SC mag niet meer binnenkort, dus we hebben van Benny t/m topic 1000, daarna wordt ie gesloten.quote:
We hebben al een nieuwe, die waar ik niet welkom benquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SC mag niet meer binnenkort, dus we hebben van Benny t/m topic 1000, daarna wordt ie gesloten.
zijn die liveshows niet altijd heel snel uitverkocht?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique niet met z'n drieën
Kijken of er nog meer meegaanplan is ontstaan maar nog niet uitgewerkt
i hope you're kiddingquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SC mag niet meer binnenkort, dus we hebben van Benny t/m topic 1000, daarna wordt ie gesloten.
quote:
ik zag et, wtfquote:Op zondag 9 januari 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben al een nieuwe, die waar ik niet welkom ben
quote:
Heb je al iets?quote:
Ze willen een nieuwe start makenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
Waarom mag SC dan niet binnenkort? Of mag dat niet besproken worden? Of moet ik me eerst door 38927 posts scrollen om er zelf achter te komen?
en de old-school-sc-mensen mogen dan niet meer?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze willen een nieuwe start maken
Tuurlijk welquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de old-school-sc-mensen mogen dan niet meer?
Precies, er is hoopquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Er komt gewoon een nieuwe SC toch? Misschien even wachten op Benny of Symph voor duidelijkheid, of gauw 3 topics volspammen dan zien we het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |