme boerinnen. Geen studente met een mening.
Zo laag durfde ik niet te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
Die truc die Marcel voor het slapen gaan uithaalde herkende ik uit mijn eigen repertoire: je stopt een paar sokken in je boxershort, loopt vervolgens naar de plek waar de vrouwen slapen, gaat parmantig in het midden staan waardoor de dames allemaal denken 'wow, die is zwaargeschapen'. Succes gegarandeerd.
En Adriaan moet een boek schrijven over modern feminisme: zijn kennis over het vrouwelijke geslacht en hedendaagse rolpatronen lijkt onbegrensd te zijn.
Niets. Dat is het probleem juist.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wat was er nou aan de hand bij Annemarie?
Iets van: "Frank, doe eens niet zo geďrriteerd."quote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
ahja, wat moeten hun er verder opzeggen dan, hij deed gewoon geirriteerd.
Aan studentes met popi-jopi meningen, die als een schaap alles volgen wat 'hip' is heb ik anders een broertje dood. Waarschijnlijk sympathiseert ze ook met GroenLinks, heeft ze een Al Gore poster boven haar bed hangen en maakt ze zich zorgen om het 'milieu'. Gelul.quote:
Ik heb geen Al Gore poster, maar indiepop-lp's.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aan studentes met popi-jopi meningen, die als een schaap alles volgen wat 'hip' is heb ik anders een broertje dood. Waarschijnlijk sympathiseert ze ook met GroenLinks, heeft ze een Al Gore poster boven haar bed hangen en maakt ze zich zorgen om het 'milieu'. Gelul.
Als je al sinds je zesde vegetarier bent valt het popi-jopi gehalte van die beslissing wel mee, denk ik zo. Of is vegetarisme tegenwoordig ook al helemaal hip op de basisschool?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aan studentes met popi-jopi meningen, die als een schaap alles volgen wat 'hip' is heb ik anders een broertje dood. Waarschijnlijk sympathiseert ze ook met GroenLinks, heeft ze een Al Gore poster boven haar bed hangen en maakt ze zich zorgen om het 'milieu'. Gelul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |