abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2011 @ 21:34:56 #151
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_91088219
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Nee, dan Berber :s)
Ook wel ja.

Jose overigens ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 9 januari 2011 @ 21:35:03 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_91088227
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef Remzz het volgende:
Gourmetten of steengrillen, ik kwam echt niet meer bij _O-
ik ging ook stuk... was wel blij dat ze daarna naar die ijzige stilte van Frank gingen, want ik vind het altijd vervelend om een stuk te missen omdat je er zelf doorheen moet lachen :P
KuikenGuppy
  zondag 9 januari 2011 @ 21:35:22 #153
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91088244
Weten jullie dat er Fok!kers zijn die het programma niet eens kijken, maar alleen dit topic lezen?! :D
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 9 januari 2011 @ 21:35:33 #154
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91088259
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik heb ook niks met vegetariers, maar als een meisje echt leuk is, moet je daar gewoon overheen kunnen stappen.
Wat heeft iedereen hier toch tegen vegetariërs? :o
  zondag 9 januari 2011 @ 21:35:41 #155
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91088270
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ook wel ja.

Jose overigens ook
Ja, José is wel leuk. Wel weer zo'n meisje die 'in to paarden is'.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91088272
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Morendo het volgende:

[..]

Bij iedere maaltijd? Elke dag?
Je kan toch iets apart koken voor haar. Kom op man, het is Berber. O+
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_91088277
quote:
3s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weten jullie dat er Fok!kers zijn die het programma niet eens kijken, maar alleen dit topic lezen?! :D
eigenlijk is het toch zonde om niet te kijken :P
what you see, is what you get!
pi_91088282
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Morendo het volgende:

[..]

Bij iedere maaltijd? Elke dag?
Zo'n grote moeite is het nou ook weer niet om een vleesloze maaltijd te koken. En bij iedere maaltijd is ook niet zo moeilijk, het is niet of ontbijt en lunch echt niet zonder vlees kunnen. :P
  ESF Reporter zondag 9 januari 2011 @ 21:35:50 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_91088284
quote:
3s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zouden die denken bij hhhhja? :o
  zondag 9 januari 2011 @ 21:36:14 #160
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_91088310
Ik heb enigszins medelijden gekregen met Berber. Men o Men, wat is Frank toch een chagrijnige hork. Dat binnenpretje van Anita ontging mij enigszins. Bij Marcel werd de spaghetti met een schaar geknipt, ik moest daar echt lachen. _O- Er schijnt al iemand verliefd te zijn op Marcel. Gijsbert is een coole gast met de leukste vrouwen. Het is jammer dat hij er in de volgende aflevering eentje moet wegsturen. Ik hoop dat Femke en Yvonne overblijven, want dan krijg je een leuke strijd tussen de verlegen, maar sympathieke Yvonne en de vroegwijze Femke. Bij Richard zal Suzan het veld moeten ruimen, want de verschillen tussen die twee zijn te groot. Heidy en Annemieke passen beter in zijn straatje. Dan vergeet ik ook nog onze boerin Annemarie. Kan zij geen andere gespreksonderwerpen verzinnen dan het boerenleven. Je moet toch tenslotte straks een keuze maken.
pi_91088393
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik ging ook stuk... was wel blij dat ze daarna naar die ijzige stilte van Frank gingen, want ik vind het altijd vervelend om een stuk te missen omdat je er zelf doorheen moet lachen :P
Was ook prachtig gemonteerd, eerst in beeld al die onzinnige "dillema's" en dan dacht je dat ze er waren en dan nog net gourmetten of steengrillen in het beeld naar Frank toe :')

Ik zie Annemarie die kaartjes al uitknippen trouwens, wat een vertoning :')
  zondag 9 januari 2011 @ 21:38:08 #162
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91088430
Frank is wel zo'n jongen met principes. Hopelijk hangt hij niet de islam aan.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 januari 2011 @ 21:38:09 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91088431
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb een paar afleveringen gemist, dus snap dat ook niet eiglijk :@
  zondag 9 januari 2011 @ 21:38:15 #164
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91088437
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

eigenlijk is het toch zonde om niet te kijken :P
Vind ik wel. T is wel een must eigenlijk.
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Cee het volgende:

[..]

"ik denk dat ik volgende week maar eens ga kijken wat die man steeds doet."
EN DAN DOET IE HET NIET HAHAHAHA1111!!!!!! :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91088442
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb enigszins medelijden gekregen met Berber. Men o Men, wat is Frank toch een chagrijnige hork. Dat binnenpretje van Anita ontging mij enigszins. Bij Marcel werd de spaghetti met een schaar geknipt, ik moest daar echt lachen. _O- Er schijnt al iemand verliefd te zijn op Marcel. Gijsbert is een coole gast met de leukste vrouwen. Het is jammer dat hij er in de volgende aflevering eentje moet wegsturen. Ik hoop dat Femke en Yvonne overblijven, want dan krijg je een leuke strijd tussen de verlegen, maar sympathieke Yvonne en de vroegwijze Femke. Bij Richard zal Suzan het veld moeten ruimen, want de verschillen tussen die twee zijn te groot. Heidy en Annemieke passen beter in zijn straatje. Dan vergeet ik ook nog onze boerin Annemarie. Kan zij geen andere gespreksonderwerpen verzinnen dan het boerenleven. Je moet toch tenslotte straks een keuze maken.
Ik vond echt zielig voor berber, en dan zit die ook nog te klagen dat ze gelijk komen kijken naar de geiten en niet zich om hem te bekommeren , hoe durft hij sukkel..
en berber had er toen ook even geen behoefte aan om hem te steunen.Net goed dus..sukkel.
pi_91088496
BREKEND: BOER ADRIAAN HEEFT EEN VRIENDIN!

_O_
  zondag 9 januari 2011 @ 21:39:20 #167
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91088524
Wat is die Frank een lompe hork zeg :r Vind het sneu voor Berber.

Richard was wel OK deze aflevering :)

Marcel in boxer...no words :'( :{

Gijsbert is cool, maar wat een bende :o Femke op een bureaustoel aan tafel. Dat kan echt niet :')

Annemarie is eng en het is meer een vriendenclubje. Frikandel of kroket. Serieus? :')

Yvonne O+ Verlegen meisjes O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_91088538
Oh, hier zitten jullie. Dan maar in de herhaling:

Frank viel me erg tegen, pedante gozert. Ten eerste zei Berber helemaal niets verder, alleen dat ze vegetarisch was. Maar hij ging helemaal los. Dat kan ik op zich wel snappen (dat ie los gaat, het gaat toch over zijn leven(s)werk), maar toch hé: dit doe je dus niet!

Op de eerste avond dat iemand bij je logeert, zo'n monoloog van weet-ik-veel hoeveel minuten gaan houden met zo'n felheid. Als hij dat écht kwijt wil en het zit 'm hoog en als hij wil dat ze zoiets begrijpt, dan kun je op een ander, rustig tijdstip zo'n onderwerp best eens aankaarten. Maar je gaat niet je, net gearriveerde gast, zo zitten aanvallen. En dan kan het best zijn dat het niet om Berber ging, maar om het onderwerp: je doet zoiets niet. Punt.

Ik vond het bij Richard een dolle boel. Susan sneeuwt wel onder, maar het is ook nogal wat. Als Amerikaanse aan een Nederlands programma meedoen, in Duitsland.

Ik krijg zulke kromme tenen van Annemarie. En Harrie vind ik niks aan. Dan maar liever Johannes of Adriaan.

Ik vind Femke niet leuk, sorry. Die past toch ook niet bij Gijsbert?

En ik ontwikkel een antipathie tegen Sonja.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:39:36 #169
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91088550
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef marcodej het volgende:
BREKEND: BOER ADRIAAN HEEFT EEN VRIENDIN!

_O_
Wonen ze al samen?
pi_91088562
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Yvonne O+ Verlegen meisjes O+
Dit dus.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:40:02 #171
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91088578
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef Confession het volgende:

[..]

Ik vond echt zielig voor berber, en dan zit die ook nog te klagen dat ze gelijk komen kijken naar de geiten en niet zich om hem te bekommeren , hoe durft hij sukkel..
en berber had er toen ook even geen behoefte aan om hem te steunen.Net goed dus..sukkel.
Ook die sneer van 'm over antibiotica, dat was gewoon te laag voor woorden. Even stoer een discustabel onderwerp kiezen waar zij niets van weet, zodat haar mond gesnoerd is. :N
pi_91088590
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Injetta het volgende:

[..]

Effe een staaltje amateur psychologie.
Misschien vindt hij haar ergens de leukste, maar hij is ook tegelijk bang voor het feit dat zij niet voldoet aan het beeld van een boerenvrouw. Dus doet hij nu van alles om te zorgen dat hij niet verliefd wordt op haar. En tegelijkertijd is het ook een soort van test voor hem, hoe serieus is ze en wil ze hem?

Ik denk echt dat hij haar het leukste vindt....
Zou best kunnen, ging ook door mij heen. Maar dan is hij toch echt niet op de goede weg.
pi_91088673
Hilarische uitzending weer :')
Mijn hoogtepunten:

- Marcel in zijn boxer + sokken aan bij die vrouwen _O- . De Don En dan die vrouwen een hand en 3 zoenen geven.... _O- Zooo burgelijk...

- Zitten ze op de bank, gelijk weer praten over kinderen :')

- Frank kwam deze uitzending op mij over op een irritant kereltje. Ben benieuwd hoe de dames er nu over denken.

- Femke O+

- Al die boeren die geen tafel kunnen dekken .Geen placemats, geen kaarsen, geen onderzetters. Leuk om te zien :)
Love is in the air!
pi_91088688
quote:
13s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ook die sneer van 'm over antibiotica, dat was gewoon te laag voor woorden. Even stoer een discustabel onderwerp kiezen waar zij niets van weet, zodat haar mond gesnoerd is. :N
"Jij bent de consument, dus jij moet dat weten."

WTF!
  zondag 9 januari 2011 @ 21:41:30 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91088702
Heerlijke aflevering O+. Was echt te snel voorbij.

Marcel was raar met z'n handje en drie zoenen (geef gewoon een kus op d'r wang man)

Frank reageerde ongekend fel en dat akkefietje tijdens het eten vond ik meevallen, maar ik denk dat het wel klaar is tussen Frank en Berber nu.

En Richard valt me alleszins mee :) Prima kerel!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')