ik ging ook stuk... was wel blij dat ze daarna naar die ijzige stilte van Frank gingen, want ik vind het altijd vervelend om een stuk te missen omdat je er zelf doorheen moet lachenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef Remzz het volgende:
Gourmetten of steengrillen, ik kwam echt niet meer bij
Wat heeft iedereen hier toch tegen vegetariërs?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met vegetariers, maar als een meisje echt leuk is, moet je daar gewoon overheen kunnen stappen.
Ja, José is wel leuk. Wel weer zo'n meisje die 'in to paarden is'.quote:
Je kan toch iets apart koken voor haar. Kom op man, het is Berber.quote:
eigenlijk is het toch zonde om niet te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weten jullie dat er Fok!kers zijn die het programma niet eens kijken, maar alleen dit topic lezen?!
Zo'n grote moeite is het nou ook weer niet om een vleesloze maaltijd te koken. En bij iedere maaltijd is ook niet zo moeilijk, het is niet of ontbijt en lunch echt niet zonder vlees kunnen.quote:
Wat zouden die denken bij hhhhja?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weten jullie dat er Fok!kers zijn die het programma niet eens kijken, maar alleen dit topic lezen?!
Was ook prachtig gemonteerd, eerst in beeld al die onzinnige "dillema's" en dan dacht je dat ze er waren en dan nog net gourmetten of steengrillen in het beeld naar Frank toequote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik ging ook stuk... was wel blij dat ze daarna naar die ijzige stilte van Frank gingen, want ik vind het altijd vervelend om een stuk te missen omdat je er zelf doorheen moet lachen
Vind ik wel. T is wel een must eigenlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
eigenlijk is het toch zonde om niet te kijken
"ik denk dat ik volgende week maar eens ga kijken wat die man steeds doet."quote:
Ik vond echt zielig voor berber, en dan zit die ook nog te klagen dat ze gelijk komen kijken naar de geiten en niet zich om hem te bekommeren , hoe durft hij sukkel..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb enigszins medelijden gekregen met Berber. Men o Men, wat is Frank toch een chagrijnige hork. Dat binnenpretje van Anita ontging mij enigszins. Bij Marcel werd de spaghetti met een schaar geknipt, ik moest daar echt lachen.Er schijnt al iemand verliefd te zijn op Marcel. Gijsbert is een coole gast met de leukste vrouwen. Het is jammer dat hij er in de volgende aflevering eentje moet wegsturen. Ik hoop dat Femke en Yvonne overblijven, want dan krijg je een leuke strijd tussen de verlegen, maar sympathieke Yvonne en de vroegwijze Femke. Bij Richard zal Suzan het veld moeten ruimen, want de verschillen tussen die twee zijn te groot. Heidy en Annemieke passen beter in zijn straatje. Dan vergeet ik ook nog onze boerin Annemarie. Kan zij geen andere gespreksonderwerpen verzinnen dan het boerenleven. Je moet toch tenslotte straks een keuze maken.
Wonen ze al samen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef marcodej het volgende:
BREKEND: BOER ADRIAAN HEEFT EEN VRIENDIN!
Ook die sneer van 'm over antibiotica, dat was gewoon te laag voor woorden. Even stoer een discustabel onderwerp kiezen waar zij niets van weet, zodat haar mond gesnoerd is.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik vond echt zielig voor berber, en dan zit die ook nog te klagen dat ze gelijk komen kijken naar de geiten en niet zich om hem te bekommeren , hoe durft hij sukkel..
en berber had er toen ook even geen behoefte aan om hem te steunen.Net goed dus..sukkel.
Zou best kunnen, ging ook door mij heen. Maar dan is hij toch echt niet op de goede weg.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Effe een staaltje amateur psychologie.
Misschien vindt hij haar ergens de leukste, maar hij is ook tegelijk bang voor het feit dat zij niet voldoet aan het beeld van een boerenvrouw. Dus doet hij nu van alles om te zorgen dat hij niet verliefd wordt op haar. En tegelijkertijd is het ook een soort van test voor hem, hoe serieus is ze en wil ze hem?
Ik denk echt dat hij haar het leukste vindt....
"Jij bent de consument, dus jij moet dat weten."quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook die sneer van 'm over antibiotica, dat was gewoon te laag voor woorden. Even stoer een discustabel onderwerp kiezen waar zij niets van weet, zodat haar mond gesnoerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |