Hoe vind je het kraampje?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
he er is een OP, sinds wanneer is er een OP
Ik dacht dat je een nieuw topic geopend had toenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik postte daar alleen "gelukkig nieuwjaar" o.i.d.
maar je weet het niet zeker?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij ben ik net met m'n bips tegen de betonnen vensterbank geknald
hehe morgen blauwquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er nu achter, ik zit op 1 hoek van de bipsquote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar je weet het niet zeker?
wanneer krijg je het seismografisch rapport binnen?
Kusje op je bips!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter, ik zit op 1 hoek van de bipsAu
als je bips hoeken heeft mag je wel eens wat meer etenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter, ik zit op 1 hoek van de bipsAu
Dat weet je niet zeker?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je bips hoeken heeft mag je wel eens wat meer eten
Ja omdat ik met die ene post meteen de lapo hadquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een nieuw topic geopend had toen!
[..]
Pgr heeft hem gemaaktquote:
[..]
Ohquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja omdat ik met die ene post meteen de lapo had
Thanksquote:
Ding flop Bipsquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Twips Twips Twips, eerst de handen op de heupen dan de betonnen vensterbank tegen de bips.
Dus.....quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh. Ik heb ook helemaal niet doorgehad dat je daarna niet meer gepost hebt
.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat was de nieuwe ook alweer? Swa sms ff die lauwe bondage clit?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat was de nieuwe ook alweer? Swa sms ff die lauwe clit?
en als de mensen dat ezelsbruggetje straks kennen, zal 80% ws niet eens weten voor welke landen die letters staanquote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou het niet meer bij hoor wat voor semi hippe dingen ze nu weer lanceren
sms cobi over een fles in haar bips.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
sms cobi over een fles in haar bips.
Dacht ik
Ja, was erg gezelligquote:
quote:
Gaan we trouwen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
morgenochtend op het stadhuis gaan we trouwen, is gratis
Iddquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
en als de mensen dat ezelsbruggetje straks kennen, zal 80% ws niet eens weten voor welke landen die letters staan
Moet je ook niet willen!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wist ik met ding flof bips al nauwelijks, ik vergat er altijd een paarquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
en als de mensen dat ezelsbruggetje straks kennen, zal 80% ws niet eens weten voor welke landen die letters staan
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen!
En anders gewoon hipster doen!
[ afbeelding ]
ik ging nog teruglezen ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was erg gezelligHeb jij nog wat leuks gedaan?
[..]
![]()
![]()
[..]
Gaan we trouwen?
We zijn nu aan het vechten wie als bruidsmeisje magquote:
Hoeft niet, jullie mogen allemaal!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn nu aan het vechten wie als bruidsmeisje mag
Zwabber moet dan ook een jurkje aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft niet, jullie mogen allemaal!![]()
Skandalig nog an toe!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik je posts hier nog las ook.
Surinamequote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, en welke landen zijn het?
nederland, belgie, surniname, ehhh, wut?
ik heb dat 1x gedaan, en daarna nooit meerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zwabber moet dan ook een jurkje aan.Pretty in pink.
Mauwtje!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken![]()
En hallo Marijke
Joah! Mannen in rozequote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ah k. moet ik ook een jurk aan?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft niet, jullie mogen allemaal!![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dat 1x gedaan, en daarna nooit meer
Dan wil ik Zwabbers haar doenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed.quote:
Ik dacht dat die 's' voor Sumatra staat. Ik woon vlakbij de Sumatrastraat, dus daaromquote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, en welke landen zijn het?
nederland, belgie, surniname, ehhh, wut?
Nou ja "mee" ....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja wat ik post al sinds twee topics geleden mee!
Nog niet helemaal maar dat komt wel goedquote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mauwtje!Ben jij weer helemaal opgeknapt?
Heb je de restjes bewaard?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had er een kussen mee kunnen vullen, maar ik heb het toch maar weggegooid
Nee, jij mag in pakquote:
Is je haar kort?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh had je eigenlijk aan zo'n fonds moeten gevenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaja een moord plegen en dan zijn haar achterlaten hequote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sund jong, ik had er wel wat mee gekund!
er is ruim 15 cm van af, het komt net tot aan m'n schouders nuquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij mag in pak
[..]
Is je haar kort?Het huwelijk is afgelast
Oh in dat geval, niets aan de handquote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is ruim 15 cm van af, het komt net tot aan m'n schouders nu
Dit is eng, hoeweetjijdat.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja een moord plegen en dan zijn haar achterlaten he
ah k, pak vind ik ook wel beter iddquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij mag in pak
[..]
Is je haar kort?Het huwelijk is afgelast
Zien!quote:
Met die hond.quote:
Oh wauwquote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is ruim 15 cm van af, het komt net tot aan m'n schouders nu
Mooiquote:
Kawaiiquote:
Oh wauw er is echt een heel groot stuk af en we hebben hetzelfde kapselquote:
Met alles wat je zegt maak je het alleen maar ergerquote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja als Vaduz er is probeer ik altijd ff mee te posten
Dat zegt mijn moeder ook altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
ja, van sleazy onverzorgde slechte metalband zanger terug naar leuke krulletjes
Zie jij eruit als een metalzanger?quote:
Nee johquote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie jij eruit als een metalzanger?![]()
mijn hele beeld van miauw is meteen andersquote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie jij eruit als een metalzanger?![]()
Ik probeer losse dingen die ik over haar weet samen te voegen maar het lukt me niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn hele beeld van miauw is meteen anders
Ja af en toe moet je de mensen even laten schrikken hèquote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik probeer losse dingen die ik over haar weet samen te voegen maar het lukt me niet.
Oh okeequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is gemeen! Ik had gewoon mijn dag niet
Ik heb wel een keer een droom over je gehad, en zag je gezicht maar je had geen haar.quote:
Is dit je lengte nu Zwabbert?quote:
yeah en nu ben ik weer bang voor jequote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja af en toe moet je de mensen even laten schrikken hè
Als klein meisje ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
IK WEET HOE MIAUW ER UIT ZIET!!! HAHAHAHA
toen was het net geknipt, en flink doorgekamtquote:
Mooie lengte Locksquote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen was het net geknipt, en flink doorgekamt
het is nog een beetje ingekrompen, het is ietsjes korter in de praktijk van op de foto
Owwwquote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een droom over je gehad, en zag je gezicht maar je had geen haar.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Owwwdat was die ene keer dat ik te dicht bij de oven hing met mijn hoofd
Dan noem ik je vanaf nu Sylvia Plath, en kort Syl.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Owwwdat was die ene keer dat ik te dicht bij de oven hing met mijn hoofd
Yessss.....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe als ik je ooit zie moet ik dus lopen. en hard ook
ik noem dr waaaaaaah run gomi runquote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan noem ik je vanaf nu Sylvia Plath, en kort Syl.!
Noesquote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan noem ik je vanaf nu Sylvia Plath, en kort Syl.!
Nee, ik vecht.quote:
Moet nog beslist worden.quote:
Ja, kijk maar naar Zwabber's post, zelfs molens.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus ze kunnen uit alle hoeken komen?
maar bella heeft ninjaskillsquote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus ze kunnen uit alle hoeken komen?
Ik ben sneller dan mijn eigen schaduw! Al is mijn geweten wat langzamer.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar bella heeft ninjaskills
die ziet ze voor ze er al zijn he
En in je vrije tijd doe je graag aan cryptogrammen zo te lezenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan mijn eigen schaduw! Al is mijn geweten wat langzamer.
mooie eigenschap als je de oorlog in moet hequote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan mijn eigen schaduw! Al is mijn geweten wat langzamer.
Ik ben erg cryptisch.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En in je vrije tijd doe je graag aan cryptogrammen zo te lezen
Ik los ze graag op dus komt dat even goed uitquote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erg cryptisch.Just one of the services i offer.
oooh en welke nog meer?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erg cryptisch.Just one of the services i offer.
quote:
Genante situaties.quote:
k danquote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. al 2 x gedate, heel veel contact via ping, zit wel goed geloof ik..
Voornamelijk mezelf.quote:
hehehe ok das dan wel leukquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voornamelijk mezelf.Ik zit vaak in die situaties, geen idee hoe of wat.
Jazeker, tering die kaaklijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat denk jij, was dit vroeger een man?
http://www.myspace.com/beautifulgalbrenda/photos
Alleen al door die url weet je dat het een tranny isquote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat denk jij, was dit vroeger een man?
http://www.myspace.com/beautifulgalbrenda/photos
Hoe kom je eraan? Of beter hoe kom je er vanaf.quote:
Nou daar was niets puddy's aanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zocht op: I thought i saw a puddy cat
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zocht op: I thought i saw a puddy cat
Badminton.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil een sport gaan doen.. iemand idee?
Dansen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
ligt eraan wat je leuk vindtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is intens meng.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je wat mij echt leuk lijkt? Squash!![]()
Al ben ik bang dat ik het enige ben wat er gesquashed gaat worden
tennis is leuk idd, heb ik jaren gedaanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook een sport gaan doen. Tennis, dan kan ik die lekkere setjes aan.
is zeker leuk, maar echt fucking zwaarquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je wat mij echt leuk lijkt? Squash!![]()
Al ben ik bang dat ik het enige ben wat er gesquashed gaat worden
Ja, heel intensief en dat lijkt me wel weer leukquote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is intens meng.Lijkt me ook wel leuk, tho.
Ik begin met 5 minutenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
is zeker leuk, maar echt fucking zwaar
hehe zie je al voor me ieh gillend steeds wegduiken voor de balquote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heel intensief en dat lijkt me wel weer leuk![]()
Ik ben alleen bang voor dat balletje
quote:
Zo klein dat ie overal heen kan schieten inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heel intensief en dat lijkt me wel weer leuk![]()
Ik ben alleen bang voor dat balletje
Lekker onder het genot van een sambuca en wat bladerdeeg spinazie hapjes!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
Hoiweer thuis
Hele middag niet op Fok, weer een heel topic om bij te lezen
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
mijn hardloopschoenen zijn idd ook aangemeten. Eerst over een druksensor lopen, vervolgens nog wat gegevens invoeren en dan komen er adviezen uitrollen. Een paar aangeprobeerd en mee gelopen, dat is op video vastgelegd en teruggekeken. Schoenen waren goed, ik moest alleen nog techniek aanpassen. Dan gedaan, weer op video, toen was het wel goed
En dinsdag eerste hardlooples met een groep onder begeleiding, ben benieuwd. Heb jaren terug 5km-wedstrijden gedaan, maar ondertussen alweer een halfjaar niet gelopen
Hoiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
Hoiweer thuis
nee, gewoon een fles water en dubbelzoute drop voor mijn keelquote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker onder het genot van een sambuca en wat bladerdeeg spinazie hapjes!
not much, just chillin, west side nigga upquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef omearos het volgende:
ow, ik zie hier ook al sport, dan maar even een crosspost
[..]
hey omearos en llquote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
Hoiweer thuis
Word upquote:
Oh dat zou heel goed kunnen jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe zie je al voor me ieh gillend steeds wegduiken voor de bal
Dat vond ik zo suf "nee -Miauw- niet boven die knie"quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo klein dat ie overal heen kan schieten inderdaad.Ik heb dat met de hockeybal, als die tegen je bek aan komt.
ik ben meteen een heel stuk minder bang voor je. ik neem voortaan altijd een squashballetje meequote:
Ik was ff Boer zoekt vrouw kieken, ben weer terugquote:
Zolang ik er niet mee opgesloten zit in een doorzichtig hok zal dat balletje je niet helpenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben meteen een heel stuk minder bang voor je. ik neem voortaan altijd een squashballetje mee
Heeft hij haar gevonden?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was ff Boer zoekt vrouw kieken, ben weer terug![]()
Bijnaquote:
Neuh, gister gewoon wat drinken met vrienden. Maar geen knalfeesten ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Word up![]()
Had jij net een feestje dit weekend?
hmm en zo een hok meeslepen is weer zo een gedoequote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zolang ik er niet mee opgesloten zit in een doorzichtig hok zal dat balletje je niet helpen
Ahquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, gister gewoon wat drinken met vrienden. Maar geen knalfeesten ofzo.
Ja, ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en squash lijkt me ook leuk om te doenWel met iemand die kalm begint, anders zie ik dat balletje ook al vliegen
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm en zo een hok meeslepen is weer zo een gedoe
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Als we nou allemaal in dezelfde woonplaats woonden, dan konden we een uurtje gaan squashen
En daarna sapje aan de bar en uithijgen.
In een hofjequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik zo suf "nee -Miauw- niet boven die knie"
10 minuten squashen, 4 uur aan de bar.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Als we nou allemaal in dezelfde woonplaats woonden, dan konden we een uurtje gaan squashen
En daarna sapje aan de bar en uithijgen.
De Cooling-down moet je serieus nemen Bellaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
10 minuten squashen, 4 uur aan de bar.
Nee! Niet! Hoe kom je daar nou bij? Spinnen? Ik? Echt niet! Leugensch!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ben je niet bang voor iets kleiners? een spin ofzo?
Leukquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, wat gaan jullie rap.
Heb een toffe dag met de familie gehad!
hey vaduzquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee! Niet! Hoe kom je daar nou bij? Spinnen? Ik? Echt niet! Leugensch!
ah ik weet genoegquote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee! Niet! Hoe kom je daar nou bij? Spinnen? Ik? Echt niet! Leugensch!
Oh mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
mijn oudste kat eet ze iig wel op, van de jongste weet ik het nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hey Miauw, wat doet een kat eigenlijk met een spin, pakt die ze je ook?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduschka ''Girls Just Want to Have Fun'' Thruskin.
Ze spelen er veel te lang mee voor ze die beesten opeten. *gruwel*quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
ik hield het ook al niet bij na een middag wegquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van ons gaat altijd op de antiekkastquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat liep net op de tafel en *plof* ging ie gewoon midden op de tafel liggen,
de oudste zit nu hier tussen mij en het toetsenbord in, mij kopjes te gevenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat liep net op de tafel en *plof* ging ie gewoon midden op de tafel liggen,
Pakt die ze je? Whut?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
doet die van mij ook vaakquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dat komt nog welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef omearos het volgende:
[..]
mijn oudste kat eet ze iig wel op, van de jongste weet ik het nog nietwel handig
Ahquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef omearos het volgende:
[..]
mijn oudste kat eet ze iig wel op, van de jongste weet ik het nog nietwel handig
Oh jakkesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze spelen er veel te lang mee voor ze die beesten opeten. *gruwel*
ah is ook een goede sport ook iddquote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga denk ik danslessen nemen.. voorbereiding op opleiding
Ja, zo aso zijn zequote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Leuk Patriquequote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat voor dans?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet er in gelukkig. Mijn kleinste is zó lompquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die van ons gaat altijd op de antiekkast
Buikje ook nog de lucht in?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Tofquote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel toen ik hem ging aaien, god hij is zo liev.quote:
Ik kan je bijna zien kroelen als je dat zo zegtquote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel toen ik hem ging aaien, god hij is zo liev.!
Ik heb het gevoel dat ballet een goede voorbereiding is.. maar dat zie ik mezelf nog niet doenquote:
Hahaha. Kun je geen streetdance doen? Of iets in die trant?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ballet een goede voorbereiding is.. maar dat zie ik mezelf nog niet doen
Waarom niet joh.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ballet een goede voorbereiding is.. maar dat zie ik mezelf nog niet doen
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan je bijna zien kroelen als je dat zo zegt
Ja!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom niet joh.Gewoon proberen een paar lessen. Wie weet.
Hmm wie weet idd.. ik ga me morgen even orienterenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom niet joh.Gewoon proberen een paar lessen. Wie weet.
Disco!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeie grutjes... ik zie opeens allemaal sirenes in mn slaapkamer..
Station, sirenes...weet niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
quoten lukt dus niet meer
@vaduz, dat zie ik vanaf hier niet
@miauw, jaa, hoezo?
Want de rest brokkelt langzaam af.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He kerel! Hier is de hoeksteen waar je op bouwt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want de rest brokkelt langzaam af. [ afbeelding ]
Prachtig die stiff upperlip van de Britten in de oorlog.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die heb ik hier in de gang op de muur
Van Jeffrey weet ik het.quote:
De rest vind het wel best dat je weg bent.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Jeffrey weet ik het.Maar Avey ook zeg je.
! Nou ja, moeten maar hier heen komen.
!
Dat weet ik ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De rest vind het wel best dat je weg bent.
Beetje jammer ditquote:
Jaaaaquote:
Dat is het leven, oude beer.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee volgens mij vindt iedereen het jammer dat je weg bent.
Ik ook zeker omdat het totaal niet klopt, maar goed dat gelooft toch niemandquote:
Bedankt, woordvoerder. Op jou kan ik bouwenquote:
Hequote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bedankt, woordvoerder. Op jou kan ik bouwen.
Haiquote:
Aveyquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Avey het volgende:
Geen idee wat hier nu weer aan de hand is![]()
Maar ik wilde even zeggen: Hoi Bella
ik vind t jammer dat een leuke groep zo uiteen is gevallen,quote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook zeker omdat het totaal niet klopt, maar goed dat gelooft toch niemand
Nog steeds vrij morgen.quote:
Dat is duidelijk, maar voor de mensen die het wat kan schelen ik heb een stukje geschreven in het meet topic, zou fijn zijn als we dat allemaal konden doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t jammer dat een leuke groep zo uiteen is gevallen,
maar goed zo gaan die dingen
Mag ik hier een beetje komen vluchten voor eventjes?quote:
ah k, ff lezenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar voor de mensen die het wat kan schelen ik heb een stukje geschreven in het meet topic, zou fijn zijn als we dat allemaal konden doen.
Pffff, ja het zou fijn zijn als mensen zich daar over heen kunnen zetten. Het is net als in real life, mensen komen gaan. Niet altijd leuk, soms ook wel maar het is zoals het is. Soms komen ze terug en soms blijven ze weg. Tijd voor nieuwe mensen en andere dingen. Move onquote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t jammer dat een leuke groep zo uiteen is gevallen,
maar goed zo gaan die dingen
Natuurlijk, de Malibu staat links en de ham asperge rolletjes rechts.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Mag ik hier een beetje komen vluchten voor eventjes?
Nee ook niet mijn favoriete dag in de week eigenlijkquote:
Geen bacon?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk, de Malibu staat links en de ham asperge rolletjes rechts.
Kan voor gezorgd worden, als jij een varken vind.quote:
wij vergaderen maandag altijd. zo saaiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ook niet mijn favoriete dag in de week eigenlijk![]()
Dinsdag vind ik irritanter omdat dinsdag altijd vergaderdag is
Op maandag zijn de moeders onder de collega's er nooit bij onsquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
wij vergaderen maandag altijd. zo saai
Amenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pffff, ja het zou fijn zijn als mensen zich daar over heen kunnen zetten. Het is net als in real life, mensen komen gaan. Niet altijd leuk, soms ook wel maar het is zoals het is. Soms komen ze terug en soms blijven ze weg. Tijd voor nieuwe mensen en andere dingen. Move on
Gaan we hem samen slachtenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kan voor gezorgd worden, als jij een varken vind.
verplicht mamadagje?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op maandag zijn de moeders onder de collega's er nooit bij onsop woensdag ook niet.
das wel heel erg vaak zegquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
bij mn vorige week wel.. elke dagen dan ook nog 2 of 3 uur lang
Allemaal een stukje schrijven? Waarover?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar voor de mensen die het wat kan schelen ik heb een stukje geschreven in het meet topic, zou fijn zijn als we dat allemaal konden doen.
Ja, ik denk het haast welquote:
Waarover in hemelsnaamquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
bij mn vorige week wel.. elke dagen dan ook nog 2 of 3 uur lang
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik denk het haast welIn een volgende baan zou ik graag wat minder moeder of dan in ieder geval andere moeders willen als collega's
Beetje veel gevraagd misschien maar ik kan de verhalen over de Anna's, Eva's en Stijns op blokfluit0, piano-, of hockyles niet meet horen. En oh wat zijn de wachtlijsten voor de crèches in HeemstedepAerdenhout, Santpoort en Zuid lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |